Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
aarclay

Bucketlistjes

Aanbevolen berichten

Ik wil ook ooit nog een keer een dag op en neer naar een stad in Europa. De eerste vlucht rond 7:00/8:00 nemen en dan om 20:00/21:00 of later weer terug. smiley

Maar dan moet ik goedkope vliegtickets vinden naar een vliegveld waarbij je snel naar de stad kan komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Ik wil ook ooit nog een keer een dag op en neer naar een stad in Europa. De eerste vlucht rond 7:00/8:00 nemen en dan om 20:00/21:00 of later weer terug. smiley

Maar dan moet ik goedkope vliegtickets vinden naar een vliegveld waarbij je snel naar de stad kan komen.

Dat heb ik een keer gedaan.

Alleen dan met de bus smiley (parijs)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Robindh (link):

Hé ik ook, met school smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Robindh (link):

Ik heb dat met de trein gedaan, de Thalys. Met de Thalys naar Parijs om 8:17 vanuit Amsterdam CS, en om 11:35 ben je er, en dan om 18:15 weer vertrekken. smiley

Ik wil nog met de Splashtoursbus gaan meevaren.
En ik ga binnenkort naar een Bucketlistevent toe in Utrecht. Kijken wat ik daar kan afstrepen. Zie het als een soort StukTV event voor volwassenen met diverse opdrachten enzo smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Tendmex (link):
Robindh (link):

Hé ik ook, met school smiley

Ja ik ook met school smiley

Aarclay (link):
Tendmex (link):
Robindh (link):

Ik heb dat met de trein gedaan, de Thalys. Met de Thalys naar Parijs om 8:17 vanuit Amsterdam CS, en om 11:35 ben je er, en dan om 18:15 weer vertrekken. smiley

Ik wil nog met de Splashtoursbus gaan meevaren.
En ik ga binnenkort naar een Bucketlistevent toe in Utrecht. Kijken wat ik daar kan afstrepen. Zie het als een soort StukTV event voor volwassenen met diverse opdrachten enzo smiley

Maar een bus gaat ietsje langzamer dan een trein smiley
Wij vetrokken om 2 uur smorgens en kwamen 9 uur in de ochtend aan in parijs en waren om half 4 weer thuis... (scheelt natuurlijk wel een hoop dat ik al in het zuiden van nederland woon vanaf groningen / amsterdam zou je nog veel langer onderweg zijn)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Met de bus ben ik ook een keer naar Parijs geweest, maar ik wil echt een keer op en neer vliegen om een jas te kopen oid. Of ik nu een uur naar Amsterdam reis of een uur in het vliegtuig zit naar Londen. smiley

En dan gewoon een retourtje van 20-30 euro. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Met de bus ben ik ook een keer naar Parijs geweest, maar ik wil echt een keer op en neer vliegen om een jas te kopen oid. Of ik nu een uur naar Amsterdam reis of een uur in het vliegtuig zit naar Londen. smiley

Vanuit Eindhoven kun je met Ryan Air goedkoop vliegen naar London, maar dan land je dus op het vliegveld buiten de stad en dat is nu net wat je niet wilt. Ik denk dat het niet echt mogelijk is om cheap ass zoiets mogelijk te maken helaas smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ralphh (link):
Robindh (link):

Vanuit Eindhoven kun je met Ryan Air goedkoop vliegen naar London, maar dan land je dus op het vliegveld buiten de stad en dat is nu net wat je niet wilt. Ik denk dat het niet echt mogelijk is om cheap ass zoiets mogelijk te maken helaas smiley

Bij dat vliegveld heb je wel een goedkope bus voor 6 pond naar het centrum. smiley Maar geen idee hoelang die duurt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ook op mijn bucketlist staat is:

- Taart in iemands gezicht gooien (v.v.)
- Sprinkhanen of andere insecten eten.
- Koe melken
- Een mooi strak vrouwenlichaam beschilderen smileysmiley
- Ritje met Splashtours, gezellig met de bus door de Rotterdamse haven / Amsterdamse grachten varen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):

- Koe melken
- Ritje met Splashtours, gezellig met de bus door de Rotterdamse haven / Amsterdamse grachten varen.

"- Een mooi strak vrouwenlichaam beschilderen smileysmiley"
Ik doe mee!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):

- Koe melken

Wij hebben nog wel wat koeien die jemag melken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat is er raar aan? Is kunst smiley.

Hoeft niet te betekenen dat alles uit tieten bestaat. Heb zelf eens ergens een foto gezien van iemand die op haar zijn in een posé met bovenbenen op elkaar , en onderbenen naar achteren is beschilderd als krokodil. Best knap! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen