Dylan 1 Geplaatst 6 september 2014 De les is geleerd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
hanssie 0 Geplaatst 6 september 2014 Bedenk maar eens wat jij met die punten had kunnen kopen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 6 september 2014 hahahaahahahahahahahahahahahahahahah Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jesper 0 Geplaatst 6 september 2014 ik heb net 0,1 pnt verdient met blekjek Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 6 september 2014 ik ga wraak nemen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jesper 0 Geplaatst 6 september 2014 Dylanh (link): ik ga wraak nemen how Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 6 september 2014 jesper and bugged vs dlnoob Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 6 september 2014 Jespar (link): Dylanh (link): ik ga wraak nemen how das supergeheim Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
stef 1 Geplaatst 6 september 2014 Zie Whatsapp groep voor slim gokken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 6 september 2014 Daar mee had je zoveel kunnen kopen joh 10 .nl domeinen of 10 256MB ram vpsen of 20 starter host pakketten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 6 september 2014 Jelleh (link): Daar mee had je zoveel kunnen kopen joh 10 .nl domeinen of 10 256MB ram vpsen of 20 starter host pakketten je vergeet dogecoins Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 6 september 2014 Jelleh (link): Daar mee had je zoveel kunnen kopen joh 10 .nl domeinen of 10 256MB ram vpsen of 20 starter host pakketten ja wrijf het er maar in tssssssssssssssssssssssssssssssssssss Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robiin 0 Geplaatst 6 september 2014 Dylanh (link): Jelleh (link): Daar mee had je zoveel kunnen kopen joh 10 .nl domeinen of 10 256MB ram vpsen of 20 starter host pakketten ja wrijf het er maar in tssssssssssssssssssssssssssssssssssss Hahahahahahahhahahaha Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 6 september 2014 Als jullie het pesten nou eens omzetten naar punten en die maar mij sturen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
remontjuh 0 Geplaatst 7 september 2014 Dylanh (link): Als jullie het pesten nou eens omzetten naar punten en die maar mij sturen? Nah... Dat is te weinig waard. Dan zal je maar 0,000000000001p per pest zin krijgen. Maar als je nou niet zoveel blackjack had gespeeld hadden we nu gewoon een rijke boy Dylanhhh Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
willem 0 Geplaatst 7 september 2014 Lennard op dit moment Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 7 september 2014 Lennard: Dylanh: Lennard: Klik om eerdere quotes te tonen Dylanh: Wat is het gemiddelde punten wat een one2xser heeft twee punten en drie kommas oke, mag ik mijn blackjack punten terug nee, daar moet ik bigmacs van kopen helaas Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 7 september 2014 Dylanh (link): Lennard: Dylanh: Klik om eerdere quotes te tonen Lennard: Dylanh: Wat is het gemiddelde punten wat een one2xser heeft twee punten en drie kommas oke, mag ik mijn blackjack punten terug nee, daar moet ik bigmacs van kopen helaas hahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahah Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robiin 0 Geplaatst 7 september 2014 Dylanh (link): Lennard: Dylanh: Klik om eerdere quotes te tonen Lennard: Dylanh: Wat is het gemiddelde punten wat een one2xser heeft twee punten en drie kommas oke, mag ik mijn blackjack punten terug nee, daar moet ik bigmacs van kopen helaas hahahahahahahahahahahhahahahahahahaha Smakelijk, Lennard. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 8 september 2014 Laatste 12 paginas van mijn punten afschrift ding gaan ALLEEN maar over blackjack Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites