Dylan 1 Geplaatst 3 september 2015 Tessa (link): Thom (link): Tessa (link): Afbeelding wiskundaaa Oh ik heb een typfoutje gemaakt ja, dank Je hebt zelf je rooster gemaakt? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordyt 0 Geplaatst 3 september 2015 Vanaf a.s. maandag de komende 7 weken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tessa 0 Geplaatst 3 september 2015 Dylan (link): Tessa (link): Thom (link): Klik om eerdere quotes te tonen Tessa (link): Afbeelding wiskundaaa Oh ik heb een typfoutje gemaakt ja, dank Je hebt zelf je rooster gemaakt? Nee het rooster wat ik heb gehad was ongelofelijk onduidelijk dus ik heb even een duidelijkere in een excel gemaakt ;p Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wouterr 2 Geplaatst 6 oktober 2015 Iedereen een fancy rooster, kom ik aan met het rooster van mn opleiding: Het is een MBO school en we hebben gewoon alle pauzes, alhoewel dat niet juist aangegeven staat in het rooster. Crappy systeem, en bijna onmogelijk te parsen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 7 oktober 2015 Mijn rooster Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
caner 0 Geplaatst 7 oktober 2015 Luuko (link): Mijn rooster haha effe stalken hoor hahahah hihi Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 7 oktober 2015 Caner (link): Luuko (link): Mijn rooster haha effe stalken hoor hahahah hihi Hier nog plattegrond van de school. Ik zie je wel een keer verschijnen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
caner 0 Geplaatst 7 oktober 2015 dankje. tot dan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
keffe 1 Geplaatst 22 januari 2016 Maandag: Stage 9:00 tot 17:30 Dinsdag: Stage 9:00 tot 17:30 Woensdag: Stage 9:00 tot 17:30 Donderdag: Stage 9:00 tot 17:30 Vrijdag: Stage 9:00 tot 17:30 Zaterdag: Werken 13:00 tot 14:00 Zondag: Vrij Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 22 januari 2016 Het was dit: Toen was het heel even voor de volgende periode (vanaf volgende week) dit: En nu hebben ze het veranderd naar: Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 2 juni 2016 toevoeging op 2 juni 2016, 16:07:06: Wat zijn jullie roosters zo onoverzichtelijk Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
keffe 1 Geplaatst 2 juni 2016 Robinkoch (link): Afbeelding toevoeging op 2 juni 2016, 16:07:06: Wat zijn jullie roosters zo onoverzichtelijk Netjes rooster haha is idd overzichtelijk xD ik wil ruilen met jou xD mag jij elke dag naar stage ga ik lekker zo kort naar school Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 2 juni 2016 Keffe (link): Robinkoch (link): Afbeelding toevoeging op 2 juni 2016, 16:07:06: Wat zijn jullie roosters zo onoverzichtelijk Netjes rooster haha is idd overzichtelijk xD ik wil ruilen met jou xD mag jij elke dag naar stage ga ik lekker zo kort naar school Ik moet volgend jaar op stage Geloof het of niet maar met een aantal vrienden hebben we Walibi Holland passen gekocht... We gaan om de 2 weken naar Walibi Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 2 juni 2016 Robinkoch (link): Keffe (link): Robinkoch (link): Afbeelding toevoeging op 2 juni 2016, 16:07:06: Wat zijn jullie roosters zo onoverzichtelijk Netjes rooster haha is idd overzichtelijk xD ik wil ruilen met jou xD mag jij elke dag naar stage ga ik lekker zo kort naar school Ik moet volgend jaar op stage Geloof het of niet maar met een aantal vrienden hebben we Walibi Holland passen gekocht... We gaan om de 2 weken naar Walibi Woon je er dicht bij? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 2 juni 2016 Luuko (link): Robinkoch (link): Keffe (link): Klik om eerdere quotes te tonen Robinkoch (link): Afbeelding toevoeging op 2 juni 2016, 16:07:06: Wat zijn jullie roosters zo onoverzichtelijk Netjes rooster haha is idd overzichtelijk xD ik wil ruilen met jou xD mag jij elke dag naar stage ga ik lekker zo kort naar school Ik moet volgend jaar op stage Geloof het of niet maar met een aantal vrienden hebben we Walibi Holland passen gekocht... We gaan om de 2 weken naar Walibi Woon je er dicht bij? Nee... Rotterdam Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 2 juni 2016 Robinkoch (link): Afbeelding toevoeging op 2 juni 2016, 16:07:06: Wat zijn jullie roosters zo onoverzichtelijk Daarom ben ik bezig met mijn eigen rooster app Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 3 juni 2016 Dylan (link): Robinkoch (link): Afbeelding toevoeging op 2 juni 2016, 16:07:06: Wat zijn jullie roosters zo onoverzichtelijk Daarom ben ik bezig met mijn eigen rooster app Onze school gaat een eigen app maken waarop je je rooster te zien krijgt... De app kan ook het rooster in je agenda zetten Alleen het komt pas zodra ik van school af ben Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 3 juni 2016 ZOMERVAKANTIE Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
keffe 1 Geplaatst 3 juni 2016 Ralphh (link): ZOMERVAKANTIE nu al? ik moet nog 2 maanden xD Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 3 juni 2016 Keffe (link): Ralphh (link): ZOMERVAKANTIE nu al? ik moet nog 2 maanden xD Examens gehad Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
keffe 1 Geplaatst 3 juni 2016 Ralphh (link): Keffe (link): Ralphh (link): ZOMERVAKANTIE nu al? ik moet nog 2 maanden xD Examens gehad ik zit ook in mijn examen jaar alleen ik heb 1 volledig jaar stage haha. Dus ik moet nog even stage uitzitten en daarna deeltijd hbo gaan doen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites