Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast One2xs

Nieuw: betalen, op one2xs!

Aanbevolen berichten

Willemmm (link):
Ziet er mooi uit. Ik ga het niet gebruiken als ik het zo zie; voor 6 euro kan ik hier ook gewoon twee domeinnamen bestellen, waarbij ik met het nieuwe systeem voor 6 euro slechts één domeinnam zou kunnen bestellen. Tenzij dit nog aangepast moet worden natuurlijk.
Of ze nog veranderen weet ik niet, maar als je nu 2 domeinnamen voor 6 euro kan krijgen dan kan niemand daarmee concurreren natuurlijk. De inkoop bij SIDN is al hoger dan dat, en dan zit je nog met je overhead, transactiekosten, enzovoorts.

Jochempl (link):
Virtual Private Servers zijn wel erg duur nu, 256MB RAM voor €6,- per maand? smiley smiley
De VPSen gaan nog op de schop. smiley Ze moeten inderdaad goedkoper gaan worden, plus de levertijd moet ook gewoon naar 0 zodat een server direct automatisch wordt opgeleverd zodra je hem besteld hebt. Precies zoals de rest van de producten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Willemmm (link):
Ziet er mooi uit. Ik ga het niet gebruiken als ik het zo zie; voor 6 euro kan ik hier ook gewoon twee domeinnamen bestellen, waarbij ik met het nieuwe systeem voor 6 euro slechts één domeinnam zou kunnen bestellen. Tenzij dit nog aangepast moet worden natuurlijk.
Of ze nog veranderen weet ik niet, maar als je nu 2 domeinnamen voor 6 euro kan krijgen dan kan niemand daarmee concurreren natuurlijk. De inkoop bij SIDN is al hoger dan dat, en dan zit je nog met je overhead, transactiekosten, enzovoorts.

Jochempl (link):
Virtual Private Servers zijn wel erg duur nu, 256MB RAM voor €6,- per maand? smiley smiley
De VPSen gaan nog op de schop. smiley Ze moeten inderdaad goedkoper gaan worden, plus de levertijd moet ook gewoon naar 0 zodat een server direct automatisch wordt opgeleverd zodra je hem besteld hebt. Precies zoals de rest van de producten.

Ja, dat begrijp ik. Dat het forum zo werkt is misschien wel een beetje raar, maar voor leden die niet bekend zijn met het forum is dit wellicht een oplossing.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Roeltjuh (link):
ligt het aan mij dat ik geen mc server kan bestellen?
Wat werkt er niet dan?

Ik ga in het menu naar Minecraft Bestellen, dan klik ik een pakket aan en dan krijg ik de melding: Je hebt niet voldoende punten om deze server te bestellen. Ik krijg niet de mogelijkheid om een ander betaalmiddel te kiezen.

Doe ik iets fout? Of zit de fout nog in het systeem?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Roeltjuh (link):
Lennard (link):
Roeltjuh (link):
Wat werkt er niet dan?

Ik ga in het menu naar Minecraft Bestellen, dan klik ik een pakket aan en dan krijg ik de melding: Je hebt niet voldoende punten om deze server te bestellen. Ik krijg niet de mogelijkheid om een ander betaalmiddel te kiezen.

Hier ook het probleem.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Roeltjuh (link):
Lennard (link):
Roeltjuh (link):
Wat werkt er niet dan?

Dat ligt niet aan jou inderdaad, het moet nu opgelost zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind dit echt een nutteloze toevoeging. Het ziet er wel mooi en handig uit, maar ik denk dat dit een ramp wordt voor de forumwaarde. Voor de prijs die jullie nu rekenen voor 1 domeinnaam kun je er ook twee krijgen door een beetje te handelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat een gezeik over de forum waarde van punten smiley. De waarde was al zwaar verpest door een te grote vraag naar punten (of groot aanbod van paypal).
En ben blij, de prijs van de producten in euros is alleen maar goedkoper geworden smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Unites (link):
Ik vind dit echt een nutteloze toevoeging. Het ziet er wel mooi en handig uit, maar ik denk dat dit een ramp wordt voor de forumwaarde. Voor de prijs die jullie nu rekenen voor 1 domeinnaam kun je er ook twee krijgen door een beetje te handelen.

Dat kan nu nog steeds. Zoals ik al zei, de waarde van paypal zal niet zozeer dalen. Je kan immers met paypal meer dingen kopen dan producten op one2xs.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Yeee Eindelijk..

Werd soms al gek van het punten omrekenen naar euro.

Nu gwn gelijk lekker overzichtelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan het ook gemixt worden? Dus ik heb al 0.9 punten en ik wil een host kopen van 4 euro. Gaat die 0.9 er dan af? Dus hoef ik dan 3,10 euro te betalen????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylanh (link):
Kan het ook gemixt worden? Dus ik heb al 0.9 punten en ik wil een host kopen van 4 euro. Gaat die 0.9 er dan af? Dus hoef ik dan 3,10 euro te betalen????

We zijn naar deze optie aan het kijken ja, maar momenteel is het (nog) niet mogelijk. Wellicht wel via ticket.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dylanh (link):

Kan je dan niet voor 3,10 punten kopen? (3,1+0.9) = 4pt en dan host voor 4 punten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vind het nogal raar dat ik geen domein kan kopen met Paypal, waardoor het dus een pak duurder uitkomt..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ben (link):
Vind het nogal raar dat ik geen domein kan kopen met Paypal, waardoor het dus een pak duurder uitkomt..
Dat komt doordat er wel eens domeinnamen werden gekocht waarna de betaling werd teruggetrokken.

Je kunt een ticket aanmaken, dan geef ik je de instructies hoe je wel met PayPal een domeinnaam kunt betalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Ben (link):
Dat komt doordat er wel eens domeinnamen werden gekocht waarna de betaling werd teruggetrokken.

Je kunt een ticket aanmaken, dan geef ik je de instructies hoe je wel met PayPal een domeinnaam kunt betalen.

Dacht dat dit als bedrijf niet kon?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen