Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jelle

Counter-Strike: Global Offensive

Aanbevolen berichten

Verbannen op mijn gold nova 1 account. Bedankt Valve, Overwatch is echt een top systeem! Nouja, heb nog wel een account maar die is eh.. silver 1.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelleh (link):
Die boost van Fnatic smileysmiley. (Toch wel een heeeeel klein beetje oneerlijk maarja, het mag)

Ja joh nog meer gezeik voor csgo na het hacken.

Fnatic nog altijd de hacks aan en die boost -,- Fnatic en LDLC zijn mijn favoriete teams maar na vandaag is er nog maar eentje en dat is LDLC.

De beslissing die nu genomen is slaat ook helemaal nergens op, beloon Fnatic nog even voor dit gedrag

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordymuis (link):
Jelleh (link):
Die boost van Fnatic smileysmiley. (Toch wel een heeeeel klein beetje oneerlijk maarja, het mag)

Ja joh nog meer gezeik voor csgo na het hacken.

Fnatic nog altijd de hacks aan en die boost -,- Fnatic en LDLC zijn mijn favoriete teams maar na vandaag is er nog maar eentje en dat is LDLC.

De beslissing die nu genomen is slaat ook helemaal nergens op, beloon Fnatic nog even voor dit gedrag

Welk gedrag? Ze hebben maar 1 kleine regel over treden en dat is dat je vanaf nu plek door een stukje van een muur kan kijken, LDLC heeft ook een regel over treden en dat was iets dat het andere team hun niet kon zien als ze schoten (weet het niet precies maar zoiets zeiden ze).
Dus beide teams hebben regels overtreden en daarom wordt het gewoon eerlijk opnieuw gespeeld. (En ja, pixel walk MAG tijdens dreamhack)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordymuis (link):
Fnatic heeft opgegeven!!! smiley

Ze deden het misschien wel de hele tijd bij hun ct tijd maar ze hebben verder geen gebruik gemaakt van die doorzichtbaren muur, het blijft natuurlijk een regel die ze overtreden maar dat deden ze beiden.
Toch jammer dat ze eruit gestapt zijn maar ik snap ze wel, ze willen hun fans behouden.

Gelukkig ben ik voor NiP smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ze moesten wel, als Fnatic nu had gewonnen zouden ze nog meer haat naar hun kant krijgen en als ze nu hadden verloren dan was het zo van noobs jullie kunnen niet zonder die boost winnen.

Ze worden er al van verdacht met hacken en dat is gewoon duidelijk te zien dat ze dat gebruiken ook op DH en dan nu dit er nog bij, ze krijgen alleen maar een slechte reputatie en het is beter dat ze nu hebben opgegeven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij NaVi Vs. LDLC heb ik maar op NaVi ingezet smiley ik zie ze nog wel winnen.

toevoeging op 29 november 2014, 21:33:13:
Goede finale tot nu toe smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op het moment nog steeds silver 2 smiley. Maar ik vind persoonlijk dat hele rank systeem nergens op slaan want wat ik zo op internet lees gaat het voornamelijk om wins en dat ligt ook voor een groot deel aan je team waar je op dat moment mee speelt.
Ik heb heel vaak dat ik de beste van het team ben (en niet met een paar punten verschil maar met veel) en dan verliezen we nog door de rest van mijn team...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je hoeft niet te winnen, als jij een goede score hebt en je verliest kan je ook omhoog gaan.
Ik ben nu weer gn4, ik was master guardian 2 maar de laatste tijd raak ik helemaal niks meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sebastiaanh (link):
Ewan (link):
Net silver elite geworden smiley

Was silver elite na mn 10 placement matches vandaag. Speelde daarna met een silver 1 vriend en kreeg derank smiley

Balen, ik ben in silver 1 begonnen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen