Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jelle

Show hier je nieuwste aankopen #3

Aanbevolen berichten

Stef (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Klik om afbeelding tonen

Haha, het is echt een mooi stukje techniek. Nu nog zo instellen dat mijn Macbook automatisch inlogt (alleen met pincode) etc. Heb het al op iedere website geactiveerd waar mogelijk smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):
Klik om afbeelding tonen

Klik om afbeelding tonen

Klik om afbeelding tonen

Dit is mijn meest impulsieve aankoop ooit.

Hoe bevalt de Xbox? Ik wil m misschien ook gaan kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ralphh (link):

Ik heb hem zelf ook pasgeleden gekocht en ik kan je zeggen dat hij mij uitermate goed bevalt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ralphh (link):

Goed smiley
Ik gebruik voor Netflix wel liever de Chromecast omdat die minder geluid maakt/energie verbruikt smiley
Voor gamen is het echt een topdingetje smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had dus een Xiaomi Redmi Pro gekocht omdat ik dacht dat daar LOS op geflasht kon worden. Helaas kan dit niet en is alleen de lelijke MIUI skin te gebruiken. Nu staat ie dus na een dag weer op MP smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):
Ik had dus een Xiaomi Redmi Pro gekocht omdat ik dacht dat daar LOS op geflasht kon worden. Helaas kan dit niet en is alleen de lelijke MIUI skin te gebruiken. Nu staat ie dus na een dag weer op MP smiley

Op Tweakers lees ik vaak dat ze er wel eigen roms op zetten, misschien daar nog even rondkijken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyt (link):

Op Tweakers lees ik vaak dat ze er wel eigen roms op zetten, misschien daar nog even rondkijken?

Is niet mogelijk. Zijn helaas nog geen LOS ports van. Vandaar dat ik m weer verkoop. Draai nu ook LOS op mijn Moto G

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):

Is niet mogelijk. Zijn helaas nog geen LOS ports van. Vandaar dat ik m weer verkoop. Draai nu ook LOS op mijn Moto G

LineageOS is wel echt goed inderdaad. Het is (een van) de reden(en) dat mijn Nexus 5 nog enigszins goed te gebruiken is smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):

LineageOS is wel echt goed inderdaad. Het is (een van) de reden(en) dat mijn Nexus 5 nog enigszins goed te gebruiken is smiley

Ja precies, en je hebt zoveel controle over je apparaat en de apps die erop draaien. Daarnaast gaat de batterij langer mee en is de telefoon in t algemeen veel sneller en voorzien van de laatste beveiligingspatches.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):

Ja precies, en je hebt zoveel controle over je apparaat en de apps die erop draaien. Daarnaast gaat de batterij langer mee en is de telefoon in t algemeen veel sneller en voorzien van de laatste beveiligingspatches.

Vooral die beveiligingspatches ja. Ik heb de switch gemaakt toen KRACK net aan het licht kwam en eigenlijk al duidelijk was dat Google zelf niet meer met een patch ging komen voor de N5. LOS had vrijwel meteen een fix.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Plaatje

Vet ding :-). Alleen ze hebben enkele handige features eruit gesloopt, wat dan weer jammer is. 21 november om 15:01.25 besteld en gistermiddag binnen gekregen. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
iPhone 8, 64GB Space grijs:
Plaatje

Telefoon hoesje (Vind ik altijd fijn om te hebben vooral door de iets uitstekende camera):
Plaatje

Logitech G29 stuur:
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij voorbaat, ik hoef geen commentaar op het gebruik van Apple en dat Microsoft beter is. Daar vraag ik niet om smiley

Net voor mijn vakantie naar Praag (eind Oktober) mijn iPhone 5s ingeruild voor een iPhone 6 (spacegrey).
Plaatje

Vandaag met mams naar de stad geweest en bij de T-Mobile shop mijn abonnement over laten zetten naar een met een hoger aantal MBs en over laten zetten op mijn naam.. betekend dat ik al mijn spaarpunten zou verliezen dus die maar opgemaakt aan een reserve kabel (lightning naar usb, 1m) voor mijn telefoon (voorheen kocht ik AliExpress spul, maar mn 5s batterij zo hard vernaggelt dat ik het niet meer doe).
Plaatje

En bij de BCC binnengestapt waar ik dan toch na 3 jaar uitstellen de keuze heb gemaakt om een Macbook Pro 15" touch bar (spacegrey) aan te schaffen die ik nu met €600,- korting heb gekregen, komt helaas wel pas volgende week binnen dus moet nog even in spanning afwachten. Ben nog even aan het kijken voor een beschermhoes en een tas, maar denk dat ik mn keuze daarvoor al heb gemaakt.
Plaatje

Morgen met oma nog naar de IKEA waar ik waarschijnlijk nog wat aankopen ga doe met het vooruitzicht op mijn eigen woning die ik helaas nog niet heb steeds dichter bij komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Bij voorbaat, ik hoef geen commentaar op het gebruik van Apple en dat Microsoft beter is. Daar vraag ik niet om smiley

Net voor mijn vakantie naar Praag (eind Oktober) mijn iPhone 5s ingeruild voor een iPhone 6 (spacegrey).
Klik om afbeelding tonen

Vandaag met mams naar de stad geweest en bij de T-Mobile shop mijn abonnement over laten zetten naar een met een hoger aantal MBs en over laten zetten op mijn naam.. betekend dat ik al mijn spaarpunten zou verliezen dus die maar opgemaakt aan een reserve kabel (lightning naar usb, 1m) voor mijn telefoon (voorheen kocht ik AliExpress spul, maar mn 5s batterij zo hard vernaggelt dat ik het niet meer doe).
Klik om afbeelding tonen

En bij de BCC binnengestapt waar ik dan toch na 3 jaar uitstellen de keuze heb gemaakt om een Macbook Pro 15" touch bar (spacegrey) aan te schaffen die ik nu met €600,- korting heb gekregen, komt helaas wel pas volgende week binnen dus moet nog even in spanning afwachten. Ben nog even aan het kijken voor een beschermhoes en een tas, maar denk dat ik mn keuze daarvoor al heb gemaakt.
Klik om afbeelding tonen

Morgen met oma nog naar de IKEA waar ik waarschijnlijk nog wat aankopen ga doe met het vooruitzicht op mijn eigen woning die ik helaas nog niet heb steeds dichter bij komt.

Nice. Hoezo niet overgestapt op iphone 7? Alhoewel iPhone 6 misschien wel fijner werkt qua muziek luisteren etc.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dan had je ook nog een iPhone 6S kunnen nemen @Shahiem deze heeft ook nog zo hoofdtelefoon aansluiting.
Al gebruik ik nu al paar dagen me iPhone 8, maar ik mis op dit moment de hoofdtelefoon aansluiting nog niet moet ik eerlijk zeggen. Een hele werkdag muziek luisteren trekt mijn batterij maar een 30% leeg, via spotify en 4G (wantja 50GB moet je toch op krijgen). Daarbij lees ik in de pauze nog wat nieuws e.d. en dan kom ik thuis met een batterij die nog zeker 50% vol zit. Ook met mijn oude iPhone 6S haalde in deze zelfde resultaten.

Zal dus vooral gewenning zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Shahiem (link):

Nice. Hoezo niet overgestapt op iphone 7? Alhoewel iPhone 6 misschien wel fijner werkt qua muziek luisteren etc.

Omdat ik nog de oude oortjes van Apple gebruik omdat de nieuwe niet in mn oor blijven zitten en er daarvoor geen (fatsoenlijke) uitgang is, en ik er geen behoefte aan had om ook nog een adapter te kopen daarvoor. Bovendien kon ik een mooie deal krijgen op de iPhone 6 en heb ik hem met ruim 300 euro korting gekocht, dus vond het wel prima smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
DSA keycaps, nu kan ik eindelijk mn toetsen in Dvorak-volgorde zetten. smiley
Bij normale toetsen heeft elke rij een eigen vorm:
Plaatje

maar DSA toetsen hebben dat niet. Resultaat:
Plaatje

smiley
Alleen weer even wennen aan een ander soort toets en het feit dat ik weer letters op mn toetsen heb, hiervoor had ik blanco toetsen (dus zonder letters erop) maar dat is irritant tijdens bellen want dan kun je niet met één hand typen. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Ik heb ook blanco gehad. Op zich lekker smiley nu weer terug naar de standaard WASD-knoppen tho smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
DSA keycaps, nu kan ik eindelijk mn toetsen in Dvorak-volgorde zetten. smiley
Bij normale toetsen heeft elke rij een eigen vorm:
Klik om afbeelding tonen

maar DSA toetsen hebben dat niet. Resultaat:
Klik om afbeelding tonen

smiley
Alleen weer even wennen aan een ander soort toets en het feit dat ik weer letters op mn toetsen heb, hiervoor had ik blanco toetsen (dus zonder letters erop) maar dat is irritant tijdens bellen want dan kun je niet met één hand typen. smiley

Waarom zou je geen letters op je toetsenbord willen hebben?smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):

Waarom zou je geen letters op je toetsenbord willen hebben?smiley
Omdat ik typ in Dvorak en als er dan Qwerty letters op je toetsen staan dan is dat vet irritant. smiley En het ziet er tof uit en ik typ toch blind. Maar goed, niet praktisch dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...