Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Dylan

wanneer one2xs comeback

Aanbevolen berichten

Gast
Volgens mij heeft Lennard vanaf Januari 2015 20 nieuwe leden per week op de Agenda staan.

Klik om de spoiler te openen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tja, kjeld inactief, marjolein inactief, ruben inactief, fanorg inactief (de tijd voordat yorrick dus mod was) en zo heb je nog een heel lijstje... Dat waren toch wel de bazen van one2xs waar iedereen online voor kwam smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Tja, kjeld inactief, marjolein inactief, ruben inactief, fanorg inactief (de tijd voordat yorrick dus mod was) en zo heb je nog een heel lijstje... Dat waren toch wel de bazen van one2xs waar iedereen online voor kwam smiley

Mensen worden ouder en hebben belangrijkere dingen in het leven waar ze tijd in willen steken. (nee, dit wil niet zeggen dat ik geen belangrijkere dingen heb.. smiley)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Tendmex (link):

Mensen worden ouder en hebben belangrijkere dingen in het leven waar ze tijd in willen steken. (nee, dit wil niet zeggen dat ik geen belangrijkere dingen heb.. smiley)

Sssst

Waarom verpest iedereen mijn theorie waarvan ik zelf ook wel weet dat hij niet klopt maarja onzin dus smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Rik (link):
Tendmex (link):

Sssst

Waarom verpest iedereen mijn theorie waarvan ik zelf ook wel weet dat hij niet klopt maarja onzin dus smiley

Omdat het niet klopt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik eis al Lennards aandacht dus geen aandacht meer voor one2xs one2xs wordt een ramp iedereen gaat weg, gaat failliet website weg poef gone.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Ik eis al Lennards aandacht dus geen aandacht meer voor one2xs one2xs wordt een ramp iedereen gaat weg, gaat failliet website weg poef gone.

Nou smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):

Wat jij kan kan Stefvdwel ook!!! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyt (link):
Toms (link):
Goed nieuws, ik ben al terug, elk lid dat terug is telt ook smiley

smileysmiley

En ik leef ook nog gewoon.

al heb ik eigenlijk ook geen tijd meer
werksmileysmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Luukieboy (link):
Ik denk dat de comeback zojuist is begonnen van one2xs smiley

want?

- Je kan nu normaal betalen
- Je hebt nu pakketten die meer bieden voor minder geld/punten

En er komen vast nog wel meer dingen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Tendmex (link):
Luukieboy (link):
Ik denk dat de comeback zojuist is begonnen van one2xs smiley

want?

- Je kan nu normaal betalen
- Je hebt nu pakketten die meer bieden voor minder geld/punten

En er komen vast nog wel meer dingen smiley

Ja maar ik bedoelde meer van Hoe merk je dat het momenteel drukker word smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen