Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
aarclay

Bucketlistjes

Aanbevolen berichten

Kan je je Propedeuse op parkeren smiley

Anyway, ik ben inmiddels al behoorlijk aan het bucketlisten uit het boek, en zelfs anderen aan het uitdagen!
Zodra de dierentuin in Emmen weer opengaat over een maand of wat, dan ga ik eens proberen of ik een slang in mijn nek kan laten leggen. Nooit gedaan, en ik weet zeker dat ik het durf.... (mits het geen giftige python is die me dood bijt ofzo)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
Op mijn bucketlist staat het behalen van 1000 geocaches smiley

Geweldig smiley Moet ik ook eens behalen. Ik zit nu op iets van 35 ofzo.

Maar als je een trail of multicache volgt, dan loopt het al behoorlijk op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Keffe (link):
Op mijn bucketlist staat het behalen van 1000 geocaches smiley

Geweldig smiley Moet ik ook eens behalen. Ik zit nu op iets van 35 ofzo.

Maar als je een trail of multicache volgt, dan loopt het al behoorlijk op.

Haha ik doe vooral lekker simpel traditionals smiley ik ga ook vaak op vakantie om geocaches te doen. Vooral in frankrijk hele mooie plekjes van de geocaches smiley

Daarnaast zit ik nu op de 130 geocaches

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik voer een paar maanden in Oostenrijk ben, hoop ik er ook een hoop te kunnen vinden smiley.
Hopelijk beter dan die irritante putjes die ik vaak tegenkom. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Als ik voer een paar maanden in Oostenrijk ben, hoop ik er ook een hoop te kunnen vinden smiley.
Hopelijk beter dan die irritante putjes die ik vaak tegenkom. smiley

Haha je moet een geocache gear samenstellen smiley met magneetjes etc.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er zijn 2 dingen die ik op dit moment kan bedenken. Eentje is waarschijnlijk onhaalbaar de andere kost een hoop geld.

- Met een auto het politie bureau rammen (oftewel naar binnen rijden)
- Op 1 avond 3 of meerdere nieuw jaar momenten mee maken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik neem aan dat je je eerste idee toch niet echt wil uitvoeren, of ben je een soms een gamejunkie die de hele dag GTA V speelt ofzo smiley?

Opzich, wil best wel eens een keertje (vrijwillig) gearresteerd worden ofzo. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Ik neem aan dat je je eerste idee toch niet echt wil uitvoeren, of ben je een soms een gamejunkie die de hele dag GTA V speelt ofzo smiley?

Opzich, wil best wel eens een keertje (vrijwillig) gearresteerd worden ofzo. smiley

Nee ik ga het niet echt uitvoeren maar het lijkt me wel vet om te doen smiley

Ik zeg altijd als ik van te voren weet dat ik nog 1 dag te leven heb, ga ik dat doen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Aarclay (link):

Ik zeg altijd als ik van te voren weet dat ik nog 1 dag te leven heb, ga ik dat doen smiley

Dan moet je eerst een auto vinden die sterk genoeg is om door de muur te rijden smiley is meestal niet zon succes smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gewoon hijacken, bij voorkeur een flinke hummer of een amerikaanse bak met zon stootbumper voorop.
BAM! En daar gaat het muurtje van de politie smiley.

Blijft nog steeds een vreemde bucketlist-thingy, doe dan liever een luchtballonvaart ofzo...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Gewoon hijacken, bij voorkeur een flinke hummer of een amerikaanse bak met zon stootbumper voorop.
BAM! En daar gaat het muurtje van de politie smiley.

Blijft nog steeds een vreemde bucketlist-thingy, doe dan liever een luchtballonvaart ofzo...

Luchtballonvaart heb ik denk ik onderhand al 4 keer gehad xD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
Tendmex (link):
Aarclay (link):

Dan moet je eerst een auto vinden die sterk genoeg is om door de muur te rijden smiley is meestal niet zon succes smiley

Of snel genoeg gaat smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Anyway, om de verveling een beetje door te komen, en mij leven te verrijken met bucketlistjes heb ik dus een Instagram geopend: https://www.instagram.com/ariens.bucketlist/

Als ik weer eens zin heb, en dat is vaak wel enkele malen per week, dan zal ik een opdracht uit het boek voltooien. Soms eens eentje die al tijden op mijn eigen bucketlijst staan, en soms eens eentje die ik al tijden geleden heb uitgevoerd, of soms wel eens wat nieuws.

Ik geef toe.. hiermee heb ik al een paar dingen bereikt:

Meer photoshop-kennis, en zelfs actief aan het Instagrammen gegaan, iets wat ik tot 3 weken geleden totaal niet deed. En verder ga ik binnenkort een schrijfster ontmoeten, en niet zomaar een schrijfster.... smiley
Het is de schrijfster van het Bucketlist-boek herself smiley

Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
Tendmex (link):
Aarclay (link):

Zelfs met een eigen autotje zou je er doorheen kunnen. Kost wss wel wat. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn eigen huisje hoop ik over een paar jaar te hebben. Tot zo ver de lange termijn-wens.

Ik hoop dit jaar nog eens op een segway te rijden, met zon amfibi-bus mee te rijden/varen door Rotterdam/Amsterdam, en nog een hoop opdrachten uit te voeren uit het genoemde boek, waaronder: Een slang in mijn nek leggen, bellen vanuit een Britse rode telefooncel en nog wat dingen wat je een uitdaging geeft aan je leven....

Oh ja, pas heb ik dit nog gedaan, stond ook in het boek smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Als ik ooit financieel de kans krijg, dan wil ik een vliegbrevet halen voor kleine vliegtuigjes.
Afbeelding
Dat is op zich nog wel doable smiley
volgens mij kon dat voor 10-15k in de VS, das goedkoper dan hier en je vliegbrevet geldt dan ook gewoon in Europa.

ik heb me er wel eens in verdiept, voor als ik ook rijk ben smileysmiley

In NL kun je dan gewoon een vliegtuigje huren voor een paar uur, dat kan al vanaf 90 euro per uur (en dat vind ik voor een vliegtuigje nog wel meevallen).

of zelf eentje kopen:
http://www.aircraft24.nl/singleprop/cessna/index.htm?SEARCH_ORDERBY=AD_PRICEEUR
smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Robindh (link):
Als ik ooit financieel de kans krijg, dan wil ik een vliegbrevet halen voor kleine vliegtuigjes.
Afbeelding
volgens mij kon dat voor 10-15k in de VS, das goedkoper dan hier en je vliegbrevet geldt dan ook gewoon in Europa.

In NL kun je dan gewoon een vliegtuigje huren voor een paar uur, dat kan al vanaf 90 euro per uur (en dat vind ik voor een vliegtuigje nog wel meevallen).

of zelf eentje kopen:
smiley

Lijkt me ook wel echt gaaf hoor. Een vliegtuig brevet halen smiley Maar ik denk dat ik eerder eerst een vaar brevet zou gaan halen en daarna pas een vliegtuig smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Robindh (link):
Afbeelding

of zelf eentje kopen:
smiley

Zweefvliegen is anders altijd nog een optie voor als je niet rijk wordt smiley

In mijn straat woont iemand die piloot is en als hobby vliegt hij een beetje rond met zijn zweefvliegtuig en hij vertelde mij dat ik voor +- 500 euro per jaar (+500 voor brevet) kon gaan zweefvliegen (inclusief onbeperkt zweefvliegtuig huren).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik las zelfs dat je onder toezicht van een instructeur een half uurtje achter de knuppel van een helicopter mag zitten smiley. Zou ook niet verkeerd zijn. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):
Lennard (link):
Robindh (link):
Afbeelding

of zelf eentje kopen:
smiley

Zweefvliegen is anders altijd nog een optie voor als je niet rijk wordt smiley

In mijn straat woont iemand die piloot is en als hobby vliegt hij een beetje rond met zijn zweefvliegtuig en hij vertelde mij dat ik voor +- 500 euro per jaar (+500 voor brevet) kon gaan zweefvliegen (inclusief onbeperkt zweefvliegtuig huren).
Dat is ook bizar goedkoop eigenlijk smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Inmiddels heb ik geloof ik al 50 opdrachten uit het boek gedaan. Gaat lekker hard zo smiley. Uiteraard verzin ik er soms ook wel eens wat bij.

Een paar recente dingen: Een duik in een ballenbak nemen, een nachtje zelf in een hotel slapen, een kat (x2) in huis nemen (voor tijdelijk) etc... smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen