jelle 0 Geplaatst 15 augustus 2017 Zonder beeld en geluid heb ik natuurlijk nog niks aan mijn nieuwe pc Dit scherm is echt geweldig mooi Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 16 augustus 2017 Jelle (link): Zonder beeld en geluid heb ik natuurlijk nog niks aan mijn nieuwe pc Dit scherm is echt geweldig mooi Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Prijzig schermpje, en dan vervolgens een goedkooop geluidssetje ernaast Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 16 augustus 2017 Rik (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jelle (link): Zonder beeld en geluid heb ik natuurlijk nog niks aan mijn nieuwe pc Dit scherm is echt geweldig mooi Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Prijzig schermpje, en dan vervolgens een goedkooop geluidssetje ernaast Ja klopt, die geluidsset was even snel een impuls aankoop hier in het dorp omdat ik anders geen geluid had. Maar ik ben best wel tevreden over de kwaliteit van het geluid. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
lealex 0 Geplaatst 17 augustus 2017 Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Perfect toestel wat is dat voor hoesje tho, ik ben al bijna 2 maand hoesjes en screenprotector loos Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 17 augustus 2017 Mijn modeltreinen verzameling proberen iedere maand weer iets uit te breiden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Een nieuwe hoes voor mijn achterbumper en binnenkort mijn trekhaak laten spuiten toevoeging op zondag 20 augustus 2017, 16:47:37: Ohja en een nieuw uitlaatsysteem Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jiphunter 0 Geplaatst 22 augustus 2017 ASUS ROG SWIFT PG348Q Xbox one x (reservering) En tot slot nieuwe set velgen incl banden voor onder de Audi A5 Brock B34 Matt Zwart 19 inch - 5x112 et30 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
lealex 0 Geplaatst 22 augustus 2017 Logitech Z5500 oud maar goud Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Pim 0 Geplaatst 24 augustus 2017 Nieuwe installatie voor de verhuur Klik om de spoiler te openen (2stuks) Klik om de spoiler te openen (10stuks) Klik om de spoiler te openen (2stuks) Klik om de spoiler te openen (2stuks) En nog wat licht: Klik om de spoiler te openen (10stuks) Klik om de spoiler te openen (10stuks) Klik om de spoiler te openen (6stuks) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordyt 0 Geplaatst 24 augustus 2017 Pim (link): Nieuwe installatie voor de verhuur Klik om de spoiler te openen (2stuks) Klik om de spoiler te openen (10stuks) Klik om de spoiler te openen (2stuks) Klik om de spoiler te openen (2stuks) En nog wat licht: Klik om de spoiler te openen (10stuks) Klik om de spoiler te openen (10stuks) Klik om de spoiler te openen (6stuks) Moet toch even pijn hebben gedaan.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 24 augustus 2017 Lealex (link): Klik om eerdere quotes te tonen Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Perfect toestel wat is dat voor hoesje tho, ik ben al bijna 2 maand hoesjes en screenprotector loos https://www.coolblue.nl/product/773038/samsung-galaxy-s8-clear-back-cover-zwart.html Geeft niet veel grip maar het hoesje zit heel goed om de telefoon. Je moet veel moeite doen om het eraf te krijgen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
lealex 0 Geplaatst 24 augustus 2017 Luuko (link): Klik om eerdere quotes te tonen Lealex (link): Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Perfect toestel wat is dat voor hoesje tho, ik ben al bijna 2 maand hoesjes en screenprotector loos https://www.coolblue.nl/product/773038/samsung-galaxy-s8-clear-back-cover-zwart.html Geeft niet veel grip maar het hoesje zit heel goed om de telefoon. Je moet veel moeite doen om het eraf te krijgen ja shize ik heb dat probleem ook met letterlijk alle hoesjes xD Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 24 augustus 2017 Lealex (link): Klik om eerdere quotes te tonen Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Perfect toestel wat is dat voor hoesje tho, ik ben al bijna 2 maand hoesjes en screenprotector loos https://www.coolblue.nl/product/773038/samsung-galaxy-s8-clear-back-cover-zwart.html Geeft niet veel grip maar het hoesje zit heel goed om de telefoon. Je moet veel moeite doen om het eraf te krijgen ja shize ik heb dat probleem ook met letterlijk alle hoesjes xD Dat ze amper grip hebben? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
lealex 0 Geplaatst 24 augustus 2017 Luuko (link): Klik om eerdere quotes te tonen Lealex (link): Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Perfect toestel wat is dat voor hoesje tho, ik ben al bijna 2 maand hoesjes en screenprotector loos https://www.coolblue.nl/product/773038/samsung-galaxy-s8-clear-back-cover-zwart.html Geeft niet veel grip maar het hoesje zit heel goed om de telefoon. Je moet veel moeite doen om het eraf te krijgen ja shize ik heb dat probleem ook met letterlijk alle hoesjes xD Dat ze amper grip hebben? Onderanderen, vele hoesjes blijfen niet zitten wanneer ik telefoon uit broekzak haal en degene die blijfen die glijen uit me hand Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
christum 0 Geplaatst 25 augustus 2017 Lealex (link): Klik om eerdere quotes te tonen Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Perfect toestel wat is dat voor hoesje tho, ik ben al bijna 2 maand hoesjes en screenprotector loos https://www.coolblue.nl/product/773038/samsung-galaxy-s8-clear-back-cover-zwart.html Geeft niet veel grip maar het hoesje zit heel goed om de telefoon. Je moet veel moeite doen om het eraf te krijgen ja shize ik heb dat probleem ook met letterlijk alle hoesjes xD Dat ze amper grip hebben? Onderanderen, vele hoesjes blijfen niet zitten wanneer ik telefoon uit broekzak haal en degene die blijfen die glijen uit me hand Ik gebruik al jaren de CELLULAR-LINE Clear Duo hoesjes op mijn iPhone, zitten goed en stevig om de telefoon en door de rubberen rand glijden ze bij mij in elk geval niet uit de hand. Dit model is ook beschikbaar voor Samsung alleen geen idee welke types precies. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 26 augustus 2017 Christum (link): Klik om eerdere quotes te tonen Lealex (link): Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Perfect toestel wat is dat voor hoesje tho, ik ben al bijna 2 maand hoesjes en screenprotector loos https://www.coolblue.nl/product/773038/samsung-galaxy-s8-clear-back-cover-zwart.html Geeft niet veel grip maar het hoesje zit heel goed om de telefoon. Je moet veel moeite doen om het eraf te krijgen ja shize ik heb dat probleem ook met letterlijk alle hoesjes xD Dat ze amper grip hebben? Onderanderen, vele hoesjes blijfen niet zitten wanneer ik telefoon uit broekzak haal en degene die blijfen die glijen uit me hand Ik gebruik al jaren de CELLULAR-LINE Clear Duo hoesjes op mijn iPhone, zitten goed en stevig om de telefoon en door de rubberen rand glijden ze bij mij in elk geval niet uit de hand. Dit model is ook beschikbaar voor Samsung alleen geen idee welke types precies. Ik gebruik zelf de Spigen Tough Armor case op mijn Galaxy S7 Edge... Vindt dat echt een super hoesje. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 26 augustus 2017 Christum (link): Klik om eerdere quotes te tonen Lealex (link): Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Perfect toestel wat is dat voor hoesje tho, ik ben al bijna 2 maand hoesjes en screenprotector loos https://www.coolblue.nl/product/773038/samsung-galaxy-s8-clear-back-cover-zwart.html Geeft niet veel grip maar het hoesje zit heel goed om de telefoon. Je moet veel moeite doen om het eraf te krijgen ja shize ik heb dat probleem ook met letterlijk alle hoesjes xD Dat ze amper grip hebben? Onderanderen, vele hoesjes blijfen niet zitten wanneer ik telefoon uit broekzak haal en degene die blijfen die glijen uit me hand Ik gebruik al jaren de CELLULAR-LINE Clear Duo hoesjes op mijn iPhone, zitten goed en stevig om de telefoon en door de rubberen rand glijden ze bij mij in elk geval niet uit de hand. Dit model is ook beschikbaar voor Samsung alleen geen idee welke types precies. Gevonden: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_cellular-line-clear-duo-voor-samsung-galaxy-s8-transparant-1508545.html En de prijs valt opzich wel mee Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
christum 0 Geplaatst 27 augustus 2017 Robinkoch (link): Klik om eerdere quotes te tonen Christum (link): Lealex (link): Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Perfect toestel wat is dat voor hoesje tho, ik ben al bijna 2 maand hoesjes en screenprotector loos https://www.coolblue.nl/product/773038/samsung-galaxy-s8-clear-back-cover-zwart.html Geeft niet veel grip maar het hoesje zit heel goed om de telefoon. Je moet veel moeite doen om het eraf te krijgen ja shize ik heb dat probleem ook met letterlijk alle hoesjes xD Dat ze amper grip hebben? Onderanderen, vele hoesjes blijfen niet zitten wanneer ik telefoon uit broekzak haal en degene die blijfen die glijen uit me hand Ik gebruik al jaren de CELLULAR-LINE Clear Duo hoesjes op mijn iPhone, zitten goed en stevig om de telefoon en door de rubberen rand glijden ze bij mij in elk geval niet uit de hand. Dit model is ook beschikbaar voor Samsung alleen geen idee welke types precies. Ik gebruik zelf de Spigen Tough Armor case op mijn Galaxy S7 Edge... Vindt dat echt een super hoesje. Ziet er mooi uit, ben alleen minder fan van de open stuk op de achterkant rond het Apple logo voor de iPhone modelen. Daarom kies ik zulke hoesjes dan ook niet snel. Luuko (link): Klik om eerdere quotes te tonen Christum (link): Lealex (link): Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Perfect toestel wat is dat voor hoesje tho, ik ben al bijna 2 maand hoesjes en screenprotector loos https://www.coolblue.nl/product/773038/samsung-galaxy-s8-clear-back-cover-zwart.html Geeft niet veel grip maar het hoesje zit heel goed om de telefoon. Je moet veel moeite doen om het eraf te krijgen ja shize ik heb dat probleem ook met letterlijk alle hoesjes xD Dat ze amper grip hebben? Onderanderen, vele hoesjes blijfen niet zitten wanneer ik telefoon uit broekzak haal en degene die blijfen die glijen uit me hand Ik gebruik al jaren de CELLULAR-LINE Clear Duo hoesjes op mijn iPhone, zitten goed en stevig om de telefoon en door de rubberen rand glijden ze bij mij in elk geval niet uit de hand. Dit model is ook beschikbaar voor Samsung alleen geen idee welke types precies. Gevonden: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_cellular-line-clear-duo-voor-samsung-galaxy-s8-transparant-1508545.html En de prijs valt opzich wel mee Idd, prijs is niet gek duur, tot heden gaan ze bij mij ook wel zeker 1 tot 2 jaar mee. 1 hoesje leeft al ruim 4 jaar. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 27 augustus 2017 Christum (link): Klik om eerdere quotes te tonen Robinkoch (link): Christum (link): Lealex (link): Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Perfect toestel wat is dat voor hoesje tho, ik ben al bijna 2 maand hoesjes en screenprotector loos https://www.coolblue.nl/product/773038/samsung-galaxy-s8-clear-back-cover-zwart.html Geeft niet veel grip maar het hoesje zit heel goed om de telefoon. Je moet veel moeite doen om het eraf te krijgen ja shize ik heb dat probleem ook met letterlijk alle hoesjes xD Dat ze amper grip hebben? Onderanderen, vele hoesjes blijfen niet zitten wanneer ik telefoon uit broekzak haal en degene die blijfen die glijen uit me hand Ik gebruik al jaren de CELLULAR-LINE Clear Duo hoesjes op mijn iPhone, zitten goed en stevig om de telefoon en door de rubberen rand glijden ze bij mij in elk geval niet uit de hand. Dit model is ook beschikbaar voor Samsung alleen geen idee welke types precies. Ik gebruik zelf de Spigen Tough Armor case op mijn Galaxy S7 Edge... Vindt dat echt een super hoesje. Ziet er mooi uit, ben alleen minder fan van de open stuk op de achterkant rond het Apple logo voor de iPhone modelen. Daarom kies ik zulke hoesjes dan ook niet snel. Klik om eerdere quotes te tonen Luuko (link): Christum (link): Lealex (link): Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Lealex (link): Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Klik om afbeelding tonen Perfect toestel wat is dat voor hoesje tho, ik ben al bijna 2 maand hoesjes en screenprotector loos https://www.coolblue.nl/product/773038/samsung-galaxy-s8-clear-back-cover-zwart.html Geeft niet veel grip maar het hoesje zit heel goed om de telefoon. Je moet veel moeite doen om het eraf te krijgen ja shize ik heb dat probleem ook met letterlijk alle hoesjes xD Dat ze amper grip hebben? Onderanderen, vele hoesjes blijfen niet zitten wanneer ik telefoon uit broekzak haal en degene die blijfen die glijen uit me hand Ik gebruik al jaren de CELLULAR-LINE Clear Duo hoesjes op mijn iPhone, zitten goed en stevig om de telefoon en door de rubberen rand glijden ze bij mij in elk geval niet uit de hand. Dit model is ook beschikbaar voor Samsung alleen geen idee welke types precies. Gevonden: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_cellular-line-clear-duo-voor-samsung-galaxy-s8-transparant-1508545.html En de prijs valt opzich wel mee Idd, prijs is niet gek duur, tot heden gaan ze bij mij ook wel zeker 1 tot 2 jaar mee. 1 hoesje leeft al ruim 4 jaar. Maar kan je dan nog wel bij de edges? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 27 augustus 2017 Een nieuwe dieselloc Met decoder om de trein digitaal te kunnen laten rijden. 2 van deze om de locomotief te kunnen koppelen met wagons Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites