Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
tendmex

Offtopic topic #73 - Lennard Editie

Aanbevolen berichten

Lennard (link):
Jelle (link):
Net voor het eerst hard gelopen, 2x 2km met een kleine pauze van 15 minuten er tussen. Ik ben kapot smiley word al bang als ik nadenk over de 15km die ik in november moet gaan rennen...

smiley

download Start to run (audiodingen) en ga daarmee trainen, dan kun je over 6 weken wel 5km rennen, vanaf dan ga je gemakkelijker omhoog in afstand.

EVIE

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben er na 2 lange dagen achter dat tuinieren helemaal niks is voor mij.
Ben gesloopt smiley
Morgen weer half 6 op?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):
Ralphh (link):
Milan (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Bij dezen*

En nu?

Just saying. Staat wat netter als je het goed zegt bij sollicitaties enzo.

sollicitaties*

Ironische post. smiley
Luuko (link):
Ben gesloopt smiley
Morgen weer half 6 op?

Duh, dat is wat voor vrouwen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Jelle (link):
Net voor het eerst hard gelopen, 2x 2km met een kleine pauze van 15 minuten er tussen. Ik ben kapot smiley word al bang als ik nadenk over de 15km die ik in november moet gaan rennen...

smiley

download Start to run (audiodingen) en ga daarmee trainen, dan kun je over 6 weken wel 5km rennen, vanaf dan ga je gemakkelijker omhoog in afstand.

Heb je misschien een link? Ik vind er namelijk meerdere.

En nu heb ik mega veel spierpijn in mn benen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Bliksem inslag gehad, zo Coolblue maar ns blij maken X(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):

Wat is er kapot gegaan? smiley en ben je niet verzekerd daarbij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdin (link):
Milan (link):
Ralphh (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

En nu?

Just saying. Staat wat netter als je het goed zegt bij sollicitaties enzo.

sollicitaties*

Ironische post. smiley
Luuko (link):
Ben gesloopt smiley
Morgen weer half 6 op?

Duh, dat is wat voor vrouwen!

Lolz smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Keffe (link):
Sevvlor (link):

Wat is er kapot gegaan? smiley en ben je niet verzekerd daarbij?

IDK, tot nu toe alle netwerkapperatuur, ik vermoed dat er nog meer uitstapt of inmiddels al dood is X)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iemand die mij kan helpen?
Ik ben nu geslaagd van het MBO en ik ga verder studeren op HBO, moet ik dan toch mijn studenten reisproduct opzeggen? En op MBO kreeg ik studiefinanciering die ik niet hoef terug te betalen, op HBO kan ik lenen. Moet ik mijn studiefinanciering dan ook stopzetten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ralphh (link):
Ik ben nu geslaagd van het MBO en ik ga verder studeren op HBO, moet ik dan toch mijn studenten reisproduct opzeggen? En op MBO kreeg ik studiefinanciering die ik niet hoef terug te betalen, op HBO kan ik lenen. Moet ik mijn studiefinanciering dan ook stopzetten?

Quote:
Naar het hbo
Ga je een hbo-studie doen? Dan moet je je inschrijving regelen via Studielink.
Als je studiefinanciering voor een hbo-studie aanvraagt, telt eerder ontvangen studiefinanciering voor mbo niet meer mee. Je begint dus met een schone lei. Voor een 4-jarige hbo- of universitaire studie krijg je in totaal 7 jaar studiefinanciering.

https://duo.nl/particulier/mbo-er/opleiding-volgen/van-opleiding-wisselen.jsp

Maar ik zou DUO voor de zekerheid gewoon bellen of mailen., want mogelijk is bovenstaande al verouderd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ralphh (link):

Ik zou even DUO bellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leuk zeg , iemand die zichzelf dood waant op een forum smiley
Na een langdurend verhaal dat hij ziek is, en uiteindelijk plosteling overleden is aan kanker. Een hoop users die meeleefden met diegene, en zijn vriendin die ook op het forum zat steunden. Een condoleance-topc werd geopend. En opeens rezen er vragen omhoog omdat de doodgewaande o.a. gewoon nog actief was in de gamewereld..

Uiteindelijk bleek het allemaal gefaked te zijn... smiley smiley smiley

Fijn joh, met andermans gevoelens spelen.smileysmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Na een langdurend verhaal dat hij ziek is, en uiteindelijk plosteling overleden is aan kanker. Een hoop users die meeleefden met diegene, en zijn vriendin die ook op het forum zat steunden. Een condoleance-topc werd geopend. En opeens rezen er vragen omhoog omdat de doodgewaande o.a. gewoon nog actief was in de gamewereld..

We live in a sad world.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tele2 zijn de grootste oplichters ooit. Mijn abonnement met een Galaxy S4 verliep laatst.

Hiermee had ik 1GB snel internet en daarna onbeperkt langzaam. Toen hij bijna verliep kwam Tele2 met een mooie Sim Only aanbieding. Bij het aanschaffen kom je teksten tegen zoals:
"Trek het internet helemaal leeg" en "Iedereen moet zorgeloos gebruik kunnen maken van de eindeloze mogelijkheden die het 4G-netwerk van Tele2 biedt." of "Niets staat jou nog in de weg om het internet helemaal leeg te trekken. Niet omdat het moet, maar omdat het kan!"

Dus ik ging die Sim Only aanbieding accepteren. Echter ben ik inmiddels door mijn maandelijkse internet bundel heen. Nu is mijn 3/4G verbinding simpelweg geblokkeerd.

Vind het een beetje vreemd dat ze nergens aangeven dat na je bundel je verbinding wordt geblokkeerd.

Lekkere manier van consumenten misleiden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
Tele2 zijn de grootste oplichters ooit. Mijn abonnement met een Galaxy S4 verliep laatst.

Hiermee had ik 1GB snel internet en daarna onbeperkt langzaam. Toen hij bijna verliep kwam Tele2 met een mooie Sim Only aanbieding. Bij het aanschaffen kom je teksten tegen zoals:
"Trek het internet helemaal leeg" en "Iedereen moet zorgeloos gebruik kunnen maken van de eindeloze mogelijkheden die het 4G-netwerk van Tele2 biedt." of "Niets staat jou nog in de weg om het internet helemaal leeg te trekken. Niet omdat het moet, maar omdat het kan!"

Dus ik ging die Sim Only aanbieding accepteren. Echter ben ik inmiddels door mijn maandelijkse internet bundel heen. Nu is mijn 3/4G verbinding simpelweg geblokkeerd.

Vind het een beetje vreemd dat ze nergens aangeven dat na je bundel je verbinding wordt geblokkeerd.

Het is of niet er meer op kunnen, of je geel betalen...

En na wat research heb ik inderdaad gevonden dat je dan er niet meer op kunt, moet je een extra bundel voor aanschaffen wat eenmalig is. (heb er 3 minuten over gedaan om dat te vinden...)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Robinkoch (link):

Het is of niet er meer op kunnen, of je geel betalen...

En na wat research heb ik inderdaad gevonden dat je dan er niet meer op kunt, moet je een extra bundel voor aanschaffen wat eenmalig is. (heb er 3 minuten over gedaan om dat te vinden...)

Als je het abonnement verlengd moet je letterlijk klikken op accepteren en je hebt dat abonnement aangeschaft. Zulke informatie zouden ze gewoon bij de productpagina moeten vermelden aangezien het best handig is om te weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):

Heeft iemand hier ook een keer gedaan maar das al heul lang geleden, kan het topic ook niet meer vinden... Tja smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):
Aarclay (link):

Heeft iemand hier ook een keer gedaan maar das al heul lang geleden, kan het topic ook niet meer vinden... Tja smiley

Ik moest hier ook aan denken, had het topic vanmiddag nog gevonden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen