Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
maikkie

VUURWERK POLL

Aanbevolen berichten

Gewoon om 0:00 zoals het hoort. Overigens ga ik zelf niet afsteken omdat ik het mijn geld niet meer waard vind.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk meer dat hij bedoelt of jullie je aan de nieuwe wet gaan houden of niet smiley. (Dus 10 uur oude tijd of 6 uur in de avond nieuwe tijd)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelleh (link):
Ik denk meer dat hij bedoelt of jullie je aan de nieuwe wet gaan houden of niet smiley. (Dus 10 uur oude tijd of 6 uur in de avond nieuwe tijd)

Ik steek geen vuurwerk af, beter nog: ik zet geen stap buiten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Jelleh (link):

Bang voor vuurwerk?

Ik ga het zelf denk ik ook niet echt meer afsteken. Maar het is wel leuk om naar te kijken ^^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Tessa (link):
Jelleh (link):

Bang voor vuurwerk?

Ik ga het zelf denk ik ook niet echt meer afsteken. Maar het is wel leuk om naar te kijken ^^

Jep, ik scheit 7 kleuren stront. Ben 2 keer buiten geweest, de ene keer stonden ze doodleuk rotjes en van die staafjes die kleurtjes schieten op me te richten. Het tweede jaar werd ik verplicht om mee naar buiten te gaan omdat ik anders mijn toenmalige vriend voor schut zette bij zijn vrienden en toen knalde dr een bijna zn been er vanaf dus nty ik blijf dit jaar weer mooi binnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het heel mooi om te zien enzo maar ik steek het (tegenwoordig) niet meer zelf af smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit jaar ga ik 50 euro aan vuurwerk uit geven. Ik betaal de helft en mijn zus de andere helft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik haal altijd wel enkele voetzoekers en van dat soort sier-prut voor overdag is tussendoor. Vind het wel jammer als dat weg moet gaan. Maar vind het rondlopen met massas aan vuurwerk op zak ook echt te ver gaan. Voor mij is het rondom thuis goed genoeg en s avonds dan echt sier smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ongeveer 150 aan siervuurwerk, moet nog kijken wat allemaal.
Samen met wat famillie betalen we het

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wouterr (link):
Ik haal altijd wel enkele voetzoekers en van dat soort sier-prut voor overdag is tussendoor. Vind het wel jammer als dat weg moet gaan. Maar vind het rondlopen met massas aan vuurwerk op zak ook echt te ver gaan. Voor mij is het rondom thuis goed genoeg en s avonds dan echt sier smiley

Duur + gevaarlijk zon tas

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen