Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
bugged

Reseller upgrade

Aanbevolen berichten

Hey,

Geen idee of het een bug is, maar ik wou mijn reseller verlengen en kreeg de volgende error:

Quote:
De aanvraag kon helaas niet automatisch worden verwerkt. Je host wordt zo snel mogelijk handmatig geüpgrade.


Misschien een serverfout of een fout in het script? De punten zijn wel afgeschreven.

Grt, Joep

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Ik vermoed dat het team dit zomenteen wel ziet omdat het nu toch handmatig wordt geüpgrade. smiley

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
DirectAdmin heeft de vervelende eigenschap om de output van de API te tonen in de taal van de gebruiker. Het one2xs systeem gaat uit van de Engelse berichten, maar laatst heb ik voor iedereen DirectAdmin op Nederlands gezet, waardoor die berichten ineens Nederlands zijn geworden.

Je reseller was dus wel geüpgrade, maar omdat dat bericht in het Nederlands terugkwam i.p.v. het verwachte Engels werd dat bericht niet begrepen en kreeg jij die melding.

Het is nu aangepast, dus de melding zou nu niet meer om deze reden tevoorschijn moeten komen. smiley

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Lennard (link):
DirectAdmin heeft de vervelende eigenschap om de output van de API te tonen in de taal van de gebruiker. Het one2xs systeem gaat uit van de Engelse berichten, maar laatst heb ik voor iedereen DirectAdmin op Nederlands gezet, waardoor die berichten ineens Nederlands zijn geworden.

Je reseller was dus wel geüpgrade, maar omdat dat bericht in het Nederlands terugkwam i.p.v. het verwachte Engels werd dat bericht niet begrepen en kreeg jij die melding.

Het is nu aangepast, dus de melding zou nu niet meer om deze reden tevoorschijn moeten komen. smiley


Sowieso is die API zo onhandig als wat, ik zocht mij iedere keer de vinkentering naar de de bug.... (of undocumented feature <,<)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Lennard (link):
DirectAdmin heeft de vervelende eigenschap om de output van de API te tonen in de taal van de gebruiker. Het one2xs systeem gaat uit van de Engelse berichten, maar laatst heb ik voor iedereen DirectAdmin op Nederlands gezet, waardoor die berichten ineens Nederlands zijn geworden.

Je reseller was dus wel geüpgrade, maar omdat dat bericht in het Nederlands terugkwam i.p.v. het verwachte Engels werd dat bericht niet begrepen en kreeg jij die melding.

Het is nu aangepast, dus de melding zou nu niet meer om deze reden tevoorschijn moeten komen. smiley


Sowieso is die API zo onhandig als wat, ik zocht mij iedere keer de vinkentering naar de de bug.... (of undocumented feature <,<)
Ja precies...

Als je geen documentatie kunt vinden, dan moet je gewoon uitgaan van exact dezelfde werking als de normale pagina, maar dan met CMD_ ervoor. Meestal klopt dat wel aardig en verwacht ie precies dezelfde input als de normale pagina.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
DirectAdmin heeft de vervelende eigenschap om de output van de API te tonen in de taal van de gebruiker. Het one2xs systeem gaat uit van de Engelse berichten, maar laatst heb ik voor iedereen DirectAdmin op Nederlands gezet, waardoor die berichten ineens Nederlands zijn geworden.

Je reseller was dus wel geüpgrade, maar omdat dat bericht in het Nederlands terugkwam i.p.v. het verwachte Engels werd dat bericht niet begrepen en kreeg jij die melding.

Het is nu aangepast, dus de melding zou nu niet meer om deze reden tevoorschijn moeten komen. smiley

Zulke dingen zijn leuk om te rapporteren bij DA smiley Ze zouden als fix de systeembeheerder kunnen laten instellen in welke taal de API moet werken.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Lennard (link):
DirectAdmin heeft de vervelende eigenschap om de output van de API te tonen in de taal van de gebruiker. Het one2xs systeem gaat uit van de Engelse berichten, maar laatst heb ik voor iedereen DirectAdmin op Nederlands gezet, waardoor die berichten ineens Nederlands zijn geworden.

Je reseller was dus wel geüpgrade, maar omdat dat bericht in het Nederlands terugkwam i.p.v. het verwachte Engels werd dat bericht niet begrepen en kreeg jij die melding.

Het is nu aangepast, dus de melding zou nu niet meer om deze reden tevoorschijn moeten komen. smiley

Zulke dingen zijn leuk om te rapporteren bij DA smiley Ze zouden als fix de systeembeheerder kunnen laten instellen in welke taal de API moet werken.

De API moet gewoon altijd Engels zijn, anders schrijf je nu een systeem dat op de Engelse API werkt, en wil je de boel overzetten naar een andere server (van bijvoorbeeld een klant ofzo), werkt het niet omdat zij toevallig de API op NL hebben staan...

En het is stom dat de users zelf geen taal in kunnen stellen.

Maarja, zo zijn er zoveel issues, om die allemaal te rapporteren is ook weer zo wat. smiley

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Aarclay (link):
Lennard (link):
DirectAdmin heeft de vervelende eigenschap om de output van de API te tonen in de taal van de gebruiker. Het one2xs systeem gaat uit van de Engelse berichten, maar laatst heb ik voor iedereen DirectAdmin op Nederlands gezet, waardoor die berichten ineens Nederlands zijn geworden.

Je reseller was dus wel geüpgrade, maar omdat dat bericht in het Nederlands terugkwam i.p.v. het verwachte Engels werd dat bericht niet begrepen en kreeg jij die melding.

Het is nu aangepast, dus de melding zou nu niet meer om deze reden tevoorschijn moeten komen. smiley

Zulke dingen zijn leuk om te rapporteren bij DA smiley Ze zouden als fix de systeembeheerder kunnen laten instellen in welke taal de API moet werken.

De API moet gewoon altijd Engels zijn, anders schrijf je nu een systeem dat op de Engelse API werkt, en wil je de boel overzetten naar een andere server (van bijvoorbeeld een klant ofzo), werkt het niet omdat zij toevallig de API op NL hebben staan...

En het is stom dat de users zelf geen taal in kunnen stellen.

Maarja, zo zijn er zoveel issues, om die allemaal te rapporteren is ook weer zo wat. smiley


Of je moet results koppelen aan een result/errorcode. Dan weet je, ongeacht de taal, met welke result je te maken hebt. Dat is pas een goede API.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Lennard (link):
Aarclay (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Zulke dingen zijn leuk om te rapporteren bij DA smiley Ze zouden als fix de systeembeheerder kunnen laten instellen in welke taal de API moet werken.

De API moet gewoon altijd Engels zijn, anders schrijf je nu een systeem dat op de Engelse API werkt, en wil je de boel overzetten naar een andere server (van bijvoorbeeld een klant ofzo), werkt het niet omdat zij toevallig de API op NL hebben staan...

En het is stom dat de users zelf geen taal in kunnen stellen.

Maarja, zo zijn er zoveel issues, om die allemaal te rapporteren is ook weer zo wat. smiley


Of je moet results koppelen aan een result/errorcode. Dan weet je, ongeacht de taal, met welke result je te maken hebt. Dat is pas een goede API.
Ja true. smiley

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen  

×