Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jelle

Show hier je nieuwste aankopen #3

Aanbevolen berichten

Rik (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Herkenbaar smiley

Voor die paar euro per jaar maakt het me niet zo veel uit. Bovendien komt mijn mail binnen via mijn domeinnaam dus wordt het nog wel ergens nuttig voor gebruikt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luukvdo (link):

Voor die paar euro per jaar maakt het me niet zo veel uit. Bovendien komt mijn mail binnen via mijn domeinnaam dus wordt het nog wel ergens nuttig voor gebruikt smiley

Ja precies. Maar ik heb .nl .com en dan nog een ander .nl domein waar ik alle 3 niks mee doe smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
1 Ether!
https://coinmarketcap.com/currencies/ethereum/

Heb mn LTC, PPC en NMC verkocht en daar ongeveer 1 ether van gekocht smiley

Cool, ook actief met andere coins? Ik heb op dit moment ongeveer 7 coins, smiley,
Had steem verkocht op 18K, 2 dagen later werd ie 79K.
Start gekocht op 450, verkocht op 587, vond ik een leuke winst (stijging van 2 uur). Echter ging de coin de volgende dag naar 1900.
XMG verkocht op 2700, ging de volgende dag even naar 14K op poloniex en 8K op bittrex.

Allemaal gemiste stijgingen dus. Heb op dit moment 7 coins met potentie die ik ga vasthouden voor de langere termijn smiley Overal zit een paar honderd euro in dus wie weet. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):

Cool, ook actief met andere coins? Ik heb op dit moment ongeveer 7 coins, smiley,
Had steem verkocht op 18K, 2 dagen later werd ie 79K.
Start gekocht op 450, verkocht op 587, vond ik een leuke winst (stijging van 2 uur). Echter ging de coin de volgende dag naar 1900.
XMG verkocht op 2700, ging de volgende dag even naar 14K op poloniex en 8K op bittrex.

Allemaal gemiste stijgingen dus. Heb op dit moment 7 coins met potentie die ik ga vasthouden voor de langere termijn smiley Overal zit een paar honderd euro in dus wie weet. smiley
Achja, je had er zo gigantisch winst mee kunnen maken, met al die coins, dat je altijd wel een betere rit had kunnen maken.

Ik heb nu alleen Bitcoin en die Ether, dat zijn de enige waar ik me wat in hebt verdiept en die me wel potentie lijken te hebben. De rest van de coins die ik had heb ik dus weggedaan; met sommige winst gemaakt, maar andere weer verlies. Maargoed, het blijft erg leuk, die coins, en tot op heden sta ik nog in de plus. Prima dus. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Achja, je had er zo gigantisch winst mee kunnen maken, met al die coins, dat je altijd wel een betere rit had kunnen maken.

Ik heb nu alleen Bitcoin en die Ether, dat zijn de enige waar ik me wat in hebt verdiept en die me wel potentie lijken te hebben. De rest van de coins die ik had heb ik dus weggedaan; met sommige winst gemaakt, maar andere weer verlies. Maargoed, het blijft erg leuk, die coins, en tot op heden sta ik nog in de plus. Prima dus. smiley

Hoe werkt dat precies met die coins?
Waar verkoop je ze, aan wie?
Hoe kan je ze krijgen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):

Hoe werkt dat precies met die coins?
Waar verkoop je ze, aan wie?
Hoe kan je ze krijgen?

De coins kan je kopen op o.a. Bittrex.com. Als je er geen verstand van hebt kan je er beter ver vandaan blijven anders gaat het je alleen maar (veel) geld kosten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):

Voor zover ik op die charts kan zien gaan alle coins best wel lekker. Zit allemaal een stijgende lijn in? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):

Voor zover ik op die charts kan zien gaan alle coins best wel lekker. Zit allemaal een stijgende lijn in? smiley
Ja klopt, maar zat er sinds 2013 al in, dus sommige coins waren toen veel meer waard.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Blijkbaar zijn mijn dogecoins ook ineens 5x zoveel waard geworden smiley misschien eens tijd om alles van de paperwallet af te halen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Klik om afbeelding tonen

(Linkje dan maar, omdat de Camo-service van One2xs dood is. http://oi65.tinypic.com/2diksyf.jpg)
Samsung Galaxy S7 + Flipcover

Was de Samsung S4 echt helemaal spuugzat smiley
Maar dat mag wel na 4 jaar tijd smiley

Nou de S7 begint ook soms raar te doen hoor... Die van mij hapert heel erg vaak ....

Al een aantal keren de telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen en heb amper apps op mijn telefoon :-(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Samsung staat bekend om hun laggende TouchWiz UI. Bij mij komt er geen Samsung meer binnen, tenzij ik er LineageOS op kan flashen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):
Samsung staat bekend om hun laggende TouchWiz UI. Bij mij komt er geen Samsung meer binnen, tenzij ik er LineageOS op kan flashen.

Bron?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bestelling bij DX.com, meeste producten zijn vooral om te kijken of het beetje werkt en aangezien ze niet echt veel kosten ook wel de moeite waard uiterraard

Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Ja klopt, maar zat er sinds 2013 al in, dus sommige coins waren toen veel meer waard.

Nog in het bezit? Ik heb vannacht 3 uurtjes geslapen. Ik had 0,3 ingelegd in RDD en toen kwam er een enorme pump en stond ik even richting de 1,5 btc. Mijn andere coins stegen ook allemaal dus zo had ik eventjes bijna 6K euro erin zitten. Totale gekte smiley.

Nu heb ik nog maar 4,2K in crpyto maar de dag ervoor was het 3K dus alsnog een prima rendement behaald smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):

Nog in het bezit? Ik heb vannacht 3 uurtjes geslapen. Ik had 0,3 ingelegd in RDD en toen kwam er een enorme pump en stond ik even richting de 1,5 btc. Mijn andere coins stegen ook allemaal dus zo had ik eventjes bijna 6K euro erin zitten. Totale gekte smiley.

Nu heb ik nog maar 4,2K in crpyto maar de dag ervoor was het 3K dus alsnog een prima rendement behaald smiley
Jemig, waarom heb je er zoveel geld in zitten dan?
Ik heb er nu 250 ofzo in zitten en dat vind ik zat, de boel kan zo weer in elkaar klappen hè, al lijkt het nu vooral winst te zijn. smiley

Maar ik heb alles nog ja! Houd het voorlopig ook wel, heb genoeg geleerd over mn Bitcoinverkopen op $250 smiley zie over 5 jaar ofzo wel weer wat ik ermee doe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Jemig, waarom heb je er zoveel geld in zitten dan?
Ik heb er nu 250 ofzo in zitten en dat vind ik zat, de boel kan zo weer in elkaar klappen hè, al lijkt het nu vooral winst te zijn. smiley

Maar ik heb alles nog ja! Houd het voorlopig ook wel, heb genoeg geleerd over mn Bitcoinverkopen op $250 smiley zie over 5 jaar ofzo wel weer wat ik ermee doe.

Ik begon ook met 250 euro o.i.d. hoor smiley.
Een vriend van me had 300 euro in een coin en een paar dagen later was het 80. (dat was in januari) Hij besloot het te laten staan en vorige maand was het ineens 1100 euro. Afgelopen weken kocht hij xvg en bitbean en toen had hij al snel 4k euro erin. Vannacht ging hij all-in in RDD, waar ik ook in zat en toen had hij eventjes 12,5K. Daarna is de boel vastgelopen en in elkaar gezakt en hij heeft er 6,5K uitgehaald wat nu ook definitieve winst is omdat hij alles heeft uitbetaald naar euro.

Is een spannende nacht voor ons geweest haha.

Ohja, ik had op 30 sat zelfs nog 1,2 miljoen digibyte coins (DGB). Had ze toen verkocht op 33 sat (10%) winst en had er 300 euro voor betaald toen. Zou een paar dagen geleden bijna 20K euro zijn geweest als ik ze nog had. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):

Een vriend van me had 300 euro in een coin en een paar dagen later was het 80. (dat was in januari) Hij besloot het te laten staan en vorige maand was het ineens 1100 euro. Afgelopen weken kocht hij xvg en bitbean en toen had hij al snel 4k euro erin. Vannacht ging hij all-in in RDD, waar ik ook in zat en toen had hij eventjes 12,5K. Daarna is de boel vastgelopen en in elkaar gezakt en hij heeft er 6,5K uitgehaald wat nu ook definitieve winst is omdat hij alles heeft uitbetaald naar euro.

Ohja, ik had op 30 sat zelfs nog 1,2 miljoen digibyte coins (DGB). Had ze toen verkocht op 33 sat (10%) winst en had er 300 euro voor betaald toen. Zou een paar dagen geleden bijna 20K euro zijn geweest als ik ze nog had. smiley
Oh netjes smiley

Zou alleen niet snel álles er uit halen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):

Heb je RDD nog steeds?
+250% sinds je post smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Heb je RDD nog steeds?
+250% sinds je post smiley

Ik had nog een klein gedeelte. Als ik alles had gehouden had ik er duizenden euros uit kunnen halen smiley.
Veel alts zijn nu gezakt door de btc stijging. Aan de ene kant is dat mooi omdat ik nu meer euros heb maar aan de andere kant heb ik nu minder btc.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor mijn HTPC/mini gamepc het volgende:

- Intel Pentium G3258
- MSI Z87I ITX moederbord
- Cooler Master Elite 110
- Corsair CX450M
- Kingston 4GB DDR3-1600

Een 32GB SSD en HDD had ik nog liggen, dus die hoefde ik niet te kopen. Zal de computer voornamelijk gebruiken voor emulatie van gamecube en wii, en gezien de emulator toch max. 2 cores gebruikt was de keus voor de Pentium snel gemaakt. Hij is overclockbaar en de singlecore performance is hetzelfde als de i7-4790K.

Zal wel een foto plaatsen zodra alles klaar is smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...