Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
viezelolly

Een centje bijverdienen

Aanbevolen berichten

In deze tutorial ga ik je uitleggen hoe je online een centje kunt bijverdienen, het kost je per dag maximaal 5 minuten.

Wat hebben we nodig?
Een computer
Een account op Fusebux.com die je kunt aanmaken via deze links:
Klik om de spoiler te openen

Internet
Een muis
Een hand om te klikken

Hoe werkt het precies?
Nou, op Fusebux kun je gratis een account aanmaken waarmee je vervolgens op de advertenties kunt klikken, elke dag klik je alle mogelijke advertenties aan. Je klikt totdat je account balans op $0,60 staat, dit saldo zet je over naar je Rental balance. Vervolgens ga je weer terug naar My account en druk je op de knop Rent Referrals. Nu klikken de gehuurde referrals voor jou, het is wel belangrijk dat je zelf elke dag klikt. Wanneer je $2,00 saldo hebt bereikt zet je dit weer om naar Rental balance en huur je weer referrals. Dit doe je zo alsmaar door totdat je het maximum aantal referrals hebt gehuurd, je spaart nu totdat je kunt upgraden naar een Golden account. Dit kost $70. Hiervoor krijg je veel meer geld in de toekomst. Je kunt dan ook 2000 referrals huren i.p.v. 200 referrals.

De links
Zoals je zag heb ik er 2 links bij gedaan, ik schrijf deze tutorial om ervoor te zorgen dat jullie zelf wat centjes bij kunnen verdienen op het internet om daar weer one2xs punten etc. van kunnen kopen. Het is dus aan jou op welke link je jezelf aanmeld!

Uitbetalingen
Klik om de spoiler te openen

Aanmelden
Je kunt je aanmelden doormiddel van onderstaande links, het is helemaal aan jou welke jij kiest:
NON REF:
fusebux.com

REF:
Plaatje

Bedankt voor het lezen van deze tutorial!

Viezelolly

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vraagje; ik verdien iets van 5 cent per dag, als ik dat moet doen totdat ik 60 cent heb zijn we wel ff bezig smiley zijn er nog andere dingetjes naast die klik-ads?

toevoeging op 31 oktober 2014, 15:50:12:
haha lol wel grappig om te zien, mensen stoppen er allemaal $100 in ofzo en ze hebben allemaal maar $30 cashout tot nu toe smiley ik steek er mooi $0 in en kijk wel of het iets wordt zo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bartv (link):
Miss ook handig erbij te vermelden is hoe snel je aan dit bedrag bent gekomen etc?

Tussen februari, maart en juli zit weinig tijd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik klik ook wel eens op mijn tijd die advertenties aan daar. Niet dat ik iedere dag uitkijk naar de volgende dag om te klikken smiley
Ben wel benieuwd of het snel gaat met die referrals ofzo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja idd, ik heb nu 45 cent dus in principe bijna genoeg voor 3 rented referrals, en heb van de website maar even een bookmark gemaakt omdat ik 50% van de dagen vergeet te klikken ook al is t zo easy smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willemmm (link):
Ja idd, ik heb nu 45 cent dus in principe bijna genoeg voor 3 rented referrals, en heb van de website maar even een bookmark gemaakt omdat ik 50% van de dagen vergeet te klikken ook al is t zo easy smiley

Oh ik heb nu $0.20, dus ik vergeet bijna 75% van de dagen te klikken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Net $0,60 verdiend, 3 RRs gekocht, is die fucking site al 3 dagen offline voor maintenance. Wat een onzin zeg smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites