Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jelle

Show hier je nieuwste aankopen #3

Aanbevolen berichten

Lealex (link):
Klik om afbeelding tonen

Omdat bose qc 35 gewoon geweldig is nog bedankt @Robinkoch
nog 2 gekocht 1 voor op school/ dagenlijks gebruik en 1 voor mams.

Geen dank! Echt een fijne koptelefoon he! Ik gebruik hem echt iedere dag...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Klik om eerdere quotes te tonen
Omdat ik typ in Dvorak en als er dan Qwerty letters op je toetsen staan dan is dat vet irritant. smiley En het ziet er tof uit en ik typ toch blind. Maar goed, niet praktisch dus.

Wat zijn de voordelen van Dvorak?
Ziet er nog al apart uit?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):

Wat zijn de voordelen van Dvorak?
Ziet er nog al apart uit?
Efficiënter; de toetsen zijn zo efficiënt mogelijk ingedeeld. Qwerty is voor typemachines gemaakt en moest zo inefficiënt mogelijk zijn om te voorkomen dat de hamertjes tegen elkaar kwamen. Het is dus beter voor je polsen, vermindert de kans op RSI enzo.

En het is gewoon tof om een nieuwe toetsenbordindeling aan te leren. Je voelt je een maandje bejaard omdat je geen enkele toets uit je hoofd weet. smiley

Een klein toetsenbord is ook veel efficiënter omdat je minder met je handen heen en weer hoeft te bewegen, maar dat staat los van het dvorak-verhaal.

Oja, en ik deed het vooral ook omdat ik wilde leren om blind met 10 vingers te typen en dat gaat eenmaal beter als je helemaal vanaf 0 begint.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):

Geen dank! Echt een fijne koptelefoon he! Ik gebruik hem echt iedere dag...

Jazekers! moet wel zeggen dat de optie om de anc uit of lager te zetten zeer fijn is omdat de headset niet heel goed omgaat met wind of mutsen wanneer high anc aan is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lealex (link):

Jazekers! moet wel zeggen dat de optie om de anc uit of lager te zetten zeer fijn is omdat de headset niet heel goed omgaat met wind of mutsen wanneer high anc aan is.

Oh, hier heb ik geen/weinig last van! Heb je de firmware al geupdate via de Bose Connect app? Ik heb wel die stem uitgezet... smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen