Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
funkyraar

Het internet snelheid topic!

Aanbevolen berichten

Jordy (link):
Milan (link):
Op school via WiFi, alleen de upload viel een beetje tegen smiley

Afbeelding

Dat je op school zoveel internet snelheid per device krijgt. smiley

In principe is het niet gecapped bij ons. Maar afhankelijk van hoeveel mensen er online zijn zal het hoger of lager uitvallen.
Er komt blijkbaar 10GBit binnen en er gaat zon 1.5-2.5GBit/s doorheen. Aldus een IT persoontje dat afgelopen week bij ons gastles kwam geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Jordy (link):
Milan (link):
Op school via WiFi, alleen de upload viel een beetje tegen smiley

Afbeelding

In principe is het niet gecapped bij ons. Maar afhankelijk van hoeveel mensen er online zijn zal het hoger of lager uitvallen.
Er komt blijkbaar 10GBit binnen en er gaat zon 1.5-2.5GBit/s doorheen. Aldus een IT persoontje dat afgelopen week bij ons gastles kwam geven.

Phoe, das wel veel.

Dat de snelheid zich aanpast aan de hoeveelheid gebruikers, zit je helemaal alleen op het netwerk krijg je even 10GBit binnen op je laptop. (als je 10GBit netwerkkaart hebt) smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Rik (link):
Jordy (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Phoe, das wel veel.

Dat de snelheid zich aanpast aan de hoeveelheid gebruikers, zit je helemaal alleen op het netwerk krijg je even 10GBit binnen op je laptop. (als je 10GBit netwerkkaart hebt) smiley

10Gbit via WiFi gaat niet lukken en ook niet via kabel want dat is maar 1Gbit bij ons op school smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):
Jordy (link):
Rik (link):

Phoe, das wel veel.

10Gbit via WiFi gaat niet lukken en ook niet via kabel want dat is maar 1Gbit bij ons op school smiley

Nee ja dan bedoelde ik wel met kabel, dat is allemaal nog toekomst muziek 10GBit via WiFi! smiley

Ja er zijn ook heel weinig computers die 10GBit netwerk kaarten hebben smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Plaatje

Na een klein beetje finetunen en een verse router reset.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
op het moment op de camping wegens priveredenen in een stacaravan/chalet!
Temp was gisteren 27 graden inside! gullukig was ik op school!
download 2mbps
upload 0.8mbps
ping 28 of meer.
valt telkens uit!
iedergeval maak je fake wifibonnen met
http://kendis.nl/Hotspots/Agnietenberg/agnietenberg_bon.php
Meerdere campings op 1 server lekker snel
http://www.kendis.nl/Hotspots/ (geen toegang, maar blijkt volgensmij controle paneel te zijn van de wifi hotspots, had iemand maar toegang smiley )

Plus je moet er 25 euro de maand voor betalenb (Per wificode/account/persoon) gaat een beetje lastig als je moeder 1 mobiel en 1 laptop hebt, en ik 1 mobiel en 2 laptops heb! (NA GEVRAAGD, per persoon dus als we 2 persoon internet willen moeten we 50 de maand betalen)

dus het is een strijd om het SUPER SLECHTE internet

SCHOOL:
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Plaatje

Wonder boven wonder is het mogelijk om met deze snelheid normaal te kunnen gamen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Afbeelding

Wonder boven wonder is het mogelijk om met deze snelheid normaal te kunnen gamen smiley

Voor gamen heb je geen hoge snelheden nodig, alleen een lage latency smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jellet (link):
Luuko (link):
Afbeelding

En wat is latency? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Jellet (link):
Luuko (link):
Afbeelding

Op jouw plaatje vermeld als "Ping"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Jellet (link):
Luuko (link):
Afbeelding

Hoelang het duurt vanaf jou tot de server in ms.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Jellet (link):
Luuko (link):
Afbeelding

In principe is het de tijd die een bericht nodig heeft om van jouw computer naar een andere server te gaan. Alles onder de 50 ms is voor gamen meer dan prima. Alles erboven begint merkbaar te worden in online games (zoals LoL).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bump!

Heb nieuwe kabels aangelegd naar men kamer (Cat.7) en heb nu dus 190Mbit ipv 95 smiley. Oude kabels waren Cat.E5 geloof ik.

Plaatje

EDIT:
Plaatje
0% packet loss, niet dat ik veel game smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nieuwe internet abonnement en een tweede router op de verdieping waar ik altijd zit smiley

(draadloos)
Plaatje

toevoeging op 19 september 2015, 17:50:22:
En met kabel smiley

Plaatje

toevoeging op 19 september 2015, 17:54:04:
Ow, nieuwe abonnement is blijkbaar nog niet ingegaan smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hopelijk binnenkort ovestappen van kpn naar greenet.
Greenet heeft zenders in masten en windmolens die in internetsignaal verstuurd en ook tv volgndmij.
Ideaal voor buitengebieden smiley
Waarschijnlijk is de snelheid dan rond de 25-35Mb/s download en 5Mb/s upload.
Nu is het 2Mb/s download en 0,2Mb/s upload met kpn smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Caner (link):
Bugged (link):
Caner (link):
Binnenkort eindelijk overstappen naar Ziggo smiley

Daar moet je blij mee zijn..

Uh, ja.

JA smiley ik zou zo boos worden op mijn ouders als ze zouden overstappen naar iets anders dan ziggo ;s

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):
Caner (link):
Bugged (link):

Daar moet je blij mee zijn..

Uh, ja.

JA smiley ik zou zo boos worden op mijn ouders als ze zouden overstappen naar iets anders dan ziggo ;s

En wat heeft ziggo wel en andere bedrijven niet, Ja behalve uitval, trage upload, slechte support en wat meer domme dingen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lealex (link):
Jelle (link):
Caner (link):

Uh, ja.

En wat heeft ziggo wel en andere bedrijven niet, Ja behalfe uitval, trage upload, slechte support en wat meer domme dingen

behalve*

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lealex (link):
Jelle (link):
Caner (link):

Uh, ja.

En wat heeft ziggo wel en andere bedrijven niet, Ja behalve uitval, trage upload, slechte support en wat meer domme dingen

Hier anders een tevreden Ziggo klant met bijna nooit downtime.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lealex (link):
Jelle (link):
Caner (link):

Uh, ja.

Ik weet niet waar jij woont maar paar jaar terug waren wij gewoon heel tevreden met Ziggo smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Caner (link):
Lealex (link):
Jelle (link):

Ik weet niet waar jij woont maar paar jaar terug waren wij gewoon heel tevreden met Ziggo smiley

Hier niet maar het zal er dan wel aan liggen dat ik in Drenthe woon en hele zware internet gebruikers zijn we zijn weg gedaan wanneer de internet pakketten nog op 100/10 zaten dat was ons te weinig nu zitten we op 500/500 Ziggo viel meerdere keren per week uit toen des tijds en leverde lange na niet de snelheden die gezegd waren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen