Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jelle

Show hier je nieuwste aankopen #3

Aanbevolen berichten

Wel
Tendmex (link):
Dylan (link):

Dat is echt een waardeloos ding smiley
Klasgenoten van mij hebben die ook en bij allemaal is er al iets kapot (ze zijn met zen 4e)

Die laptop?

toevoeging op 8 juli 2015, 09:59:55:
En wat is er dan kapot?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Wel
Tendmex (link):
Dylan (link):

Klasgenoten van mij hebben die ook en bij allemaal is er al iets kapot (ze zijn met zen 4e)

Die laptop?

En wat is er dan kapot?

Verschillend, ene de ventilator, andere het beeldscherm andere weer de usb poorten die kortsluiting veroorzaken etc..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Dylan (link):
Wel
Tendmex (link):

Die laptop?

En wat is er dan kapot?

Verschillend, ene de ventilator, andere het beeldscherm andere weer de usb poorten die kortsluiting veroorzaken etc..

Weet je zeker dat het de HP PAVILION 15-P238ND is? De reviews zijn goed namelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Tendmex (link):
Dylan (link):
Wel
Klik om eerdere quotes te tonen

Die laptop?

En wat is er dan kapot?

Weet je zeker dat het de HP PAVILION 15-P238ND is? De reviews zijn goed namelijk.

Ken het type nummer niet uit me hoofd maar kwa fotos en kwa specs is het dezelfde ja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Dylan (link):
Tendmex (link):

Ken het type nummer niet uit me hoofd maar kwa fotos en kwa specs is het dezelfde ja

Naja het zijn niet allemaal dezelfde dingen die kapot gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Tendmex (link):
Dylan (link):

Nee klopt, maar die fan en die usb is wel fabrieksfout, dat scherm niet daar is die pipo zelf op gaan staan (vraag me niet hoe)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind €700,- wel veel voor een dualcore i5 en een TN-paneel. Had mijn laptop met IPS scherm en een i7-4700HQ voor €800,-..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Timkb (link):
Een nieuwe monitor. De LG 34UC87M (rechter in het plaatje)

Afbeelding

Ik dacht je krijgt die meid erbij smiley

Haha, die mag zichzelf gerust opvouwen in de doos en mee komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Timkb (link):
Tendmex (link):
Timkb (link):
Een nieuwe monitor. De LG 34UC87M (rechter in het plaatje)

Afbeelding

Wat wil je ermee doen? Je kamer laten poetsen? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Timkb (link):
Tendmex (link):

Wat wil je ermee doen? Je kamer laten poetsen? smiley

Daar zal ze vast goed in zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Dylan (link):
Tendmex (link):

Nee klopt, maar die fan en die usb is wel fabrieksfout, dat scherm niet daar is die pipo zelf op gaan staan (vraag me niet hoe)

Ik heb 2 jaar garantie.

toevoeging op 8 juli 2015, 22:30:28:
Milan (link):
Ik vind €700,- wel veel voor een dualcore i5 en een TN-paneel. Had mijn laptop met IPS scherm en een i7-4700HQ voor €800,-..

Maar heb je wel 8GB RAM en 4GB videoram?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Tendmex (link):
Dylan (link):

Ik heb 2 jaar garantie.

Milan (link):

Ga er maar niet vanuit dat de service van hp goed is... Dat hebben hun ook al ervaren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Dylan (link):
Tendmex (link):

Ik heb 2 jaar garantie.

Milan (link):

Ga er maar niet vanuit dat de service van hp goed is... Dat hebben hun ook al ervaren.

Pff. Wat zou ik dan doen? Terugsturen kan nog ivm tevrendensgarantie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Tendmex (link):
Dylan (link):

Ik heb 2 jaar garantie.

Laat je niet zo bang maken man smiley Je weet niet hoe die lui ermee zijn omgegaan en de één heeft een positieve ervaring met de service van een bedrijf en de andere weer een negatieve. Je hebt hem bij Coolblue gekocht, die kunnen dat vaak gewoon netjes voor je oplossen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Neem een willekeurige laptop en ik kan je zo 10 negatieve gebruikerservaringen geven smiley Dat zegt echt niks, tenzij iedereen ermee instemt dat het een baggermachine is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):
Neem een willekeurige laptop en ik kan je zo 10 negatieve gebruikerservaringen geven smiley Dat zegt echt niks, tenzij iedereen ermee instemt dat het een baggermachine is.

Dit inderdaad. Zolang het gewoon werkt zul je mensen er niet over horen, maar zodra het stuk gaat staat het gelijk op internet of word er wel over gesproken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robbert (link):
Dylan (link):
Tendmex (link):

Laat je niet zo bang maken man smiley Je weet niet hoe die lui ermee zijn omgegaan en de één heeft een positieve ervaring met de service van een bedrijf en de andere weer een negatieve. Je hebt hem bij Coolblue gekocht, die kunnen dat vaak gewoon netjes voor je oplossen smiley

Juist. En volgensmij heb je ook niks met de service van HP te maken, maar met die van Coolblue.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hmm oke. Zou ik een rugzak kopen voor mijn laptop en schoolboeken etc of een schoudertas? Ik moet op de fiets naar school dus denk dat een rugzak het handigste is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Hmm oke. Zou ik een rugzak kopen voor mijn laptop en schoolboeken etc of een schoudertas? Ik moet op de fiets naar school dus denk dat een rugzak het handigste is?

Koop geen schoudertas, heb ik ook een aantal jaar gehad maar een rugzak is veel chiller en beter voor je laptop. Eastpak heeft bijv. een rugzak zoals de padded pakr die ook een laptopvak heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):
Dylan (link):

Koop geen schoudertas, heb ik ook een aantal jaar gehad maar een rugzak is veel chiller en beter voor je laptop. Eastpak heeft bijv. een rugzak zoals de padded pakr die ook een laptopvak heeft.

En een sleeve erbij kopen toch? Of is dat niet nodig

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):
Dylan (link):

Deze zijn opzich wel nice inderdaad. Wat ik zelf doe (omdat ik mijn laptop niet elke dag meeneem) is een normale Eastpak gebruiken en als ik mijn laptop meeneem die in een sleeve stoppen. Maar sowieso voor een rugzak sowieso kiezen en geen schoudertas. De rugtassen voor een 15.6 inch laptop zien er ook nog vaak wel goed uit smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...