Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
joeey

RegClean Pro - Extreme performance booster!

Aanbevolen berichten

Hey allemaal.

Het is een tijd geleden dat ik een topic hier heb gemaakt. Maar goed, ik kom jullie een tip mededelen als je computer een beetje traag is (of hem gewoon sneller wilt maken). Ik heb dit geleerd van de tijd dat ik weg was (ik was wat meer met Engels bezig), en ik werd wat meer tech savvy.

http://regclean-pro.en.softonic.com/

Dat is een download link. Maar goed, je hoeft het alleen maar te installeren en registeries fixen. Dat is alles wat het doet, gewoon errors van je PC weghalen en het sneller maken.

Ik hoef geen punten voor deze tip hoor, deze mogen jullie gratis!

Mvg,
Joeey

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Programmas die je PC versnellen zijn troep naar mijn mening, enige manier om hem sneller te maken is om hem te wipen. Wel goed bedoeld natuurlijk smiley

toevoeging op 21 oktober 2014, 17:14:34:
Ik stem niet overigens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyvc (link):
Joeey (link):

Ik hoef geen punten voor deze tip hoor, deze mogen jullie gratis!

Dit is om te lachen hoop ik.. smiley

toevoeging op 21 oktober 2014, 17:06:38:
http://www.computeridee-totaal.nl/regclean-pro-betrouwbaar-of-niet/

Ja, volgens mij heeft RegClean Pro een niet al te beste reputatie... Maarja, ik heb het geprobeerd en het werkt.

Willemmm (link):
Programmas die je PC versnellen zijn troep naar mijn mening, enige manier om hem sneller te maken is om hem te wipen. Wel goed bedoeld natuurlijk smiley

toevoeging op 21 oktober 2014, 17:14:34:
Ik stem niet overigens.

Technisch gezien is alles wat het doet registeries fixen, wat ervoor zorgt dat er minder errors zijn, waardoor de PC dus sneller is.

toevoeging op 21 oktober 2014, 18:08:32:
Ik heb net even snel een tutorial gemaakt om hoe je het moet gebruiken, indien problemen. Link: http://www.one2xs.com/forum/topic?id=58197

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit soort cleaners maken meer kapot dan dat ze problemen oplossen, niet gebruiken dus smiley
Je kan beter een schone installatie van Windows doen (bijvoorbeeld ieder halfjaar of jaar, wat je zelf wilt.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):
Dit soort cleaners maken meer kapot dan dat ze problemen oplossen, niet gebruiken dus smiley
Je kan beter een schone installatie van Windows doen (bijvoorbeeld ieder halfjaar of jaar, wat je zelf wilt.)

Ze zijn Microsoft Certified.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Joeey (link):
Bugged (link):

Ze zijn Microsoft Certified.

Dat kun je worden door een x aantal cursussen te volgen. Niets speciaals en heeft bovendien niets met software te maken maar met de ontwikkelaars.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Af en toe een keer ccleaner gebruiken (ook fouten fixen), oude software van je pc gooien en je bestanden georderd houden en je pc blijft ook snel.smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jorzwa (link):
Af en toe een keer ccleaner gebruiken (ook fouten fixen), oude software van je pc gooien en je bestanden georderd houden en je pc blijft ook snel.smiley

Dit hielp toen ik nog windows gebruikten voor geen meter, hij werd er echt niet sneller op, ik deed gewoon om de 3 maanden een clean install en alles was weer bloedje snel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Timkb (link):
Jorzwa (link):

Dit hiel toen ik nog windows gebruikten voor geen meter, hij werd er echt niet sneller op, ik deed gewoon om de 3 maanden een clean install en alles was weer bloedje snel.

Is het programma gratis?
Of moet je na 10 dingen gefixt te hebben betalen ofzw?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luukieboy (link):
Timkb (link):
Jorzwa (link):

Dit hiel toen ik nog windows gebruikten voor geen meter, hij werd er echt niet sneller op, ik deed gewoon om de 3 maanden een clean install en alles was weer bloedje snel.

Is het programma gratis?
Of moet je na 10 dingen gefixt te hebben betalen ofzw?

Ik heb geen programma aangeraden maar als je op CCleaner doelt, helemaal gratis, verwijderd enkel wat bestanden van je PC zodat je 1 á 3 gig meer ruimte hebt en thats it, niets is sneller geworden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
De functie waarbij schijfruimte vrijgemaakt wordt is wel handig ja, maar Windows zelf beschikt ook over zoiets, heet Schijfopruiming volgensmij, en doet bijna hetzelfde.

Het kunstje is gewoon om je PC niet traag te laten worden. Geen rotzooi installeren, programmas correct verwijderen (ik gebruik tevens Revo Uninstaller) en allerbelangrijkste is misschien wel een SSD smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen