Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
kingunit

Het sportschool topic

Aanbevolen berichten

Kingunit (link):
^ Wat heb je getraind vandaag? smiley
Ik wil dit programma gaan volgen:
http://www.muscleandstrength.com/workouts/jason-blaha-ice-cream-fitness-5x5-novice-workout

dus vandaag voor het eerst squats, cable crunches en hyperextensions gedaan smiley

En verder een zooitje apparaten. Volgende keer ga ik hopelijk deadliften en bankdrukken maar als het zo druk is en ik heb dat nog nooit gedaan dan voel ik me ook zo awkward smileysmiley dus die heb ik vandaag geskipt. smiley

toevoeging op 21 januari 2015, 11:49:29:
Rik (link):
Lennard (link):
Rik (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

AANBEVOLEN DAGELIJKSE HOEVEELHEID CALORIEËN
2812.20

MINIMALE DAGELIJKSE HOEVEELHEID CALORIEËN
2343.50

Denk dus wel dat het enigzins klopt. Ik moet namelijk eigenlijk gaan afvallen smiley
ga ook sporten dan smiley

Als ik thuis ben heb ik echt geen zin meer om te gaan sporten hoor smiley
Jawel joh, gewoon doen, niet nadenken of je wel zin hebt. Of ga vóór school als je later kunt beginnen ofzo.
Of ga uit school meteen door of weet ik wat, met wat geluk kun je gratis douchen dus dan hoef je niet eerst langs huis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Kingunit (link):
http://www.muscleandstrength.com/workouts/jason-blaha-ice-cream-fitness-5x5-novice-workout

dus vandaag voor het eerst squats, cable crunches en hyperextensions gedaan smiley

En verder een zooitje apparaten. Volgende keer ga ik hopelijk deadliften en bankdrukken maar als het zo druk is en ik heb dat nog nooit gedaan dan voel ik me ook zo awkward smileysmiley dus die heb ik vandaag geskipt. smiley

Rik (link):
Lennard (link):
ga ook sporten dan smiley

Jawel joh, gewoon doen, niet nadenken of je wel zin hebt. Of ga vóór school als je later kunt beginnen ofzo.
Of ga uit school meteen door of weet ik wat, met wat geluk kun je gratis douchen dus dan hoef je niet eerst langs huis.

Ik zit om 8 uur al in de trein naar eindhoven voor mijn stage. Om half 6 ben ik pas weer terug thuis en dan meot ik eten. Daarna wil ik gewoon vrije tijd hebben in plaats van andere verplichtingen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Lennard (link):
Kingunit (link):

Rik (link):

Ik zit om 8 uur al in de trein naar eindhoven voor mijn stage. Om half 6 ben ik pas weer terug thuis en dan meot ik eten. Daarna wil ik gewoon vrije tijd hebben in plaats van andere verplichtingen smiley
Hmm dat kan ik ook wel begrijpen dan ja. smiley
Al vind ik het leuk om te doen dus dan wordt het meer ontspanning dan een verplichting. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Lennard (link):
Kingunit (link):

Rik (link):

Verkeerde instelling smiley. Moet geen verplichting zijn, al voelt het bij mij ook nog zo, maar na een tijdje hoop ik dat dat weg gaat. Het lukt echt wel als je wilt, ik moet ook om 8 uur weg en ben om 6 uur thuis. Dan eten en op di en do dan fitness.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Tendmex (link):
Lennard (link):
Want? Zo dramatisch?

Nou ik ben een jaar naar de fitness geweest (ben inmiddels maar weer gestopt)
Conditie bleef bagger, lichaam bleef hetzelfde dusja....
Dan at je dus niet goed.

Ik werd wel sterker maar mijn lichaam veranderde niet, mijn lichaamsbouw is er denk ik gewoon niet op gemaakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Lennard (link):
Tendmex (link):

Nou ik ben een jaar naar de fitness geweest (ben inmiddels maar weer gestopt)
Conditie bleef bagger, lichaam bleef hetzelfde dusja....
Dan at je dus niet goed.

Ik werd wel sterker maar mijn lichaam veranderde niet, mijn lichaamsbouw is er denk ik gewoon niet op gemaakt.
Jawel, iedereen kan gespierd worden, je moet alleen goed eten, goed sporten, en goed slapen.
Als één van die drie niet in orde is dan ga je misschien wel wat vooruit, maar niet veel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Tendmex (link):
Lennard (link):
Dan at je dus niet goed.

Jawel, iedereen kan gespierd worden, je moet alleen goed eten, goed sporten, en goed slapen.
Als één van die drie niet in orde is dan ga je misschien wel wat vooruit, maar niet veel.

Oh ja goed slapen daar heb je het al... Ik slaap heel onregelmatig, vooral in de vakanties...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet iemand een goede gratis app om situps/pushups te oefenen?
Ik heb nu runtastic maar die gaat maar tot 20 smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil ook erg graag weer beginnen met sporten, heb sinds de zomer een Basic Fit abonnement maar ben er de laatste twee maanden niet meer aan toegekomen door school smiley De komende periode heb ik wel weer meer tijd, dus dan wil ik +- 3x per week gaan sporten.
Is het 5x5 programma hier een aanrader voor?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dweazel (link):
Ik wil ook erg graag weer beginnen met sporten, heb sinds de zomer een Basic Fit abonnement maar ben er de laatste twee maanden niet meer aan toegekomen door school smiley De komende periode heb ik wel weer meer tijd, dus dan wil ik +- 3x per week gaan sporten.

Ja man, volgen Lennard en ik ook!smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dweazel (link):
Niceee smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Ik wil binnenkort ook beginnen.
Alleen denk ik dat alleen naar de sportschool gaan heel anders is dan met een vriend ofzo.
Denk dat het je sowieso meer motiveert als je samen met een vriend een schema hebt etc, en dat je op vaste dagen naar de sportschool gaat.

Alleen val je ook af als je gaat sporten? Ik ben 1,77 ongeveer, 18 jaar en weeg 61 kilo.
En dat is best aan de lichte kant geloof ik, is het dan wel verstandig om te gaan sporten? Want ik kan wel extra eten maar ik kom toch niet aan smiley
Ik zit regelmatig bij de mac, BK, of eet een patatje bij Smullers (eet ook vaak genoeg gezond hoor, niet dat ik een fast-food junkie ben smiley) maar ik kom er niet van aan.

Maar als ik ga trainen groeien je spieren en dat weegt ook weer enorm, dus wordt je alsnog zwaarder toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jessee (link):
Ik wil binnenkort ook beginnen.
Alleen denk ik dat alleen naar de sportschool gaan heel anders is dan met een vriend ofzo.
Denk dat het je sowieso meer motiveert als je samen met een vriend een schema hebt etc, en dat je op vaste dagen naar de sportschool gaat.

Alleen val je ook af als je gaat sporten? Ik ben 1,77 ongeveer, 18 jaar en weeg 61 kilo.
En dat is best aan de lichte kant geloof ik, is het dan wel verstandig om te gaan sporten? Want ik kan wel extra eten maar ik kom toch niet aan smiley
Ik zit regelmatig bij de mac, BK, of eet een patatje bij Smullers (eet ook vaak genoeg gezond hoor, niet dat ik een fast-food junkie ben smiley) maar ik kom er niet van aan.

Maar als ik ga trainen groeien je spieren en dat weegt ook weer enorm, dus wordt je alsnog zwaarder toch?

Met een vriend is wel gezelliger, maar ik betwijfel of je er echt meer progressie mee maakt. Je moet als je hetzelfde schema volgt telkens op elkaar wachten (als je andere dingen gaat doen heeft met zn tweeën gaan nog geen zin smiley) en ja zit de helft van de tijd te ouwehoeren. In je eentje kun je in één keer doorgaan. Enige voordeel is dat je iemand hebt die kan spotten en je daardoor iets zwaarder kunt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
ik denk dat ik in maart ga beginnen, heb iemand gevonden die ook gaat sporten.
Is fit for free goed? Abonnement daar nemen en dan paar avonden per week langs gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):
Dweazel (link):

Ja man, volgen Lennard en ik ook!smiley

Lennard (link):
Dweazel (link):
Niceee smiley

Aight smiley Dan ga ik er maandag mee van start smiley Eigenlijk alleen nog Nutridrink zien te krijgen via de diëtist, dat is echt ideaal voor na het sporten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jessee (link):
ik denk dat ik in maart ga beginnen, heb iemand gevonden die ook gaat sporten.
Is fit for free goed? Abonnement daar nemen en dan paar avonden per week langs gaan.
Bevalt me prima! Het handige is dat je bij elke vestiging mag sporten, dus je kunt ook eens ergens anders gaan als je dat wil.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dus lennard, als je nog beveiligers nodig hebt voor het one2xs hoofdkantoor heb je over 6 maanden genoeg sterke mensenhier smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Luuko (link):
Dus lennard, als je nog beveiligers nodig hebt voor het one2xs hoofdkantoor heb je over 6 maanden genoeg sterke mensenhier smiley

De helft daarvan gaat juist het one2xs hoofdkantoor bestormen voor meer pennen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jessee (link):
Luuko (link):

De helft daarvan gaat juist het one2xs hoofdkantoor bestormen voor meer pennen smiley

Ssst

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jessee (link):
Want ik kan wel extra eten maar ik kom toch niet aan smiley
Hou dan eens bij wat je eet ofzo, iedereen komt aan als hij meer eet dan ie verbruikt, ook jij. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Maar dan zou ik enorm veel moeten verbruiken? Terwijl ik amper beweeg.
Ik rij in de auto, zit af en toe in de trein en loop wel eens. (en laat de hond uit) verder zit ik bijna nooit op de fiets etc.

toevoeging op 21 januari 2015, 14:34:19:
Maar hoe kan je bijhouden wat je eet dan? Want ik ga niet bij alles wat ik eet uitrekenen hoeveel calorieën er in zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jessee (link):
Maar dan zou ik enorm veel moeten verbruiken? Terwijl ik amper beweeg.
Ik rij in de auto, zit af en toe in de trein en loop wel eens. (en laat de hond uit) verder zit ik bijna nooit op de fiets etc.

toevoeging op 21 januari 2015, 14:34:19:
Maar hoe kan je bijhouden wat je eet dan? Want ik ga niet bij alles wat ik eet uitrekenen hoeveel calorieën er in zitten.
Misschien verteer je alles gewoon snel, dat kan, maar dan nog zou je gewoon moeten aankomen als je flink meer eet. smiley

Je kunt het met deze app doen (er is er ook een voor Apple), maar je moet dan wel overal van invoeren hoeveel gram enzo je eet. Als je dat niet wil dan moet je er niet aan beginnen en gewoon flink eten en lekker sporten. Ga je minder snel vooruit, maar dan hoef je het dus niet bij te houden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Nja ik ga het niet allemaal bijhouden.
Ik eet nu een of ander ah2go broodje (facassia rode ui ofzo)
En geen idee hoeveel gram dat is, of hoeveel calorieën smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen