Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
tendmex

ei!!!

Aanbevolen berichten

Hier kan je praten over misschien wel het beste dier-vriendelijke product wat er is

Plaatje

Ik heb mijn ei het liefste gebakken met kaas gesmolten in de pan (op het ei)
Of (hard) gekookt op een broodje met kaas en ham smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Super Tof Topic! Ik eet een ei het liefst met schil en een gebakken met mosterd erop, oohja niet te vergeten is pindakaas ook lekker!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 boterhammen, dan daar kaas (en tomaat, ui, sla enz. als je dat wil)op leggen. Dan pak je 3 eitjes, doet die in een bakje met wat melk, peper, zout en kaneel en klopt het tot het een mooie effen kleur heeft.
Vervolgens in de pan wat olie doen, reepjes bacon erin gooien en die aan beide kanten knapperig bakken. Daarna gooi je je ei-mengsel over de bacon heen.
Eitje omdraaien als het bruin is aan de ene kant, en dan volgooien met kaas. Even de deksel op de pan zodat de kaas lekker smelt!

En dan gooi je je eitje op je boterhammen, en dan heb je een heerlijke uitsmijter!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
2 boterhammen, dan daar kaas (en tomaat, ui, sla enz. als je dat wil)op leggen. Dan pak je 3 eitjes, doet die in een bakje met wat melk, peper, zout en kaneel en klopt het tot het een mooie effen kleur heeft.
Vervolgens in de pan wat olie doen, reepjes bacon erin gooien en die aan beide kanten knapperig bakken. Daarna gooi je je ei-mengsel over de bacon heen.
Eitje omdraaien als het bruin is aan de ene kant, en dan volgooien met kaas. Even de deksel op de pan zodat de kaas lekker smelt!

En dan gooi je je eitje op je boterhammen, en dan heb je een heerlijke uitsmijter!

Ik ga straks ei met yoghurt en tomaat en dan kaas eroverheen in de oven zetten op tip van een kennis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stefvdwel (link):
Dit topic overtuigde me om een ei te bakken smiley

Nee ik vind aardappel gewoon een leuk woord smiley
Maar ik ben niet van een bepaald soort eten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gaan we het serieus over aardappels hebben in een ei!!! topic?

smileysmileysmileysmileysmileysmiley

toevoeging op 31 oktober 2014, 17:34:00:
btw niks tegen aardappels hoorsmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Larsjuh (link):
Gaan we het serieus over aardappels hebben in een ei!!! topic?

smileysmileysmileysmileysmileysmiley

toevoeging op 31 oktober 2014, 17:34:00:
btw niks tegen aardappels hoorsmiley

Nee dit moet over ei gaan!
Als je over aardappelen wil praten maak je maar een apart topic aan smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
aardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelseiaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappelsaardappels

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen