Dylan 1 Geplaatst 8 januari 2015 Is ie nou misschien verbannen of niet? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robiin 0 Geplaatst 8 januari 2015 Dylan (link): Is ie nou misschien verbannen of niet? Afbeelding Ik weet het ook niet meer Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 8 januari 2015 Hij heeft 0% warn dus lijkt mij niet toevoeging op 8 januari 2015, 20:05:15: Misschien bestond er ooit al een account met de naam misschien en is deze verwijderd. En dat die nu opnieuw is aangemaakt maar dat in de database de warns van de vorige nog staan? Idk of dat überhaupt mogelijk is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeffreyy 0 Geplaatst 8 januari 2015 Hij is gewoon misschien verbannen en misschien adverteerder. Its not a bug, its a feature. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 8 januari 2015 Jponsen (link): Hij is gewoon misschien verbannen en misschien adverteerder. Its not a bug, its a feature. Dit ja, hij is nu misschien adverteerder. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 9 januari 2015 Jessee (link): Hij heeft 0% warn dus lijkt mij niet toevoeging op 8 januari 2015, 20:05:15: Misschien bestond er ooit al een account met de naam misschien en is deze verwijderd. En dat die nu opnieuw is aangemaakt maar dat in de database de warns van de vorige nog staan? Idk of dat überhaupt mogelijk is. Nope. In principe loopt alles op user ids. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 9 januari 2015 Rik (link): Jessee (link): Hij heeft 0% warn dus lijkt mij niet toevoeging op 8 januari 2015, 20:05:15: Misschien bestond er ooit al een account met de naam misschien en is deze verwijderd. En dat die nu opnieuw is aangemaakt maar dat in de database de warns van de vorige nog staan? Idk of dat überhaupt mogelijk is. Nope. In principe loopt alles op user ids. Hoe kan dit dan gebeuren Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 9 januari 2015 Dylan (link): Rik (link): Jessee (link): Hij heeft 0% warn dus lijkt mij niet toevoeging op 8 januari 2015, 20:05:15: Misschien bestond er ooit al een account met de naam misschien en is deze verwijderd. En dat die nu opnieuw is aangemaakt maar dat in de database de warns van de vorige nog staan? Idk of dat überhaupt mogelijk is. Nope. In principe loopt alles op user ids. Hoe kan dit dan gebeuren Lennards codebase. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 9 januari 2015 User was ooit verbannen, warns zijn weggehaald waardoor hij 0% had en hij rechten heeft om te posten e.d., maar zijn banstatus is blijven staan waardoor die rang niet klopte. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites