Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
Luuko

Support sloom

Vraag

Klopt het dat het steeds langer duurt voordat je een reactie krijg op je ticket?
Wacht nu al 24uur maar nog steeds geen reactie smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Gast
als je na 12 uur nog geen reactie hebt kan je een nieuw ticket aanmaken. Dit moet helpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Ik was weg zondag en heb mn knie gesloopt waardoor ik geen stap meer kon verzetten; tickets afhandelen is er daarom niet van gekomen. smiley

Maar hij is (net binnen de 24 uur zag ik) beantwoord en inmiddels afgehandeld.

toevoeging op 29 september 2015, 00:19:17:
Jessee (link):
als je na 12 uur nog geen reactie hebt kan je een nieuw ticket aanmaken. Dit moet helpen.
Nee, dat helpt niet. Als er een ticket is dan blijft ie open staan tot we hem dichtzetten of erin reageren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Gast
Jessee (link):

Denk jij wel eens na voor je wat post?smiley of is dit een sarcastische reactie?!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard doet tegenwoordig vrij veel tickets zelf gewoon weer. Dus dan moet je soms wat langer wachten als lennard met andere dingen bezig is smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Rik (link):
Lennard doet tegenwoordig vrij veel tickets zelf gewoon weer. Dus dan moet je soms wat langer wachten als lennard met andere dingen bezig is smiley

wat doe jij dan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Dylan (link):
Rik (link):

wat doe jij dan

Forum moderatie, en momenteel gewoon veel met school bezig zijn en minder met de minder belangrijke dingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Dylan (link):
Rik (link):

wat doe jij dan
Rik, Luuk en Sjoerd doen af en toe ook wel tickets, maar het blijft mijn website en zij blijven vrijwilligers, dus ik doe logischerwijs de meeste.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Gast
Sevvlor (link):
Jessee (link):

Denk jij wel eens na voor je wat post?smiley of is dit een sarcastische reactie?!

Niet serieus bedoeld smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Jessee (link):
Sevvlor (link):
Jessee (link):

Niet serieus bedoeld smiley.

In het vragen gedeelte van het forum wordt verwacht dat er serieus geantwoord wordt. Als je niet serieus bent, laat je reactie dan voortaan achterwege

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen