jelle 0 Geplaatst 27 augustus 2014 (Verdere inhoud komt nog!) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jochempl 0 Geplaatst 28 augustus 2014 Geef mij maar Counter Strike Source. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordymuis 0 Geplaatst 29 augustus 2014 CSGO! Mensen die skins hebben en weg willen doen voor punten? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 29 augustus 2014 Jordymuis (link): CSGO! Mensen die skins hebben en weg willen doen voor punten? Ik zoek ook skins . Heb er inmiddels al aardig wat . De meeste van tussen de 4 en 10 cent en 2 van 30 cent . Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordymuis 0 Geplaatst 29 augustus 2014 Jelleh (link): Jordymuis (link): CSGO! Mensen die skins hebben en weg willen doen voor punten? Ik zoek ook skins . Heb er inmiddels al aardig wat . De meeste van tussen de 4 en 10 cent en 2 van 30 cent . Gisteren 2 stattraks verloren Mn beste skin is nu M4A1-S Blood Tiger (Factory New) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 29 augustus 2014 StatTrak AWP Redline hier.. helaas is hij flink gedaald. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordymuis 0 Geplaatst 30 augustus 2014 Zetten jullie trouwens je skins in op pro matches? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 30 augustus 2014 Ja via csgolounge.com. De eerste keer dat ik het deed was dat met een wapen dat ik dubbel had van 2 cent had toen een ander wapen gewonnen en uiteindelijk de dubbele weer verloren. Dus uiteindelijk was het wel weer positief aangezien ik een nieuw wapen heb . Ik zet ook meer in op team die ik ken en dan voor de lol zodat het leuk is om naar de wedstrijd te kijken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordymuis 0 Geplaatst 30 augustus 2014 Jelleh (link): Ja via csgolounge.com. De eerste keer dat ik het deed was dat met een wapen dat ik dubbel had van 2 cent had toen een ander wapen gewonnen en uiteindelijk de dubbele weer verloren. Dus uiteindelijk was het wel weer positief aangezien ik een nieuw wapen heb . Ik zet ook meer in op team die ik ken en dan voor de lol zodat het leuk is om naar de wedstrijd te kijken. Ja ik begon met 4 stattraks maarja heb al vaak gewonnen en vaak verloren, nu ben ik al mn stattraks kwijt maar ik heb ook skins verkocht dus heb weer geld op steam 83x ingezet en 61x gewonnen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
verwijderd250914 0 Geplaatst 11 september 2014 Zodra mijn nieuwe PC er is, ga ik dit zeker spelen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 11 september 2014 Welke rank hebben jullie? Ik zit momenteel nog in silver 1 met 21 wins . Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordymuis 0 Geplaatst 11 september 2014 Jelleh (link): Welke rank hebben jullie? Ik zit momenteel nog in silver 1 met 21 wins . Ik zit nu in Gold 1 ik ging van Gold 4 naar Silver master Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 13 september 2014 Jelleh (link): Welke rank hebben jullie? Ik zit momenteel nog in silver 1 met 21 wins . Precies hetzelfde hier Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 13 september 2014 Ik heb de game geshared met jelle maar ik kan niet online Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 20 september 2014 Noh, $60 aan skins verloren @ csgolounge Ben nu trouwens silver 3.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 20 september 2014 Ik nog steeds silver 1 hoe the fuck ga je level up? snap er niks van. Heb de laatste tijd toch redelijk goede stats. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 20 september 2014 Ben nu silver 4. Jelleh (link): Ik nog steeds silver 1 hoe the fuck ga je level up? snap er niks van. Heb de laatste tijd toch redelijk goede stats. Goed spelen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 21 september 2014 Ik speel redelijk goed al zeg ik het zelf. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordymuis 0 Geplaatst 22 september 2014 Jelleh (link): Ik nog steeds silver 1 hoe the fuck ga je level up? snap er niks van. Heb de laatste tijd toch redelijk goede stats. Je gaat omhoog door meerdere games achter elkaar te winnen Ik zit nu gold 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 25 september 2014 Gederanked naar silver 2 omdat ik steeds in falende teams zit.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordymuis 0 Geplaatst 25 september 2014 Sebastiaanh (link): Gederanked naar silver 2 omdat ik steeds in falende teams zit.. Ik zit elke keer met Russen -,- Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 2 oktober 2014 Volgens mij hebben ze de prijzen van de keys omhoog gedaan (die van de wapens). Nu zijn ze allemaal 1,99 euro en volgens mij waren ze eerst goedkoper toch? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 2 oktober 2014 Keys via Steam zelf kopen.. -1. Koop ze bij mensen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 2 oktober 2014 Waarom zou ik in de market meer willen betalen dan bij steam zelf? Of bedoel je een externe site of iets? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordymuis 0 Geplaatst 3 oktober 2014 Jelleh (link): Volgens mij hebben ze de prijzen van de keys omhoog gedaan (die van de wapens). Nu zijn ze allemaal 1,99 euro en volgens mij waren ze eerst goedkoper toch? Ja zijn inderdaad verhoogd puur omdat mensen het toch wel blijven kopen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites