Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

Offtopic topic #63 - De editie-editie

Aanbevolen berichten

Tijmenx (link):
Jezus. Sommige mensen hiero zijn 16 of 18+ maar gedragen zich als kleine kinderen. Ik gaf dat alleen aan omdat Bart denkt dat ik geen geld heb. Dit is het grootste kut forum wat ik ooit heb gezien. Mensen voor de gek liggen houden en belachelijk liggen maken. Vriendjespolitiek etc. Vroeger was het leuk, nu is het drama. Doei.

Dat kon ook wel iets anders. Op de manier dat je nu reageerde, lijkt het nogal opschepperig.

Quote:
Ik werk in de XXX deals en heb al vaker sites in de XXX gekocht. Dus deze reactie is nergest op gebaseerd.

Ik vermoed dat Bart zijn reactie deels op een van jouw voorgaande berichten had gebaseerd. Je vroeg namelijk om een goedkoop script..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wauw, geen ban had ik niet verwacht.

Sjoerd (link):
Tijmenx (link):
Jezus. Sommige mensen hiero zijn 16 of 18+ maar gedragen zich als kleine kinderen. Ik gaf dat alleen aan omdat Bart denkt dat ik geen geld heb. Dit is het grootste kut forum wat ik ooit heb gezien. Mensen voor de gek liggen houden en belachelijk liggen maken. Vriendjespolitiek etc. Vroeger was het leuk, nu is het drama. Doei.

Dat kon ook wel iets anders. Op de manier dat je nu reageerde, lijkt het nogal opschepperig.

Quote:
Ik werk in de XXX deals en heb al vaker sites in de XXX gekocht. Dus deze reactie is nergest op gebaseerd.

Ik vermoed dat Bart zijn reactie deels op een van jouw voorgaande berichten had gebaseerd. Je vroeg namelijk om een goedkoop script..

Dat is jou belevenis en mening. Dit is totaal niet de bedoeling en als je een beetje niveau hebt, lees je dat zo niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tijmenx (link):

Sjoerd (link):
Tijmenx (link):

Quote:

Dat is jou belevenis en mening. Dit is totaal niet de bedoeling en als je een beetje niveau hebt, lees je dat zo niet.

Jouw*

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik reageer er gewoon op, omdat hij dom gaat reageren. Ik reageer alleen hoe ik werk. Als je dit al niet meer kunt zien als supporter..

toevoeging op 25 september 2014, 16:55:22:
Stefvdwel (link):
Tijmenx (link):

Sjoerd (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Klik om eerdere quotes te tonen

Jouw*

Ok. Wil je een taart of een lolly?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even voor de duidelijkheid, t heeft niks te maken met dat je geen geld hebt.
Mijn interpretatie van jou bericht dacht ik dat je 15eu te duur vond voor een script, maar om hier nou een heel probleem van te maken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tijmenx (link):

Ik ben erg goed bevriend met mijn digitale vrienden, helaas ben ik hier nog geen moderator. #VoteForJordy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
waarom ga je nu super professioneel en moeilijke woorden zitten te gebruiken terwijl je je vroeger helemaal anders gedroeg? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik gebruik geen moeilijke woorden? Oh wacht, voor jou IQ wel.

Niet waar, als ik iets probeer te vragen over bijvoorbeeld een script. Krijg ik reacties als: "Dat koop je toch niet." etc. Op het gebied van programmeren zit ik op level 1. Maar als je dat amper normaal kunt reageren, kun je beter stoppen.

Vroeger waren er nog leuke leden en leden die je hielpen. Helaas is deze community volledig afgetakeld.

Geen zakelijk forum, maar wel een forum waar mensen elkaar helpen. En dat is volledig verdwenen.

Ben al jaren actief op Sitedeals.

toevoeging op 25 september 2014, 17:01:54:
Bartv (link):
Even voor de duidelijkheid, t heeft niks te maken met dat je geen geld hebt.
Mijn interpretatie van jou bericht dacht ik dat je 15eu te duur vond voor een script, maar om hier nou een heel probleem van te maken smiley

Nou ja, ik reageerde er normaal op. Maar jou vriendjes niet echt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tijmenx (link):

Niet waar, als ik iets probeer te vragen over bijvoorbeeld een script. Krijg ik reacties als: "Dat koop je toch niet." etc. Op het gebied van programmeren zit ik op level 1. Maar als je dat amper normaal kunt reageren, kun je beter stoppen.

Vroeger waren er nog leuke leden en leden die je hielpen. Helaas is deze community volledig afgetakeld.

Geen zakelijk forum, maar wel een forum waar mensen elkaar helpen. En dat is volledig verdwenen.

Ga is weg joh, als je alleen maar mensen kan afkraken en je dit forum toch niet moet. Doei!
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Tijmenx (link):

dat slaat echt nergens op smiley kom met feiten man; voor je iemand probeert te beledigen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):
Tijmenx (link):

Ga is weg joh, als je alleen maar mensen kan afkraken en je dit forum toch niet moet. Doei!
Afbeelding

Afzeiken? Jullie zeiken eerder mij af.

toevoeging op 25 september 2014, 17:04:34:
Raaoul (link):
Tijmenx (link):

dat slaat echt nergens op smiley kom met feiten man; voor je iemand probeert te beledigen.

Fouten heb ik genoeg.

toevoeging op 25 september 2014, 17:04:48:
Lees je reactie. Zegt genoeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tijmenx (link):
Dylanh (link):
Trouwens je mag niet eens website vragen stellen in dit topicsmiley

Ga je net zoals de rest van je vriendjes, ook al lekker zeiken?

Ga je nog weg?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ach, ben hier binnen de kortste keren weg.

toevoeging op 25 september 2014, 17:08:05:
Wacht op verhuiscodes.

toevoeging op 25 september 2014, 17:08:26:
En een reactie op een ticket. Dat duurt ook veel te lang..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tijmenx (link):

Wacht op verhuiscodes.

Er zijn ook beheerders met een leven die iets langer als 2 minuten over het beantwoorden van een ticket doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):
Tijmenx (link):
Bugged (link):

Mag ik ook wat?

nee is al bijna op dat zie je toch smiley

;(

toevoeging op 25 september 2014, 17:18:42:
Jordyt (link):
Tijmenx (link):

Wacht op verhuiscodes.

Er zijn ook beheerders met een leven die iets langer als 2 minuten over het beantwoorden van een ticket doen.

Wacht al zeker 4 uur. En de moderators etc. zijn gewoon online..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen