Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

Cities: Skylines

Aanbevolen berichten

Ben nu aan het downloaden, ik zal wel zeggen hoe het op mijn kaart draait (GT555M) mochten er mensen met soortgelijke kaarten zijn.

Nagenoeg al mijn vrienden spelen het ineens (smiley) en ik hoorde dat het ook op een paupermacbook werkt, dusja smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb de gok gewaagd en het spel besteld, ondanks dat mindere specificaties van mijn laptop lijkt het spel het op het eerste gezicht goed te werken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb het spel enige dagen in huis, paar uur (17) er op zitten. Leuk spel, maar de fun is er snel af voor mij. Zeker omdat ik niet zo diep ga met bouwen smiley. Zowel mijn stad, snelweg alswel mijn openbaar vervoer is 1 mess.

Mijn laatste stad:
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Mijn laatste stad: smiley

Plaatje
Plaatje

toevoeging op 16 april 2015, 16:54:07:
Het spel is inmiddels onspeelbaar geworden, na ±5 minuten spelen crasht het spel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):

Afbeelding
Afbeelding

Het spel is inmiddels onspeelbaar geworden, na ±5 minuten spelen crasht het spel.

Crasht vanwege de grote van je map of vanwege een bug?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Edwinm (link):
Sevvlor (link):

Afbeelding
Afbeelding

’t voelt als een bug, mijn PC is krachtig genoeg om alles aan te kunnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Edwinm (link):
Sevvlor (link):

Afbeelding
Afbeelding

’t voelt als een bug, mijn PC is krachtig genoeg om alles aan te kunnen.
Post je savegame op Reddit, Paradox (de uitgever van de game) leest daar fanatiek mee en kunnen het dan wellicht fixen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Werkt hij ook op een Macbook Pro mid 2014?
Bij Steam staat dat hij op Macs werkt maar niet met een Intel intergrated graphics chipsmileysmiley

(heb de Intel Iris)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
Bij Steam staat dat hij op Macs werkt maar niet met een Intel intergrated graphics chipsmileysmiley

(heb de Intel Iris)

Ik heb de Macbook Pro 2012 Retina en daar zit nog een extra videokaart bij, een NVIDIA van 1GB. Ik heb er 2 QHD beeldschermen op aangesloten met de macbook zelf dicht en die aangesloten, de rest uit en het spel spelen op 2560x1440 kan op het begin, maar wanneer je een grote stad hebt dus veel processen hebt, lukt het niet meer en sluit de pc af (1x gebeurd maar daarna niet meer met 2 schermen). Wanneer ik hetzelfde doe maar met 1 beeldscherm niet aangesloten, lukt het wel, maar is er wel wat hapering.

In mijn macbook zit dus de Intel Iris en de NVIDIA en op full resolution van 1 QHD scherm en zonder MB scherm heeft hij het al lastig (Er zit ook een i7 in en 8GB RAM, maar het is wel wat ouder natuurlijk dan die van jou). Ik kan het niet precies zeggen, maar het lijkt mij dat je het dan niet op volledige resolutie kan spelen, denk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bartv (link):
Robinkoch (link):

(heb de Intel Iris)

Ik heb de Macbook Pro 2012 Retina en daar zit nog een extra videokaart bij, een NVIDIA van 1GB. Ik heb er 2 QHD beeldschermen op aangesloten met de macbook zelf dicht en die aangesloten, de rest uit en het spel spelen op 2560x1440 kan op het begin, maar wanneer je een grote stad hebt dus veel processen hebt, lukt het niet meer en sluit de pc af (1x gebeurd maar daarna niet meer met 2 schermen). Wanneer ik hetzelfde doe maar met 1 beeldscherm niet aangesloten, lukt het wel, maar is er wel wat hapering.

In mijn macbook zit dus de Intel Iris en de NVIDIA en op full resolution van 1 QHD scherm en zonder MB scherm heeft hij het al lastig (Er zit ook een i7 in en 8GB RAM, maar het is wel wat ouder natuurlijk dan die van jou). Ik kan het niet precies zeggen, maar het lijkt mij dat je het dan niet op volledige resolutie kan spelen, denk ik.

Bedankt voor je reactie. Ik wil hem echt graag kopen maar het feit dat er bij staat dat het spel geen Intel intergrated graphics ondersteunt, dat weerhoud mij eigelijk om het te kopen...

Ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
Bartv (link):
Robinkoch (link):

(heb de Intel Iris)

Bedankt voor je reactie. Ik wil hem echt graag kopen maar het feit dat er bij staat dat het spel geen Intel intergrated graphics ondersteunt, dat weerhoud mij eigelijk om het te kopen...

Ik denk als je alle programmas sluit, en het niet op de volledige retina resolutie speelt, dat heb vast wel moet lukken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bartv (link):
Robinkoch (link):
Bartv (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Ik denk als je alle programmas sluit, en het niet op de volledige retina resolutie speelt, dat heb vast wel moet lukken.

Best schandalig voor een Macbook van € 1.889,00 eurosmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
Bartv (link):
Robinkoch (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Best schandalig voor een Macbook van € 1.889,00 eurosmiley

Tja, hij is niet voor games gemaakt. Je kunt de beste PC maken voor 5000,- euro, maar als je er geen externe videokaart in doet en de processor niet bedoeld is voor games, heb je er nog niks aansmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Precies, ik zit echt te twijfelen of ik mijn Macbook zal verkopen en een oudere kopen en een cheap laptopje haal voor school...

Mijne is best gewild want hij is zo goed als nieuw en beschikt over 16GB RAMsmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
Precies, ik zit echt te twijfelen of ik mijn Macbook zal verkopen en een oudere kopen en een cheap laptopje haal voor school...

Mijne is best gewild want hij is zo goed als nieuw en beschikt over 16GB RAMsmiley

Tja, ik ga binnenkort een nieuwe mac kopen en ga mn oude macbook weg doen uit 2012 (wel de retina ofcourse) smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bartv (link):
Robinkoch (link):

Tja, ik ga binnenkort een nieuwe mac kopen en ga mn oude macbook weg doen uit 2012 (wel de retina ofcourse) smiley

Zeker geen intresse in een Macbook Pro mid 2014 256GB SSD/16GB ram/Intel core I5 2,7GHz 13,3" smileysmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen