Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jelle

Counter-Strike: Global Offensive

Aanbevolen berichten

Jordymuis (link):
CSGO!

Mensen die skins hebben en weg willen doen voor punten?

Ik zoek ook skins smiley. Heb er inmiddels al aardig wat smiley. De meeste van tussen de 4 en 10 cent en 2 van 30 cent smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelleh (link):
Jordymuis (link):
CSGO!

Mensen die skins hebben en weg willen doen voor punten?

Ik zoek ook skins smiley. Heb er inmiddels al aardig wat smiley. De meeste van tussen de 4 en 10 cent en 2 van 30 cent smiley.

Gisteren 2 stattraks verloren smiley
Mn beste skin is nu M4A1-S Blood Tiger (Factory New)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja via csgolounge.com. De eerste keer dat ik het deed was dat met een wapen dat ik dubbel had van 2 cent smiley had toen een ander wapen gewonnen en uiteindelijk de dubbele weer verloren. Dus uiteindelijk was het wel weer positief aangezien ik een nieuw wapen heb smileysmiley.
Ik zet ook meer in op team die ik ken en dan voor de lol zodat het leuk is om naar de wedstrijd te kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelleh (link):
Ja via csgolounge.com. De eerste keer dat ik het deed was dat met een wapen dat ik dubbel had van 2 cent smiley had toen een ander wapen gewonnen en uiteindelijk de dubbele weer verloren. Dus uiteindelijk was het wel weer positief aangezien ik een nieuw wapen heb smileysmiley.
Ik zet ook meer in op team die ik ken en dan voor de lol zodat het leuk is om naar de wedstrijd te kijken.

Ja ik begon met 4 stattraks maarja heb al vaak gewonnen en vaak verloren, nu ben ik al mn stattraks kwijt maar ik heb ook skins verkocht dus heb weer geld op steam smiley

83x ingezet en 61x gewonnen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik nog steeds silver 1 smiley hoe the fuck ga je level up? smiley snap er niks van. Heb de laatste tijd toch redelijk goede stats.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelleh (link):
Ik nog steeds silver 1 smiley hoe the fuck ga je level up? smiley snap er niks van. Heb de laatste tijd toch redelijk goede stats.

Je gaat omhoog door meerdere games achter elkaar te winnen smiley

Ik zit nu gold 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens mij hebben ze de prijzen van de keys omhoog gedaan (die van de wapens). Nu zijn ze allemaal 1,99 euro en volgens mij waren ze eerst goedkoper toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarom zou ik in de market meer willen betalen dan bij steam zelf? Of bedoel je een externe site of iets?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelleh (link):
Volgens mij hebben ze de prijzen van de keys omhoog gedaan (die van de wapens). Nu zijn ze allemaal 1,99 euro en volgens mij waren ze eerst goedkoper toch?

Ja zijn inderdaad verhoogd puur omdat mensen het toch wel blijven kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen