Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jelle

Show hier je nieuwste aankopen #3

Aanbevolen berichten

Luuko (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Maar kan je dan nog wel bij de edges?

Heb er zelf geen moeite mee bij mijn iPhone 6S, bij een groter toestel lukt het me ook niet meer om de edges te kunnen bereiken zonder hoesje met 1 hand hoor smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een nieuw setje lichtmetaal voor de winter, 4 winterbanden en 2 zomerbanden. Voorlopig weer veilig rollen. smiley
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Plaatje

Synology DS216 II

Had een Seagate nas maar die was zeer traag en de interface werkte niet naar behoren.

Inmiddels heb ik mijn Synology nas ingesteld als een foto backup voor alle telefoons en Ipads. Ook draait er inmiddels een VPN server op om altijd een veilige internet verbinding te hebben (en om altijd toegang tot de NAS te verkrijgen).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyt (link):

Moet toch even pijn hebben gedaan..

Valt mee, betekend dat oudere apparatuur verkocht word en dat de zaken goed lopen smiley.
Je hebt nooit genoeg geinvesteerd, zie het maar zo dat je met alle aankopen nog 21% btw kunt terugvorderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
Klik om afbeelding tonen

Synology DS216 II

Had een Seagate nas maar die was zeer traag en de interface werkte niet naar behoren.

Inmiddels heb ik mijn Synology nas ingesteld als een foto backup voor alle telefoons en Ipads. Ook draait er inmiddels een VPN server op om altijd een veilige internet verbinding te hebben (en om altijd toegang tot de NAS te verkrijgen).

Waarom gebruik je niet gewoon iets als Google Photos? ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):
Een nieuw setje lichtmetaal voor de winter, 4 winterbanden en 2 zomerbanden. Voorlopig weer veilig rollen. smiley
Klik om afbeelding tonen

Ik zou wel 4 dezelfde banden op je auto gooien, je zegt namelijk dat je 2 zomerbanden hebt gekocht smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):

Ik zou wel 4 dezelfde banden op je auto gooien, je zegt namelijk dat je 2 zomerbanden hebt gekocht smiley

Vier winterbanden en twee zomerbanden?

Kan zijn dat de voorste twee (wat vaak ook zo is) eerder versleten zijn omdat de auto voor trekt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):

Waarom gebruik je niet gewoon iets als Google Photos? ?

Omdat ook alle fotos van alle Ipads en telefoons erop worden gebackupt.... Daarnaast wordt de NAS ook dagelijks naar Stack van TransIP gebackedup...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):

En @Jordy die 4 winterbanden zijn hetzelfde en laat ik er eind oktober onder zetten. Ik heb nu 2 nieuwe (zomer) achterbanden gekocht omdat die bijna ten einde zijn, de voorbanden zijn al eerder vervangen en dus nog zo goed als nieuw. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien een impuls aankoop omdat er maar 100 van verkocht worden maaaar een pas zodat ik een jaar lang onbeperkt naar alle concerten in Merleyn kan.

Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):

Omdat ook alle fotos van alle Ipads en telefoons erop worden gebackupt.... Daarnaast wordt de NAS ook dagelijks naar Stack van TransIP gebackedup...

Handig dat je er ook een VPN mee kan instellen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):

Google Photos backupt toch ook gewoon automatisch al je fotos?
Dat is bij mij tenminste zo het geval.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):

Google Photos backupt toch ook gewoon automatisch al je fotos?
Dat is bij mij tenminste zo het geval.

Klopt, maar ik wil gewoon een plek waar ik al mijn bestanden kan opslaan... Dat ik ook fotos erop kan backuppen van mijn telefoon vindt ik zelf gewoon fijn...

toevoeging op zondag 3 september 2017, 18:22:23:
Nieuwste aankoop: nieuwe beugel om mijn monitor aan op te hangen... Nu "zweven" al mijn monitoren boven mijn bureau smiley smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):

Klopt, maar ik wil gewoon een plek waar ik al mijn bestanden kan opslaan... Dat ik ook fotos erop kan backuppen van mijn telefoon vindt ik zelf gewoon fijn...

toevoeging op zondag 3 september 2017, 18:22:23:
Nieuwste aankoop: nieuwe beugel om mijn monitor aan op te hangen... Nu "zweven" al mijn monitoren boven mijn bureau smiley smiley

Fototje?smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):

Fototje?smiley

Hierbij de fotosmiley

Plaatje

Er komen nog 3 dezelfde schermen... Ben er alleen nog niet uit welke ik ga halen...

Daarnaast moeten er nog langere kabels komen omdat deze kabels een beetje aan de korte kant zijn :

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Shahiem (link):

Nice, benieuwd waar je naar toe gaat

Aarclay (link):

Succes met wachten smiley
Ben benieuwd waar de reis heen zal gaan.

Ja ik ben ook benieuwd, zenuwachtig ook een beetje haha smiley Heb vandaag goedkeuring op mn vrijverzoek gehad, dat is ook erg fijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...