Gast Geplaatst 11 januari 2015 Sjoerd (link): Jessee (link): Een jongen is net begonnen met autorijles, hij gaat een éénrichtingsweg in maar aan de verkeerde kant. Toch houdt hij zich aan de regels, hoe? lopend? yep Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjoerd 0 Geplaatst 11 januari 2015 Ik ben niet goed in raadsels verzinnen, iemand anders mag er wel eentje plaatsen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bartv 0 Geplaatst 11 januari 2015 Waarom vind je wat je zoekt, altijd op de laatste plek waar je zoekt? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 11 januari 2015 Bartv (link): Waarom vind je wat je zoekt, altijd op de laatste plek waar je zoekt? Omdat als je het hebt gevonden niet meer verder zoekt dus dat is de laatste plek . Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 11 januari 2015 Bartv (link): Waarom vind je wat je zoekt, altijd op de laatste plek waar je zoekt? Nee hoor, als ik het gevonden heb zoek ik altijd nog ff door Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bartv 0 Geplaatst 11 januari 2015 Jelle (link): Bartv (link): Waarom vind je wat je zoekt, altijd op de laatste plek waar je zoekt? Omdat als je het hebt gevonden niet meer verder zoekt dus dat is de laatste plek . Precies Jessee (link): Bartv (link): Waarom vind je wat je zoekt, altijd op de laatste plek waar je zoekt? Nee hoor, als ik het gevonden heb zoek ik altijd nog ff door Ja maar jij bent gewoon raar Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anne 0 Geplaatst 24 januari 2015 Weer tijd voor een nieuw raadsel? @Jelle Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 24 januari 2015 Het is zwart, rolt van en berg af en heeft gaten in zich, wat is het? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 27 januari 2015 Jessee (link): bowlingbal Dit ja Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 27 januari 2015 Ik heb wel een leuke: Hoevaak kan je het cijfer 7 afhalen van 57? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anne 0 Geplaatst 11 maart 2017 In het kader van het forum levendiger maken hierbij een nieuw raadsel (en dit topic was natuurlijk altijd super chill): Gerrit is 25 jaar oud in het jaar 1975. Echter, in het jaar 1990 is hij slechts 10 jaar oud. Hoe kan hij 15 jaar jongen zijn geworden? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 12 maart 2017 Anne (link): In het kader van het forum levendiger maken hierbij een nieuw raadsel (en dit topic was natuurlijk altijd super chill): Gerrit is 25 jaar oud in het jaar 1975. Echter, in het jaar 1990 is hij slechts 10 jaar oud. Hoe kan hij 15 jaar jongen zijn geworden? Als dit geen tikfout is dan was hij in 1975 toch ook al een jongen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 13 maart 2017 Anne (link): In het kader van het forum levendiger maken hierbij een nieuw raadsel (en dit topic was natuurlijk altijd super chill): Gerrit is 25 jaar oud in het jaar 1975. Echter, in het jaar 1990 is hij slechts 10 jaar oud. Hoe kan hij 15 jaar jongen zijn geworden? Voor Christus? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anne 0 Geplaatst 13 maart 2017 Ralphh (link): Klik om eerdere quotes te tonen Anne (link): In het kader van het forum levendiger maken hierbij een nieuw raadsel (en dit topic was natuurlijk altijd super chill): Gerrit is 25 jaar oud in het jaar 1975. Echter, in het jaar 1990 is hij slechts 10 jaar oud. Hoe kan hij 15 jaar jongen zijn geworden? Als dit geen tikfout is dan was hij in 1975 toch ook al een jongen Haha moest jonger staan idd Bugged (link): Klik om eerdere quotes te tonen Anne (link): In het kader van het forum levendiger maken hierbij een nieuw raadsel (en dit topic was natuurlijk altijd super chill): Gerrit is 25 jaar oud in het jaar 1975. Echter, in het jaar 1990 is hij slechts 10 jaar oud. Hoe kan hij 15 jaar jongen zijn geworden? Voor Christus? Yess, mag jij een nieuwe plaatsen! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites