Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
joeey

PC sneller maken!

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Welkom bij mijn tutorial om je PC sneller te maken. Mijn PC is redelijk goed, maar ik zeg geen nee tegen extra snelheid. Dit is vooral nuttig voor mensen met een wat zwakkere computer, maar ik vind het persoonlijk ook wel nuttig.

Wat ik dus doe is het programma RegClean Pro installeren. Het is een programma waarbij je registrys fixed. Registrys zijn computer dingen (idk), en ze kunnen soms kapot gaan. RegClean Pro fixed alle kapotte registrys.

Helaas is RegClean Pro maar voor 30 dagen, maar ik heb de full versie gekocht. Cracken kan ook natuurlijk maar dat is voor eigen risico.

STAPPEN
1) Download RegClean Pro - http://regclean-pro.en.softonic.com/
2) Installeer het, volgens de stappen en instellingen die jij wilt.
3) Wanneer het gereed is, klik op Start Registry Scan, en RegClean Pro zal hierbij alle foute registrys scannen. Wanneer dat klaar is, klik op Fix Registry.

Graag gedaan! Ik hoef geen punten of andere donaties voor deze tutorial. Ik ben blij met andere mensen helpen.

Mvg,
Joeey

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Registrys kunnen kapot gaan? smileysmiley Komt er dan een ontploffing?

Wat mij betreft kan je er beter vanaf blijven, meeste van die programmas maken meer kapot dan dat ze problemen oplossen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):

Wat mij betreft kan je er beter vanaf blijven, meeste van die programmas maken meer kapot dan dat ze problemen oplossen.

Inderdaad. Ik vind het ook maar troep.. CCleaner vind ik trouwens ook onzin. Gewoon een goede virusscanner en zelf overbodige programmas verwijderen via configuratiescherm vind ik het beste. smiley smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochempl (link):
Bugged (link):

Inderdaad. Ik vind het ook maar troep.. CCleaner vind ik trouwens ook onzin. Gewoon een goede virusscanner en zelf overbodige programmas verwijderen via configuratiescherm vind ik het beste. smiley smiley

Ben jij is effe vroeg smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

superantispyware kan ik ook aanraden! Programma ziet er zelf uit als een virus, maar is het niet en doet zijn werk beter als betaalde alternatieven!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een aantal punten aan dit topic:

1. Softonic...

2. Het register is heel gevoelig, blijf daar maar gewoon vanaf als je niet precies weet wat je doet.

3. Dit soort software kan behoorlijk wat kapot weten. Zo ken ik een situatie met dit soort programma's (toevallig wordt die hier genoemd, ccleaner..). Die had spullen 'opgeruimd' en vervolgens kon je geen .exe bestanden meer openen.

4. Ik mis wat details in je tut. Bijvoorbeeld: Hoe komt het dat het sneller wordt? Zijn er ook risico's? 

5. Als je dan een tut maakt om je pc 'sneller' te maken kan je ook wel wat meer dingen toevoegen. Bijvoorbeeld door je schijf op te ruimen, msconfig -> standaard programmas niet meer mee laten opstarten etc. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 21-10-2018 at 19:54, tendmex zei:

Ik heb een aantal punten aan dit topic:

1. Softonic...

2. Het register is heel gevoelig, blijf daar maar gewoon vanaf als je niet precies weet wat je doet.

3. Dit soort software kan behoorlijk wat kapot weten. Zo ken ik een situatie met dit soort programma's (toevallig wordt die hier genoemd, ccleaner..). Die had spullen 'opgeruimd' en vervolgens kon je geen .exe bestanden meer openen.

4. Ik mis wat details in je tut. Bijvoorbeeld: Hoe komt het dat het sneller wordt? Zijn er ook risico's? 

5. Als je dan een tut maakt om je pc 'sneller' te maken kan je ook wel wat meer dingen toevoegen. Bijvoorbeeld door je schijf op te ruimen, msconfig -> standaard programmas niet meer mee laten opstarten etc. 

Ook om hier nog even aanvulling aan te geven.
Je kunt ook bijvoorbeeld nog je schijf defragmenteren waardoor alles weer net wat soepeler verloopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uren geleden, keffe zei:

Ook om hier nog even aanvulling aan te geven.
Je kunt ook bijvoorbeeld nog je schijf defragmenteren waardoor alles weer net wat soepeler verloopt.

Niet als je een SSD hebt, want die kun je niet defragmenteren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, tendmex zei:

Niet als je een SSD hebt, want die kun je niet defragmenteren.

Als je een macbook hebt heb je ook geen msconfig 🤔

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 minuten geleden, keffe zei:

Als je een macbook hebt heb je ook geen msconfig 🤔

Als mijn tante een piemel had was het mijn oom. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen