Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
legenza

Blackjack

Aanbevolen berichten

Hallo,

Iemand hier ook verslaafd aan de Blackjack pagina? Tot nu toe al 1,25 punten winst gemaakt, ben bang om verder te gaan haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Je hebt 63,15 punten verlies gemaakt met BlackJack.

Ik heb ook wel eens op 100 punten winst gestaan. Alleen punten op One2xs hebben voor mij totaal geen waarde.
Dus alle punten die ik krijg ga ik mee blackjacken smiley
Mijn hoogste saldo was > 100 punten door vanaf 0,05 te blackjacken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Haha, ik begon met 0.05 en was gestegen naar 2 punten, daarna 1 punt ingezet en verloren, ging nog een keer voor 1 punt en daar ging mn punten smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Plaatje
Plaatje
Plaatje
Plaatje
Plaatje

toevoeging op 2 februari 2015, 17:20:43:
Je hebt 29,6 punten verlies gemaakt met BlackJack.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het enige spel waar je winst kun maken is bubble, maar dan moet je enigszins samenwerken en dan gaat het al gauw mis. Ik snap uberhaupt niet waarom mensen blackjacken want hoe het ook is geprogrammeerd, je maakt er altijd verlies op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):
Lennard is rijk geworden van mijn bijdrage:

"Je hebt 149,8 punten verlies gemaakt met BlackJack." smiley smiley smiley smiley

Hahahaha lol

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):
Het enige spel waar je winst kun maken is bubble, maar dan moet je enigszins samenwerken en dan gaat het al gauw mis. Ik snap uberhaupt niet waarom mensen blackjacken want hoe het ook is geprogrammeerd, je maakt er altijd verlies op.

Neen, jij en de bank hebben evenveel kans smiley alleen door domheid en/of pech verlies je.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):
Willem (link):

Neen, jij en de bank hebben evenveel kans smiley alleen door domheid en/of pech verlies je.

Das niet waar, kans dat je verliest is groter dan dat je wint omdat als je op dezelfde manier speelt (stoppen op 17+) dan heb je dezelfde kans om boven 21 te gaan maar als je beide boven 21 gaat wint het huis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alemaalte (link):
Jelle (link):
Willem (link):

Das niet waar, kans dat je verliest is groter dan dat je wint omdat als je op dezelfde manier speelt (stoppen op 17+) dan heb je dezelfde kans om boven 21 te gaan maar als je beide boven 21 gaat wint het huis.

Ja oke op die manier wel maar er is niet iets ingezet dat de gebruikers maar zoveel mogen winnen en dat Lennard perse winst maakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nja kijk, statistisch gezien is de kans op winst 50%, maar empirisch gezien absoluut niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen