ralphh 0 Geplaatst 26 augustus 2015 lmao https://gyazo.com/1dcbea3410e4cc761e8d7b7db4b97649 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 26 augustus 2015 moet je maar een up-to-date downloaden he Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 26 augustus 2015 Dylan (link): moet je maar een up-to-date downloaden he stfu pls Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
wasps 0 Geplaatst 26 augustus 2015 Ralphh (link): Dylan (link): moet je maar een up-to-date downloaden he stfu pls 1 wij zijn geen "Knikker Maatjes" van je met je ( stfu ) 2 als je niet wilt dat windows automatisch wilt updaten dan verander je die optie naar handmatig. 3 Daarbij ga ik niet helpen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 27 augustus 2015 Wasps (link): Ralphh (link): Dylan (link): moet je maar een up-to-date downloaden he stfu pls 1 wij zijn geen "Knikker Maatjes" van je met je ( stfu ) 2 als je niet wilt dat windows automatisch wilt updaten dan verander je die optie naar handmatig. 3 Daarbij ga ik niet helpen Dat stfu heeft hij tegen Dylan en niet tegen jou, dus waarom voel jij je aangesproken of geroepen om daarop te reageren? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
wasps 0 Geplaatst 27 augustus 2015 Jessee (link): Wasps (link): Ralphh (link): Klik om eerdere quotes te tonen Dylan (link): moet je maar een up-to-date downloaden he stfu pls 1 wij zijn geen "Knikker Maatjes" van je met je ( stfu ) 2 als je niet wilt dat windows automatisch wilt updaten dan verander je die optie naar handmatig. 3 Daarbij ga ik niet helpen Dat stfu heeft hij tegen Dylan en niet tegen jou, dus waarom voel jij je aangesproken of geroepen om daarop te reageren? Omdat het kan! Er is hier in Nederland namelijk een wet en die heet "vrijheid van meningsuiting" En als ik dat dus doe dan kan jij mij niet verbieden te reageren. Einde discussie. Ben je het niet eens gaat lekker klagen bij de staff of zo. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 27 augustus 2015 Wasps (link): Jessee (link): Wasps (link): Klik om eerdere quotes te tonen Ralphh (link): Dylan (link): moet je maar een up-to-date downloaden he stfu pls 1 wij zijn geen "Knikker Maatjes" van je met je ( stfu ) 2 als je niet wilt dat windows automatisch wilt updaten dan verander je die optie naar handmatig. 3 Daarbij ga ik niet helpen Dat stfu heeft hij tegen Dylan en niet tegen jou, dus waarom voel jij je aangesproken of geroepen om daarop te reageren? Omdat het kan! Er is hier in Nederland namelijk een wet en die heet "vrijheid van meningsuiting" En als ik dat dus doe dan kan jij mij niet verbieden te reageren. Einde discussie. Ben je het niet eens gaat lekker klagen bij de staff of zo. hahahahaha Mafkees. toevoeging op 27 augustus 2015, 21:15:04: En in die vrijheid van meningsuiting mag hij dus ook stfu tegen dylan zeggen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 27 augustus 2015 Wasps (link): Jessee (link): Wasps (link): Klik om eerdere quotes te tonen Ralphh (link): Dylan (link): moet je maar een up-to-date downloaden he stfu pls 1 wij zijn geen "Knikker Maatjes" van je met je ( stfu ) 2 als je niet wilt dat windows automatisch wilt updaten dan verander je die optie naar handmatig. 3 Daarbij ga ik niet helpen Dat stfu heeft hij tegen Dylan en niet tegen jou, dus waarom voel jij je aangesproken of geroepen om daarop te reageren? Omdat het kan! Er is hier in Nederland namelijk een wet en die heet "vrijheid van meningsuiting" En als ik dat dus doe dan kan jij mij niet verbieden te reageren. Einde discussie. Ben je het niet eens gaat lekker klagen bij de staff of zo. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
wasps 0 Geplaatst 27 augustus 2015 Zwartmaken daar zijn jullie goed in he.. Dat word jullie dus op school geleerd. Wees er trots op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
stef 1 Geplaatst 27 augustus 2015 Wasps (link): Jessee (link): Wasps (link): Klik om eerdere quotes te tonen Ralphh (link): Dylan (link): moet je maar een up-to-date downloaden he stfu pls 1 wij zijn geen "Knikker Maatjes" van je met je ( stfu ) 2 als je niet wilt dat windows automatisch wilt updaten dan verander je die optie naar handmatig. 3 Daarbij ga ik niet helpen Dat stfu heeft hij tegen Dylan en niet tegen jou, dus waarom voel jij je aangesproken of geroepen om daarop te reageren? Omdat het kan! Er is hier in Nederland namelijk een wet en die heet "vrijheid van meningsuiting" En als ik dat dus doe dan kan jij mij niet verbieden te reageren. Einde discussie. Ben je het niet eens gaat lekker klagen bij de staff of zo. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
wasps 0 Geplaatst 28 augustus 2015 Stef (link): Wasps (link): Jessee (link): Klik om eerdere quotes te tonen Wasps (link): Ralphh (link): Dylan (link): moet je maar een up-to-date downloaden he stfu pls 1 wij zijn geen "Knikker Maatjes" van je met je ( stfu ) 2 als je niet wilt dat windows automatisch wilt updaten dan verander je die optie naar handmatig. 3 Daarbij ga ik niet helpen Dat stfu heeft hij tegen Dylan en niet tegen jou, dus waarom voel jij je aangesproken of geroepen om daarop te reageren? Omdat het kan! Er is hier in Nederland namelijk een wet en die heet "vrijheid van meningsuiting" En als ik dat dus doe dan kan jij mij niet verbieden te reageren. Einde discussie. Ben je het niet eens gaat lekker klagen bij de staff of zo. Afbeelding Stoer man met je willy wonka foto Echt stoer Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 28 augustus 2015 Wasps (link): Zwartmaken daar zijn jullie goed in he.. Dat word jullie dus op school geleerd. Wees er trots op Wat is hier nou zwart maken aan? Jij bent diegene die commentaar heeft op een gesprek waarin jij niet eens betrokken bent. "Er is hier in Nederland namelijk een wet en die heet "vrijheid van meningsuiting" En als ik dat dus doe dan kan jij mij niet verbieden te reageren. Einde discussie. Ben je het niet eens gaat lekker klagen bij de staff of zo." Waarom is het ok als jij commentaar hebt op hun, maar als ik commentaar heb op jou dan ga je ineens mafkees doen. toevoeging op 28 augustus 2015, 10:20:20: Wasps (link): Stef (link): Wasps (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jessee (link): Wasps (link): Ralphh (link): Dylan (link): moet je maar een up-to-date downloaden he stfu pls 1 wij zijn geen "Knikker Maatjes" van je met je ( stfu ) 2 als je niet wilt dat windows automatisch wilt updaten dan verander je die optie naar handmatig. 3 Daarbij ga ik niet helpen Dat stfu heeft hij tegen Dylan en niet tegen jou, dus waarom voel jij je aangesproken of geroepen om daarop te reageren? Omdat het kan! Er is hier in Nederland namelijk een wet en die heet "vrijheid van meningsuiting" En als ik dat dus doe dan kan jij mij niet verbieden te reageren. Einde discussie. Ben je het niet eens gaat lekker klagen bij de staff of zo. Afbeelding Stoer man met je willy wonka foto Echt stoer Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robbert 0 Geplaatst 28 augustus 2015 @Robindh meng je hier ook in please Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 0 Geplaatst 30 augustus 2015 Robbert (link): @Robindh meng je hier ook in please Daar zat ik al op te wachten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
keffe 1 Geplaatst 4 maart 2016 Ik moet zeggen dat dit wel echt een leuke discussie is met mooie memes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 4 maart 2016 Wasps (link): Ralphh (link): Dylan (link): moet je maar een up-to-date downloaden he stfu pls 1 wij zijn geen "Knikker Maatjes" van je met je ( stfu ) 2 als je niet wilt dat windows automatisch wilt updaten dan verander je die optie naar handmatig. 3 Daarbij ga ik niet helpen jaa een knikkermeet toevoeging op 4 maart 2016, 17:07:12: Jessee (link): Wasps (link): Zwartmaken daar zijn jullie goed in he.. Dat word jullie dus op school geleerd. Wees er trots op Wat is hier nou zwart maken aan? Jij bent diegene die commentaar heeft op een gesprek waarin jij niet eens betrokken bent. "Er is hier in Nederland namelijk een wet en die heet "vrijheid van meningsuiting" En als ik dat dus doe dan kan jij mij niet verbieden te reageren. Einde discussie. Ben je het niet eens gaat lekker klagen bij de staff of zo." Waarom is het ok als jij commentaar hebt op hun, maar als ik commentaar heb op jou dan ga je ineens mafkees doen. toevoeging op 28 augustus 2015, 10:20:20: Wasps (link): Stef (link): Klik om eerdere quotes te tonen Wasps (link): Jessee (link): Wasps (link): Ralphh (link): Dylan (link): moet je maar een up-to-date downloaden he stfu pls 1 wij zijn geen "Knikker Maatjes" van je met je ( stfu ) 2 als je niet wilt dat windows automatisch wilt updaten dan verander je die optie naar handmatig. 3 Daarbij ga ik niet helpen Dat stfu heeft hij tegen Dylan en niet tegen jou, dus waarom voel jij je aangesproken of geroepen om daarop te reageren? Omdat het kan! Er is hier in Nederland namelijk een wet en die heet "vrijheid van meningsuiting" En als ik dat dus doe dan kan jij mij niet verbieden te reageren. Einde discussie. Ben je het niet eens gaat lekker klagen bij de staff of zo. Afbeelding Stoer man met je willy wonka foto Echt stoer Afbeelding of een discussiemeet met @robindh en @jessee en @wasps met bier en popcorn. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
willem 0 Geplaatst 4 maart 2016 Genieten dit. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 4 maart 2016 Wasps (link): Jessee (link): Wasps (link): Klik om eerdere quotes te tonen Ralphh (link): Dylan (link): moet je maar een up-to-date downloaden he stfu pls 1 wij zijn geen "Knikker Maatjes" van je met je ( stfu ) 2 als je niet wilt dat windows automatisch wilt updaten dan verander je die optie naar handmatig. 3 Daarbij ga ik niet helpen Dat stfu heeft hij tegen Dylan en niet tegen jou, dus waarom voel jij je aangesproken of geroepen om daarop te reageren? Omdat het kan! Er is hier in Nederland namelijk een wet en die heet "vrijheid van meningsuiting" En als ik dat dus doe dan kan jij mij niet verbieden te reageren. Einde discussie. Ben je het niet eens gaat lekker klagen bij de staff of zo. Stfu Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 4 maart 2016 Keffe (link): Ik moet zeggen dat dit wel echt een leuke discussie is met mooie memes +1 voor de bump... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 4 maart 2016 Leuk topic inderdaad Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 4 maart 2016 Wouterr (link): Afbeelding Afbeelding Updates op Mac zijn gratis toevoeging op 4 maart 2016, 18:40:52: ubuntu noobje ;$ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wouterr 2 Geplaatst 4 maart 2016 Ralphh (link): Wouterr (link): Afbeelding Afbeelding Updates op Mac zijn gratis toevoeging op 4 maart 2016, 18:40:52: ubuntu noobje ;$ Om over mac/OS X niet te spreken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites