Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jelle

Show hier je nieuwste aankopen #3

Aanbevolen berichten

Jordyt (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Ja ik had ondertussen de waarde even gezocht, groot gelijk heb je smiley

Bizar... Om 18:00 had ik ze op Marktplaats staan en om 20:00 werden ze opgehaald

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ralphh (link):
Laatste week wat nieuwe spullen gekocht smiley

Klik om afbeelding tonen

Klik om afbeelding tonen

Klik om afbeelding tonen

Klik om afbeelding tonen

Klik om afbeelding tonen

Waar koop jij je kleding?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
Iphone 8 Plus 64GB + Thule Atmos X3 hoesjes + screenprotector

En nu maar hopen dat de batterij niet gaat uitzetten en alles los komt. Hoop dat de batch in van rond half/eind november deze problemen niet meer heeft maar blijft altijd maar een gok. Koop mijne altijd zo rond december als ik hem koop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):

En nu maar hopen dat de batterij niet gaat uitzetten en alles los komt. Hoop dat de batch in van rond half/eind november deze problemen niet meer heeft maar blijft altijd maar een gok. Koop mijne altijd zo rond december als ik hem koop.

Daarop hebben ze iets heel slims verzonnen, garantie smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):

Waar koop jij je kleding?

Overal op het internet :-) Black Bananas, Good For Nothing, Ballin en Bijenkorf is nu waar ik het meeste koop nu. Voorheen BALR, The Sting en Jack&Jones.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):

Daarop hebben ze iets heel slims verzonnen, garantie smiley

Gelukkig wel, maar je zit toch weer met de problemen waarbij je en helemaal bij apple nogal is ooit moet aantonen dan het fabriek foutje is. (Al is dit probleem natuurlijk nu groot bekent en zal het dus wel meevallen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):

al vast allemaal wel meevallen hoor.... Tot nu toe bevalt de Iphone uitstekend...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):

al vast allemaal wel meevallen hoor.... Tot nu toe bevalt de Iphone uitstekend...

Zal idd wel meevallen hoeveel iPhone 8 modelen zijn er al verkocht vast wel in de miljoenen, dus als er dan is een kleine 50 a 100 met problemen zijn is dat niet veel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):

Zal idd wel meevallen hoeveel iPhone 8 modelen zijn er al verkocht vast wel in de miljoenen, dus als er dan is een kleine 50 a 100 met problemen zijn is dat niet veel

Ja precies, en volgensmij heb ik al de volgende batch binnen... Voorlopig heb ik gewoon echt veel plezier van de Iphone... Ik had voor mijn Samsung Galaxy S7 Edge overal draadloze docks geplaatst.

Alleen de Iphone werkt er veel beter mee! De Samsung moest ik heel precies erop leggen en de Iphone leg ik gewoon erop zonder ernaar te kijken en hij laadt al op...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):

Ja precies, en volgensmij heb ik al de volgende batch binnen... Voorlopig heb ik gewoon echt veel plezier van de Iphone... Ik had voor mijn Samsung Galaxy S7 Edge overal draadloze docks geplaatst.

Alleen de Iphone werkt er veel beter mee! De Samsung moest ik heel precies erop leggen en de Iphone leg ik gewoon erop zonder ernaar te kijken en hij laadt al op...

Oeh dat maakt het interessant ja, heb nu nog een 6s, en voorheen de 5s en 4s. En eigenlijk gaat die na 2 a 2.5 jaar door naar mijn ouders. Dus overweeg nu de iPhone 8. iPhone 10 vind ik voor mij iets te prijzig en ook niet echt een wauw model en vooral op het scherm gebied.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):

Oeh dat maakt het interessant ja, heb nu nog een 6s, en voorheen de 5s en 4s. En eigenlijk gaat die na 2 a 2.5 jaar door naar mijn ouders. Dus overweeg nu de iPhone 8. iPhone 10 vind ik voor mij iets te prijzig en ook niet echt een wauw model en vooral op het scherm gebied.

Nja, ik hoef nu nog geen FaceID... Allemaal wel leuk, maar het is nog niet proven-technologie... Ik wacht wel totdat die technologie helemaal goed werkt en dan wil ik het wel eens proberen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):

Nja, ik hoef nu nog geen FaceID... Allemaal wel leuk, maar het is nog niet proven-technologie... Ik wacht wel totdat die technologie helemaal goed werkt en dan wil ik het wel eens proberen...

Idd, is lekker veilig als iemand je telefoon ff pakt en ff naar je richt en dus unlockt (om maar ff heel simpel te denken)

Maar weer ontopic:
Van weekend wat dingen besteld welke handig zijn of ik nog is wel uitproberen of het wel werkt.

Plaatje
Plaatje
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):

Idd, is lekker veilig als iemand je telefoon ff pakt en ff naar je richt en dus unlockt (om maar ff heel simpel te denken)

Maar weer ontopic:
Van weekend wat dingen besteld welke handig zijn of ik nog is wel uitproberen of het wel werkt.

Klik om afbeelding tonen

Klik om afbeelding tonen

Klik om afbeelding tonen

Jaa precies! Mooie netwerk kabel setje hoor! Ik heb hem zelf ook, alleen de tang vindt ik iets minder fijn... Bij mij zitten de stekkertjes niet goed vast op de kabels omdat de tang niet alle pinnetjes erin drukt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):

Jaa precies! Mooie netwerk kabel setje hoor! Ik heb hem zelf ook, alleen de tang vindt ik iets minder fijn... Bij mij zitten de stekkertjes niet goed vast op de kabels omdat de tang niet alle pinnetjes erin drukt.

Heb zelf een netwerktang van 60 euro liggen welke perfect werkt, maar dit setje was mij goedkoper dan alles los kopen, die netwerktang de er bijzit neem ik dan maar voor lief.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):

Heb zelf een netwerktang van 60 euro liggen welke perfect werkt, maar dit setje was mij goedkoper dan alles los kopen, die netwerktang de er bijzit neem ik dan maar voor lief.

Ah zo!

Gisteren 2 Ubiquiti Accesspoints gekocht om even mijn WIFI netwerk een upgrade te geven...

Klik om de spoiler te openen

toevoeging op zaterdag 21 oktober 2017, 20:18:30:
Oke, Uqituiti accesspoints zijn echt mooi spul... Het is gewoon plug and play en het werkt heel goed.

Ik gebruik een Raspberry PI ipv een Unify Cloudkey

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb nu een apart guest network opgezet, deze beschikt over een portal waarop mensen moeten inloggen. Vervolgens is de snelheid gelimiteerd hierop.

Nu nog even een keertje een mooie Ubiquiti switch bestellen op quality of service en dat soort dingen mooi in te richten :-)

Heel erg tevreden met deze aankoop!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
Heb nu een apart guest network opgezet, deze beschikt over een portal waarop mensen moeten inloggen. Vervolgens is de snelheid gelimiteerd hierop.

Nu nog even een keertje een mooie Ubiquiti switch bestellen op quality of service en dat soort dingen mooi in te richten :-)

Heel erg tevreden met deze aankoop!

Mij leken die spullen altijd vrij prijzig, maar als ik dat zo vaker lees is het spul wel zeker waar voor het geld. Misschien toch maar is daar naar kijken voor aanschaf van hardware in me werkplaats/hobbyruimte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):

Mij leken die spullen altijd vrij prijzig, maar als ik dat zo vaker lees is het spul wel zeker waar voor het geld. Misschien toch maar is daar naar kijken voor aanschaf van hardware in me werkplaats/hobbyruimte.

Het is inderdaad wel wat aan de prijzige kant, alleen het spul werkt gewoon heel erg goed. Ik vindt het beter werken als al die consumenten troep dat tegenwoordig overal te koop is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Ralphh (link):
Klik om afbeelding tonen

Al maanden op aan t wachten, maar eindelijk besteld smiley

Er zit een gat in je broek.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):

Er zit een gat in je broek.

Beter dan andersom

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ralphh (link):
Klik om afbeelding tonen

Al maanden op aan t wachten, maar eindelijk besteld smiley

Vind je zon majo echt lekker zitten? ;p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen