Lennard 8 Geplaatst 9 maart 2015 Na de grote flop van SimCity 2013 is er nu Cities: Skylines. Je hebt er eindelijk lekker veel ruimte: en het is mooi Klik om de spoiler te openen (meer screens) Hier te koop vanaf € 12,51 maar dan moet je met VPNs klooien: http://www.allkeyshop.com/blog/buy-cities-skylines-cd-key-compare-prices/ en hier te koop zonder VPN gedoe voor € 20,43: http://www.greenmangaming.com/vip/ of voor 28 euro via Steam. Er is een Deluxe editie, daar krijg je 5 extra gebouwen bij, de soundtrack en wat artwork ofzo, dan betaal je een euro of 7 meer, maar je hebt daar dus weinig aan. Ik heb m alvast gekocht morgen om 19:00 komt ie uit, er zijn mensen die een press release hebben en die kun je hier volgen: http://www.twitch.tv/directory/game/Cities:%20Skylines Nog meer mensen die m hebben of willen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
azdin 0 Geplaatst 9 maart 2015 Ziet er nice uit, oude sim city was echt heldig Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 9 maart 2015 Azdin (link): Ziet er nice uit, oude sim city was echt heldig Ja die wel, maar de laatste was echt crap. Vol met bugs, verplicht online spelen en gigantisch kleine maps. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 9 maart 2015 Ik heb Cities in motion, volgens mij is dat een oudere versie oid. Maar uh ik snapte er niet heel veel van.... kan aan mij liggen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
thom 0 Geplaatst 9 maart 2015 hebbon al vond ik de laatste simcity wel gewoon leuk toevoeging op 9 maart 2015, 17:08:04: ik wacht wel even tot ie uit is, dan daalt de prijs vaak snel al Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
stef 1 Geplaatst 9 maart 2015 Ik zag hem al een tijdje in de Steam store, maar ik wacht even tot de sales Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 9 maart 2015 Jelle (link): Ik heb Cities in motion, volgens mij is dat een oudere versie oid. Maar uh ik snapte er niet heel veel van.... kan aan mij liggen. Nee deze staat los van dat spel, de ontwikkelaar en uitgever hebben allebei niks met CiM te maken. toevoeging op 9 maart 2015, 19:29:24: Thom (link): ik wacht wel even tot ie uit is, dan daalt de prijs vaak snel al Dat was mijn plan ook maar ik heb het niet vol kunnen houden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 9 maart 2015 Lennard (link): Jelle (link): Ik heb Cities in motion, volgens mij is dat een oudere versie oid. Maar uh ik snapte er niet heel veel van.... kan aan mij liggen. Nee deze staat los van dat spel, de ontwikkelaar en uitgever hebben allebei niks met CiM te maken. toevoeging op 9 maart 2015, 19:29:24: Thom (link): ik wacht wel even tot ie uit is, dan daalt de prijs vaak snel al Dat was mijn plan ook maar ik heb het niet vol kunnen houden Ze hebben alleen een stukje achter hun naam geplakt maar volgens mij is het het zelfde bedrijf. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 9 maart 2015 Jelle (link): Lennard (link): Jelle (link): Ik heb Cities in motion, volgens mij is dat een oudere versie oid. Maar uh ik snapte er niet heel veel van.... kan aan mij liggen. Nee deze staat los van dat spel, de ontwikkelaar en uitgever hebben allebei niks met CiM te maken. toevoeging op 9 maart 2015, 19:29:24: Thom (link): ik wacht wel even tot ie uit is, dan daalt de prijs vaak snel al Dat was mijn plan ook maar ik heb het niet vol kunnen houden Afbeelding Afbeelding Ze hebben alleen een stukje achter hun naam geplakt maar volgens mij is het het zelfde bedrijf. huh oh, dan heb ik t verkeerd gelezen ofzo denk Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 10 maart 2015 Heb hem ook gekocht, volgens mijn info komt hij een uur eerder uit Lennard Kan iig niet wachten om hem te spelen, lijkt me eindelijk een fatsoenlijke citybuildsimulation game ding Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 10 maart 2015 Milan (link): Heb hem ook gekocht, volgens mijn info komt hij een uur eerder uit Lennard Kan iig niet wachten om hem te spelen, lijkt me eindelijk een fatsoenlijke citybuildsimulation game ding Ja klopt, door de zomertijd die net in de VS is ingegaan is het al om 18:00 onze tijd ik heb m al in steam staan, nu wachten tot ie wordt vrijgegeven Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
boriss 0 Geplaatst 10 maart 2015 Lijkt me best leuk zon spel, hmm, of H1Z1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 10 maart 2015 Lennard (link): Milan (link): Heb hem ook gekocht, volgens mijn info komt hij een uur eerder uit Lennard Kan iig niet wachten om hem te spelen, lijkt me eindelijk een fatsoenlijke citybuildsimulation game ding Ja klopt, door de zomertijd die net in de VS is ingegaan is het al om 18:00 onze tijd ik heb m al in steam staan, nu wachten tot ie wordt vrijgegeven Heb m ook al in steam, had gehoopt dat ik m vanmorgen zou kunnen spelen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 10 maart 2015 HIJ IS AL AAN HET DOWNLOADEN WAT IS DEZE EN TOT OVERMORGEN Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 10 maart 2015 HIER OOK WAAROM EEN UUR EERDER DAN MIJN VOORSPELLING IK KEEK OP STEAM EN IK DACHT WAAATTTT Ik zie jullie over 5 jaar weer guys Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 10 maart 2015 Ik ga ook spelen, bye bye man! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 20 maart 2015 Omg, bazen spel net even heel lang gespeeld. Alleen ben ik nog slecht met alles indelen maar dat komt wel een keer Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 20 maart 2015 Jelle (link): Omg, bazen spel net even heel lang gespeeld. Alleen ben ik nog slecht met alles indelen maar dat komt wel een keer "net even heel lang", lekker tegenstrijdend Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 20 maart 2015 Jelle (link): Omg, bazen spel net even heel lang gespeeld. Alleen ben ik nog slecht met alles indelen maar dat komt wel een keer nice verslavend hè Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 20 maart 2015 ben er al een poosje mee bezig, maar ik ben te OCD om fatsoenlijk te kunnen spelen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 20 maart 2015 Sevvlor (link): ben er al een poosje mee bezig, maar ik ben te OCD om fatsoenlijk te kunnen spelen nice, pics van je stad! en hoezo ocd? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 20 maart 2015 Lennard (link): Sevvlor (link): ben er al een poosje mee bezig, maar ik ben te OCD om fatsoenlijk te kunnen spelen nice, pics van je stad! en hoezo ocd? Alles moet perfect zijn . Zal je zo een paar foto’s geven, ik heb meerdere steden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 20 maart 2015 Sevvlor (link): Lennard (link): Sevvlor (link): ben er al een poosje mee bezig, maar ik ben te OCD om fatsoenlijk te kunnen spelen nice, pics van je stad! en hoezo ocd? Alles moet perfect zijn . Zal je zo een paar foto’s geven, ik heb meerdere steden Oh nouja leuk toch, het mooie is dat iedereen op zn eigen manier kan spelen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 21 maart 2015 Lennard (link): Sevvlor (link): Lennard (link): Klik om eerdere quotes te tonen Sevvlor (link): ben er al een poosje mee bezig, maar ik ben te OCD om fatsoenlijk te kunnen spelen nice, pics van je stad! en hoezo ocd? Alles moet perfect zijn . Zal je zo een paar foto’s geven, ik heb meerdere steden Oh nouja leuk toch, het mooie is dat iedereen op zn eigen manier kan spelen Het enige waar ik steeds tegenaan loop is dat het "ov" een warboel wordt. Is er een manier om alle bestaande buslijnen en metrolijnen op te heven? Dan kan ik alles gewoon weer netjes maken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 21 maart 2015 Mij lijkt het wel een leuk spel toevoeging op 21 maart 2015, 12:11:19: Kan iemand mij overtuigen waarom ik deze game echt moet hebben? Weet niet echt het doel van het spel.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites