Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Dylan

Post je uptime van je telefoon/computer/server

Aanbevolen berichten

Misschien ook leuk om je router uptime te posten aangezien dat apparaat nou meestal dag en nacht aanstaat smiley

Router:
Plaatje

Computer:
1:13:15

Server heb ik niet thuis staan, maar hier staan eigenlijk twee computers wel de hele dag aan omdat er bijna altijd iemand erop zit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Bij ons kan je de uptime van de router niet eens zien.

Welke router heb je?

Luukvdo (link):
Router en modem: 64 days 19:10:05 smiley

Ik had eerst 29 dagen, maar toen moest ik hem resetten smiley

64 dagen is wel netjes, welke router heb je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Onze router faalt gemiddeld elke week een keer dus die haalt niet zon enorme uptime smiley tussendoor is ie wel stabiel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Luukvdo (link):

TP-Link TL-WR1043ND
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Dylan (link):

Welke router heb je?

Luukvdo (link):

Wireless-G-breedbandrouter WRT54G2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):
Onze router faalt gemiddeld elke week een keer dus die haalt niet zon enorme uptime smiley tussendoor is ie wel stabiel.

Wij moeten hem soms wel eens resetten omdat onze router eigenlijk de hoeveelheid apparaten niet aan kan. Als er tegen de 12 apparaten via de DHCP zitten dan klapt ie er eentje uit smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Willem (link):

Wij moeten hem soms wel eens resetten omdat onze router eigenlijk de hoeveelheid apparaten niet aan kan. Als er tegen de 12 apparaten via de DHCP zitten dan klapt ie er eentje uit smiley

Ja dat probleem heb ik ook, hier zitten gemiddeld 15 apparaten op 30 mb snelheid en in totaal 3 versterkers die best op een redelijke lengte uit elkaar zitten.

Dan loopt ie bij ongeveer 25 dagen gemiddeld wel vast. Sinds dat ik er een Switch erbij heb gehangen bij de router moet ik wel zeggen dat de router stabieler is geworden. Eerst werd ie ook super warm nu minder

toevoeging op 31 december 2014, 16:55:46:
Wouterr (link):
Router: 164 days 19 hours 17 minutes 11 seconds, NAS is zojuist geupdate.. Die heeft een uptime van ~24 uur smiley

Die router is wel netjes smiley
Zon hoge uptime haal ik nooit

toevoeging op 31 december 2014, 16:56:14:
Dylan (link):
Jordy (link):
Dylan (link):

Welke router heb je?

Luukvdo (link):

Wireless-G-breedbandrouter WRT54G2

Toch zou dat ergens moeten denk ik, bij mij zit het onder het kopje administratie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Er is geen knop administratie

Iets anders? Het lijkt me toch dat het ergens moet zitten zit standaard op iedere router namelijk. Heb nog geen router gezien die deze functie niet heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Plaatje
Heb hem alleen paar dagen geleden opnieuw moeten opstarten omdat windows zo dolgraag updates wilden uitvoeren, anders had ik wel een uptime gehad van een 7 dagen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):
Afbeelding
Heb hem alleen paar dagen geleden opnieuw moeten opstarten omdat windows zo dolgraag updates wilden uitvoeren, anders had ik wel een uptime gehad van een 7 dagen.

Waarom laat je de computer zo lang aanstaan? Is ie s nachts aan het downloaden ofzo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Christum (link):
Afbeelding

Waarom laat je de computer zo lang aanstaan? Is ie s nachts aan het downloaden ofzo?

Ben meer lui om hem uit te zetten in de vakanties. Eigenlijk alleen in vakantie periodes (Kerst en bouwvak) staat die vrijwel altijd aan. voor de rest van het jaar staat die gewoon elke avond uit smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):
Jordy (link):
Christum (link):
Afbeelding

Ben meer lui om hem uit te zetten in de vakanties. Eigenlijk alleen in vakantie periodes (Kerst en bouwvak) staat die vrijwel altijd aan. voor de rest van het jaar staat die gewoon elke avond uit smiley

Ah, vakantie modus herkenbaar smiley

Maar heb je s nachts niks draaien? Geen downloads die ie moet maken enzo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Christum (link):
Jordy (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Soms heb ik wel eens programmas draaien s nachts zoals downloads.
Maar ik laat uit luiheid altijd alles aanstaan zodat ik de dag erna weer verder kan met waar ik gebleven was met bv sites maken en dat soort dingen. Anders ben je weer uur bezig met alles opstarten en opzoeken waar je was enz, enz. smiley

Langleven vakantie modus smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luukvdo (link):
Of je zet je pc in slaapstand? smiley

Als ik niets download gaat die normaal gesproken wel in slaapstand ja. Anders maakt dat zoveel herrie als ik in bed lig Hahah smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):
Jordy (link):
Christum (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Soms heb ik wel eens programmas draaien s nachts zoals downloads.
Maar ik laat uit luiheid altijd alles aanstaan zodat ik de dag erna weer verder kan met waar ik gebleven was met bv sites maken en dat soort dingen. Anders ben je weer uur bezig met alles opstarten en opzoeken waar je was enz, enz. smiley

Langleven vakantie modus smiley

Ja heb ik ook altijd last van, heb hier altijd tig programmas open staan en dan moet je altijd eerst zoeken waar je gebleven was en dan kun je pas verder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen