Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Luuko

Offtopic Topic #69 - De Paaseditie

Aanbevolen berichten

Jelle (link):
Robbert (link):
Jelle (link):
Vanaf morgen zolang mogelijk vol proberen te houden niet op whatsapp te komen smiley het is iig de bedoeling dat ik 1 dag volhoud....

Why not? En zet dan gewoon je meldingen uit of gewoon je telefoon als geheel uit! Of maak het jezelf makkelijk en laad hem vannacht gewoon niet opsmiley

Meldingen van app en snap staan uit, denk dat het op die manier wel moet lukken....

Maar nu nog de grote vraag: waarom?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):
Luuko (link):
Wie heeft hier een reseller van one2xs?
En werkt ie bij jou?
Bij mij doet geen 1 site het op mn reseller

Hier ook niet, mail plat en webserver ook.
http://isup.me/s4.one2xs.com

Volgende keer even een storingsmelding doorgeven, dan krijgt Lennard een smsje smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):
Bugged (link):
Luuko (link):
Wie heeft hier een reseller van one2xs?
En werkt ie bij jou?
Bij mij doet geen 1 site het op mn reseller

Volgende keer even een storingsmelding doorgeven, dan krijgt Lennard een smsje smiley

Zou voor Lennard toch veel makkelijker zijn als hij standaard een smsje krijgt als de server niet reageert binnen x seconden of helemaal plat ligt? smiley @Lennard

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Julian (link):
Jessee (link):
Afbeelding

Hier denk ik dan aan.

Hey dat is Hoofddorp. Op die plek is trouwens een vluchtheuvel dus dat lijkt mij al helemaal niet slim om daar te keren haha.

Ja klopt, was meer een voorbeeld (:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):
Milan (link):
Bugged (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Zou voor Lennard toch veel makkelijker zijn als hij standaard een smsje krijgt als de server niet reageert binnen x seconden of helemaal plat ligt? smiley @Lennard

Daar heeft hij toch de leden voorsmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dylan (link):
Bugged (link):
Milan (link):

Daar heeft hij toch de leden voorsmiley

Je kan niet verwachten dat de leden het direct als eerste melden, en dat als niemand het meldt het niet opgemerkt wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):
Milan (link):
Bugged (link):

Dat krijgt hij ook als een server als offline wordt weergeven op one2xs, alleen stond hij hier online.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):
Bugged (link):
Milan (link):

Dat krijgt hij ook als een server als offline wordt weergeven op one2xs, alleen stond hij hier online.

Mwah, de server was ook gewoon online. Een ping-request kreeg ik binnen enkele ms terug. Apache e.d. was gewoon traag..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
kom na een weekje afwezigheid even kijken of alles goed gaat met iedereen. ja? oké! tot volgende week.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Al sinds half 8 vanochtend aan het werk, begin toch wel een beetje moe te worden smileysmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Raoul (link):
kom na een weekje afwezigheid even kijken of alles goed gaat met iedereen. ja? oké! tot volgende week.

houdoe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Whuuuutttt, ik ben nog niet eens 24 uur niet op whatsapp geweest en ik ben nu al 3x gebeld (waarvan een keer naar me huis telefoon) 0.o ik weet niet waarom ze bellen omdat ik steeds niet kon opnemen maar normaal word ik nooit gebeld smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jelle (link):
Whuuuutttt, ik ben nog niet eens 24 uur niet op whatsapp geweest en ik ben nu al 3x gebeld (waarvan een keer naar me huis telefoon) 0.o ik weet niet waarom ze bellen omdat ik steeds niet kon opnemen maar normaal word ik nooit gebeld smiley

populair

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marktplaatsmongolen smiley Zon belg mailt me nu al zon 3 weken en ik negeer al zijn mails als sindsdien smiley Ook probeert hij onder een andere naam (erg obvious) alsnog contact op te nemen smiley smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):
Marktplaatsmongolen smiley Zon belg mailt me nu al zon 3 weken en ik negeer al zijn mails als sindsdien smiley Ook probeert hij onder een andere naam (erg obvious) alsnog contact op te nemen smiley smiley

Share it

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Willem (link):

Share it

Het komt erop neer dat hij er mij van wil overtuigen dat ik teveel vraag. Hij bood eerst €260, toen €200 en nu €175 maar heeft blijkbaar wel enorme interesse. Dan doet ie toch precies het omgekeerde van wat ik wil smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
btw mensen met een slome internet verbinding of met een mobiele verbinding zijn me dankbaar <3
Afbeelding van 19,2 MB smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen