Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
julian

Offtopic topic #72 - December editie

Aanbevolen berichten

Gast
Lennard (link):
Stef (link):
Jelle (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Nee smiley

Jawel smiley
Met kortingsbonnen.
Dat waren er 9 voor 2,50 toch?

Klopt, en 20 voor 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
bol.com heeft echt vage service...

mijn muis was kapot dus ik contact opnemen zeggen stuur maar op krijg je je geld terug. dus ik hem opsturen, een week later nog geen reactie dus ik weer contact opnemen zeggen ze dat die geweigerd Is en terug gestuurd naar mij. krijg ik vandaag een mailtje dat die wel goedgekeurd is en alsnog me geld terug krijg.... smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als een domeinnaam op 1 september 2015 stilzwijgend verlengd is, en ik hem op 23 november 2015 opgezegd heb. Telt dat dan als 4 maanden (Wet Van Dam)?

Neostrada heeft eindelijk gereageerd, ze hebben alleen een domeinnaam veranderd in een Starters hosting pakket van 3 maanden, maar dat maakt niet uit want het scheelt mij geld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dan wordt je gebeld door de dokter omdat ik eerder kan dan vrijdag, heeft de apotheek het medicijn niet op voorraad.....

toevoeging op 3 december 2015, 16:28:25:
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Cool, one2xs.com doet nu aan HTTP/2 smiley

toevoeging op 3 december 2015, 18:35:48:
ik wil ook http/2 op mijn website

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sjoerd (link):

En Wat is het voordeel daarvan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Vandaag voor het eerst Virtual Reality getest. Ik had nooit gedacht dat het zo realistisch was.

Ik vond het beel erg tegenvallen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Sjoerd (link):

En Wat is het voordeel daarvan?
Sneller laden van paginas komt het vooral op neer. (Er wordt maar 1 TCP verbinding geopend waarover alle bestanden verzonden worden ipv .. aparte verbindingen)
Jponsen (link):
Jeuy, Letsencrypt is in public beta smiley
Gratis SSL smiley
Inderdaad! Op Relisten maken we er al een tijdje gebruik van smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jponsen (link):
Gratis SSL smiley

Kan iedereen daar gebruik van maken of moest je ingescheven zijn oid?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Joeryy (link):
Als een domeinnaam op 1 september 2015 stilzwijgend verlengd is, en ik hem op 23 november 2015 opgezegd heb. Telt dat dan als 4 maanden (Wet Van Dam)?

Neostrada heeft eindelijk gereageerd, ze hebben alleen een domeinnaam veranderd in een Starters hosting pakket van 3 maanden, maar dat maakt niet uit want het scheelt mij geld.
Hoezo veranderen ze dat zo ineens? smiley als je geen startershost hebt besteld dan is het vrij eenvoudig en hoef je niks te dokken.

Maargoed, hun webhosting kost blijkbaar 0,85 per maand. Hij verliep op 1 september 2015, je zegt op 23 november 2015 op, dan verloopt ie op 23 december 2015. September heeft 31 dagen, november 30 en in december betaal je voor 23 dagen. Totaal 84 dagen. Een jaar zou 12 * 0,85 = 10,20 euro kosten; jij hebt 84 dagen je host gehad dus 84/365 = 10,20 = 2,35 euro
daar nog 21% btw bovenop en dan zit je op 2,84 euro

Dat afronden verzinnen die bedrijven allemaal zelf, of dat je per 1e van de volgende maand pas op kunt zeggen ofzo. Je mag opzeggen wanneer je wil en na een exacte maand opzegtermijn ben je er vanaf, moeilijker is het niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Joeryy (link):

Hoezo veranderen ze dat zo ineens? smiley als je geen startershost hebt besteld dan is het vrij eenvoudig en hoef je niks te dokken.

Maargoed, hun webhosting kost blijkbaar 0,85 per maand. Hij verliep op 1 september 2015, je zegt op 23 november 2015 op, dan verloopt ie op 23 december 2015. September heeft 31 dagen, november 30 en in december betaal je voor 23 dagen. Totaal 84 dagen. Een jaar zou 12 * 0,85 = 10,20 euro kosten; jij hebt 84 dagen je host gehad dus 84/365 = 10,20 = 2,35 euro

Dat afronden verzinnen die bedrijven allemaal zelf, of dat je per 1e van de volgende maand pas op kunt zeggen ofzo. Je mag opzeggen wanneer je wil en na een exacte maand opzegtermijn ben je er vanaf, moeilijker is het niet.

Helaas wel.

Ik had mijn pakket daar te laat opgezegd (en idd ook stilzwijgend verlengt) en je moet dan alsnog de volle jaar betalen omdat je telaat was met het opzeggen omdat hun een opzeg termijn hebben van minimaal 1 maand. De support is daar prima maar de rest is er echt 100x ** geregeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):
Lennard (link):
Joeryy (link):

Helaas wel.

Ik had mijn pakket daar te laat opgezegd (en idd ook stilzwijgend verlengt) en je moet dan alsnog de volle jaar betalen omdat je telaat was met het opzeggen omdat hun een opzeg termijn hebben van minimaal 1 maand. De support is daar prima maar de rest is er echt 100x ** geregeld.
Nee, sinds de wet van dam mag dat niet meer: https://ictrecht.nl/contracten-en-algemene-voorwaarden/veelgestelde-vragen-over-de-wet-van-dam/

Je mag na een jaar gewoon met een maand opzegtermijn opzeggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Jponsen (link):
Gratis SSL smiley

Kan iedereen daar gebruik van maken of moest je ingescheven zijn oid?

Sinds vanavond 19:00 kan iedereen er gebruik van maken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robiin (link):
Jessee (link):
August (link):
Hey,

wie weet hoe ik het logo van Roundcube kan aanpassen?

http://domein.nl/roundcube/skins/larry/images/roundcube_logo.png

Ik vind roundcube nergens in mijn FTP smiley

roundcube zit ook niet in je FTP.
Is geloof ik server niveau en niet op domein niveau smiley
Dus de code is voor elke domein op die server hetzelfde.

Klopt. Dat is ook waarom je bijv. geen /phpmyadmin directory kunt vinden. Als administrator kun je dat inderdaad voor de hele server wijzigen, als user niet. Wel kun je zelf Roundcube gaan installeren. https://roundcube.net/

@August

Jammerrrr

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen