Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
tendmex

Offtopic topic #73 - Lennard Editie

Aanbevolen berichten

Geschiedenis leren voor het examen is echt niet te doen. smiley
Ben nu de 49 kenmerkende aspecten leren, heb er ook al 10 uur jort op zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):

Voor de tijdvakken zou ik inderdaad Jort kijken, voor de historische contexten WME. Had ik heel veel aan vorig jaar.

Trouwens, de 49 zinnetjes (kenmerken) hoef je niet letterlijk uit je hoofd te weten. Ik kreeg vorig jaar een samenvatting van mijn docent (dus dezelfde zin maar dan veel korter) en heb dat ook gewoon gebruikt (en goedgekeurd uiteraard). Enige examen waar ik een 8 voor had smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdin (link):
Janm (link):

Voor de tijdvakken zou ik inderdaad Jort kijken, voor de historische contexten WME. Had ik heel veel aan vorig jaar.

Trouwens, de 49 zinnetjes (kenmerken) hoef je niet letterlijk uit je hoofd te weten. Ik kreeg vorig jaar een samenvatting van mijn docent (dus dezelfde zin maar dan veel korter) en heb dat ook gewoon gebruikt (en goedgekeurd uiteraard). Enige examen waar ik een 8 voor had smiley

Heb je die samenvatting toevallig nog? Ik leer ze ook niet letterlijk nee, maar wel heel erg in de richting. Ik ben slecht in geschiedenis, het is mn enige onvoldoende ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):
Azdin (link):
Janm (link):

Heb je die samenvatting toevallig nog? Ik leer ze ook niet letterlijk nee, maar wel heel erg in de richting. Ik ben slecht in geschiedenis, het is mn enige onvoldoende ook.

Klik om de spoiler te openen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdin (link):
Janm (link):
Azdin (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Klik om de spoiler te openen

Sommigen zijn wel erg kort voor mijn gevoel, maar ik kan het zeker gebruiken, bedankt! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik was naar huis aan het fietsen van het werk, was er midden op straat ineens een markt.... Kon er best lastig door smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Ralphh (link):
RIP MCPoesen smiley

Nee hij is op vakantie smiley

toevoeging op 14 mei 2016, 20:27:50:
Janm (link):

Wil een concurrent maken voor one2xs en daar mensen van one2xs voor gebruiken. En was pittig irritant.

Dat heb ik meegekregen ja, maar zou dat het enige zijn geweest

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Nu weet ik weer waarom ik het songfestival niks aan vind smiley

O ik vind het echt leuk smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):
Tendmex (link):
Nu weet ik weer waarom ik het songfestival niks aan vind smiley

O ik vind het echt leuk smiley

Ik moet wel zeggen het is stukken beter dan the voice, idols en weet ik veel wat voor programmas je nog meer hebt (en ja ik weet dat het concept ook heel anders is)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iemand die hier ook onedrive gebruikt?
Heb een vraagje over dat camere-upload.

Ik heb camera upload aanstaan, maar alle andere afbeeldingen (screenshots, whatsapp images, enz.) komen allemaal in de zelfde map Camera-album.
Bij instellingen heb je een optie Extra mappen.
Daar heb ik Camere, WhatsApp images en nog wat andere dingen aangevinkt.
Maar toch komen alle afbeeldingen bij elkaar in 1 map.

Weet iemand hier hoe je dat goed krijgt, dus dat de afbeeldingen in de juiste map komen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen