Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jelle

Show hier je nieuwste aankopen #3

Aanbevolen berichten

Lennard (link):
Klik om eerdere quotes te tonen
Hee cool. In je uppie?
Heb je al enig idee waar je heen gaat? Binnen/buiten Europa, het weer, of weet ik wat?

Jup alleen haha. Nee, is echt een verassingsreis dus ik hoor 25 oktober pas waar ik heen ga maar is sowieso wel binnen Europa. Ik krijg in de week voor vertrek post met een kraskaart, een notitie op welk vliegveld & hoelaat ik er moet zijn en als mijn persoonlijke klok op 0 staat kan ik de code die op mijn kraskaart invoeren en die toont dan waar ik naartoe ga en welke vlucht ik moet hebben en zo ^^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):

Jup alleen haha. Nee, is echt een verassingsreis dus ik hoor 25 oktober pas waar ik heen ga maar is sowieso wel binnen Europa. Ik krijg in de week voor vertrek post met een kraskaart, een notitie op welk vliegveld & hoelaat ik er moet zijn en als mijn persoonlijke klok op 0 staat kan ik de code die op mijn kraskaart invoeren en die toont dan waar ik naartoe ga en welke vlucht ik moet hebben en zo ^^
Cool, spannend hoor. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):

Je kan de code al invoeren zodra je m krijgt. Maar niet doen, ik deed t ook pas echt óp het vliegveld smiley

Je krijgt trouwens een week van te voren een dagelijks updatend weerbericht op je persoonlijke pagina te zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):

Je kan de code al invoeren zodra je m krijgt. Maar niet doen, ik deed t ook pas echt óp het vliegveld smiley

Je krijgt trouwens een week van te voren een dagelijks updatend weerbericht op je persoonlijke pagina te zien.

Ik geloof dat ze dat hebben aangepast, je kan de code nu pas invoeren zodra de teller van de klok op 0 staat. Dat stond in ieder geval in de mail met uitleg die ik heb gekregen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Plaatje

Computer voor thuis, mijn laptop staat helemaal vol met allerlei school materialen en wilde achter mijn bureau gewoon een goede desktop met volwaardig beeldscherm.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Klik om afbeelding tonen

Computer voor thuis, mijn laptop staat helemaal vol met allerlei school materialen en wilde achter mijn bureau gewoon een goede desktop met volwaardig beeldscherm.

Ik ben ook van plan om zon soort desktop PC te kopen voor mijn werkplaats waar ik bezig ga zijn met elektronica, pcs enz.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):

Ik ben ook van plan om zon soort desktop PC te kopen voor mijn werkplaats waar ik bezig ga zijn met elektronica, pcs enz.

Kijk eens op Tweakers, staan er redelijk veel aangeboden.
Heb er nu een gekocht met i5, heeft mijn laptop ook en ongeveer dezelfde prestaties.

De NAS moet ervoor gaan zorgen dat op beide computers dezelfde bestanden staan zodat het niet uitmaakt op welke pc ik zit. Zal in het begin even trail and error zijn maar ben benieuwd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):

Ik geloof dat ze dat hebben aangepast, je kan de code nu pas invoeren zodra de teller van de klok op 0 staat. Dat stond in ieder geval in de mail met uitleg die ik heb gekregen smiley

Wat staat er dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2x Plaatje

1x Plaatje

Gisteren aangesloten... Klinkt echt waanzinnig dit... Net nog eens 2 speakers bijbesteld voor achter de bank...

Nu nog opzoek naar 2 goede installatie speakers om mijn speakers op het plafon te vervangen... (zijn nu goedkope installatie zooi)...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
2x
Klik om afbeelding tonen

1x
Klik om afbeelding tonen

Gisteren aangesloten... Klinkt echt waanzinnig dit... Net nog eens 2 speakers bijbesteld voor achter de bank...

Nu nog opzoek naar 2 goede installatie speakers om mijn speakers op het plafon te vervangen... (zijn nu goedkope installatie zooi)...

Je plaatjes werken niet smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Klik om afbeelding tonen

Hey, die zag ik laatst ook liggen. Is het wat?! Wil hem ook wel lezen eigenlijk, als het de moeite waard is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):

Je plaatjes werken niet smiley

Huh, hier werken ze wel! Hieronder linkjes:

Heb nu deze 4x https://www.hifiklubben.nl/luidsprekers/compacte-en-boekenplank-luidsprekers/argon-alto-4-compacte-luidspreker/

1x https://www.hifiklubben.nl/luidsprekers/center-luidsprekers/argon-alto-c-center-luidspreker/

Geluidskwaliteit is nu echt zoveel malen beter dan die kleine melkpak speakers van Pioneer die ik eerst had smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):

Wat staat er dan?

Ik kan niet meer terugvinden waar ik dat gelezen had :/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wouterr (link):

Hey, die zag ik laatst ook liggen. Is het wat?! Wil hem ook wel lezen eigenlijk, als het de moeite waard is.

Heb nog niet veel tijd gehad om te lezen,
Maar tot nu toe zeker de moeite waard
Wordt ook best veel uitgelegd over het menselijk brein wat best wel leuk is om te lezensmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
3x
Klik om afbeelding tonen

Zonder de kopje wellis waar...

Maar met de kopjes warmer smiley

Doe maar luxe hoor! Ik ben al blij met een simpel bakje koffie hoor smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
3x
Klik om afbeelding tonen

Je hebt je eigen Albert Heijn filiaal? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):

Doe maar luxe hoor! Ik ben al blij met een simpel bakje koffie hoor smiley

Nouja, ze zijn gratis... Dus mij hoor je niet klagen.

Ben ze nu helemaal aan het schoonmaken zodat ze weer jaren meekunnen :-)

Jurgen (link):

Je hebt je eigen Albert Heijn filiaal? smiley

Haha dat nog net niet ;p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
3x
Klik om afbeelding tonen

Wat moet je nou weer met 3 van die dingen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyt (link):

Wat moet je nou weer met 3 van die dingen

Verkopen....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):

Verkopen....

Ja ik had ondertussen de waarde even gezocht, groot gelijk heb je smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...