Luuko 0 Geplaatst 4 januari 2015 De titel zegt genoeg Hier mijn schoolrooster: Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 4 januari 2015 Ik had net je quote gekopieerd om dit topic te openen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 4 januari 2015 Bugged (link): Ik had net je quote gekopieerd om dit topic te openen Sorry Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 4 januari 2015 Door een storing is er tijdelijk geen data beschikbaar Owh Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
thom 0 Geplaatst 4 januari 2015 laatste 2 uur op maandag zijn opeens weg of zo maar die zijn er normaal wel prachtig in elkaar geplakt, al zeg ik het zelf. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 4 januari 2015 toevoeging op 4 januari 2015, 22:18:20: Dat SoM op dinsdag heb ik niet meer omdat ik daar klaar mee ben (of iig klaar met de dingen die op die dag moeten). Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 7 januari 2015 Ma: Geen school Di: Geen school Wo: Geen school Do: Geen school Vr: Geen school Za: Geen school Zo: Zondag school in de kerk. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anne 0 Geplaatst 7 januari 2015 Jessee (link): Ma: Geen school Di: Geen school Wo: Geen school Do: Geen school Vr: Geen school Za: Geen school Zo: Zondag school in de kerk. Okay Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 7 januari 2015 Jessee (link): Ma: Geen school Di: Geen school Wo: Geen school Do: Geen school Vr: Geen school Za: Geen school Zo: Zondag school in de kerk. Er was een tijd dat ik me ergerde aan jou domme reacties in elk topic. toen werd je verbannen of was je om een andere inactief. toen kwam je terug, ging het goed maar nu begint de ergenis weer erger en erger te worden... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 8 januari 2015 Tendmex (link): Jessee (link): Ma: Geen school Di: Geen school Wo: Geen school Do: Geen school Vr: Geen school Za: Geen school Zo: Zondag school in de kerk. Er was een tijd dat ik me ergerde aan jou domme reacties in elk topic. toen werd je verbannen of was je om een andere inactief. toen kwam je terug, ging het goed maar nu begint de ergenis weer erger en erger te worden... Zal er op letten, sorry Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 8 januari 2015 Tendmex (link): Jessee (link): Ma: Geen school Di: Geen school Wo: Geen school Do: Geen school Vr: Geen school Za: Geen school Zo: Zondag school in de kerk. Er was een tijd dat ik me ergerde aan jou domme reacties in elk topic. toen werd je verbannen of was je om een andere inactief. toen kwam je terug, ging het goed maar nu begint de ergenis weer erger en erger te worden... Wat is het probleem...? Hij post gewoon zijn schoolrooster en aangezien hij niet meer naar school gaat (voor zo ver ik weet) heeft hij dus ook geen schoolrooster. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 8 januari 2015 Jelle (link): Tendmex (link): Jessee (link): Ma: Geen school Di: Geen school Wo: Geen school Do: Geen school Vr: Geen school Za: Geen school Zo: Zondag school in de kerk. Er was een tijd dat ik me ergerde aan jou domme reacties in elk topic. toen werd je verbannen of was je om een andere inactief. toen kwam je terug, ging het goed maar nu begint de ergenis weer erger en erger te worden... Wat is het probleem...? Hij post gewoon zijn schoolrooster en aangezien hij niet meer naar school gaat (voor zo ver ik weet) heeft hij dus ook geen schoolrooster. Gaat niet alleen om deze reactie maar om zon 80 procent van zijn reacties... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 8 januari 2015 Ik krijg na 30 januari nieuw rooster, omdat ik dan geen LO en GDS meer heb (gym en godsdienst) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
caner 0 Geplaatst 8 januari 2015 Luuko (link): Ik krijg na 30 januari nieuw rooster, omdat ik dan geen LO en GDS meer heb (gym en godsdienst) Waarom gebruik je afkortingen als je het toch weer voluit schrijft Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 8 januari 2015 Caner (link): Luuko (link): Ik krijg na 30 januari nieuw rooster, omdat ik dan geen LO en GDS meer heb (gym en godsdienst) Waarom gebruik je afkortingen als je het toch weer voluit schrijft Omdat het KAN!!!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
caner 0 Geplaatst 8 januari 2015 Luuko (link): Caner (link): Luuko (link): Ik krijg na 30 januari nieuw rooster, omdat ik dan geen LO en GDS meer heb (gym en godsdienst) Waarom gebruik je afkortingen als je het toch weer voluit schrijft Omdat het KAN!!!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 15 januari 2015 Robinkoch (link): Afbeelding Waarom heb je op maandag vrij? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 15 januari 2015 Idk maar is wel lekker dan kan ik tenminste lekker uitslapen en chillen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 15 januari 2015 Heb je dat elke week? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 15 januari 2015 Nog 1 weekje en LO en GDS worden uit mn rooster gehaald Hopelijk ben ik dan ook een dag vrij Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites