Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
willem

Studie- en schooltopic 15/16

Aanbevolen berichten

Ga je per 1 september iets doen waar je slimmer van zou moeten worden? Dan zit je hier goed! smiley

Een topic is denk ik wel handig om van alles te bespreken zoals slechte roosters, tentamens en examens, stress, het leenstelsel, studiematerialen, en al dat soort dingen.

Ik begin volgend jaar aan de TU/e voor een studie werktuigbouwkunde smiley En jullie?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik begin 1 september aan de opleiding Marketing en Communicatie, laptop en boeken zijn al in huis.
Zelfs mijn e-mail van school heb ik al gekregen.

Alleen we weten nog niet bij wie we in de klas zitten. We hadden in totaal 2 klassen met de kennismaking, in de 1e week van school hebben we een kennismakingsdag met de klas en dinsdag hebben we gelijk les.. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik begin 31 augustus in s Hertogenbosch op Avans. Eerst hebben we nog een soort introductieweek waarvan een paar dagen in Arnhem.

Boeken heb ik ook al gekocht en zijn inmiddels binnen. Moet nog wel een macbook halen ergens in de komende weken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zie dat het officiële collegejaar voor mensen die HBO/WO doen begint op 1 september (dinsdag), maar ik heb een rooster waarop maandag ook is ingeroosterd dus nu snap ik niet wat ze met die 1 september bedoelen eigenlijk smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik moet 17-21 augustus ook op de universiteit zijn, maar das voor de introductieweek waar je gewoon kennismaakt met iedereen en das erg gezellig smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):
Ik zie dat het officiële collegejaar voor mensen die HBO/WO doen begint op 1 september (dinsdag), maar ik heb een rooster waarop maandag ook is ingeroosterd dus nu snap ik niet wat ze met die 1 september bedoelen eigenlijk smiley

Ik hoef pas echt 1-sep naar school, school heeft voor dia maandag een studie-dag gebruikt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Jordy (link):
Dylan (link):
Ik moet 19 augustus beginnensmiley

Dat is vroeg smiley

Ja naja dan een hele week kennis maken

Ik hoor echt van iedereen dat scholen 1 week een kennismakingsdag organiseren enzo..
Mijn school doet 1 dag (maandag van 9 tot 11/12 uur kennismaken met je klas en dinsdag wordt je verwacht voor de lessen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Officieel begint stage de week ervoor al maar ik denk dat ik gewoon een extra week vakantie neem smiley

Week daarna begint school ook weer...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jorzwa (link):
1september beginnen aan applicatie ontwikkelaar mbo 4 heb er al zin in smiley

Yay die ga ik ook doen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):
Jorzwa (link):
1september beginnen aan applicatie ontwikkelaar mbo 4 heb er al zin in smiley

Yay die ga ik ook doen smiley

he ik ook

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rechtsgeleerdheid studeren @ EUR vanaf 1 september

toevoeging op 5 augustus 2015, 20:16:52:
Willem (link):
Ik moet 17-21 augustus ook op de universiteit zijn, maar das voor de introductieweek waar je gewoon kennismaakt met iedereen en das erg gezellig smiley
Moet je dat?

Is hier optioneel (en kost tevens geld smiley) dus laat dat maar zitten. Ken gelukkig wel al een stuk of 10 mensen van mijn opleiding.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdin (link):

Willem (link):
Moet je dat?

Is hier optioneel (en kost tevens geld smiley) dus laat dat maar zitten. Ken gelukkig wel al een stuk of 10 mensen van mijn opleiding.

Nee, is niet verplicht maar het lijkt me wel superleuk en het kost idd €100 smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):
Azdin (link):

Willem (link):
Moet je dat?

Nee, is niet verplicht maar het lijkt me wel superleuk en het kost idd €100 smiley

Ja hier ook zoiets, maja heb ik niet echt nodig op zich, ben dan sowieso niet thuis + ze laten ook de stad zien en shit, genoeg gezien de afgelopen 19 jaar smiley

Maar is idd wel leuk op zich ja.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen