Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
mcpoesen

One2xs renovatie

Vraag

Beste One2xs leden,
het valt mij op dat er jaren niks veranderd is behalven de mensen. vroeger zaten er 50 - 40 man op en nu als je geluk hebt 8, en het layout is ook veranderd. enig wat Lennard iedere keer veranderd is het logo bij kerst, sinterklaas, pasen etc.. maar voor de rest niet het zal wel leuk zijn als het eens wat moderner word gemaakt met meer producten zoals teamspeak, ik vind het jammer dat het zo afloopt, ik kan me nog herinennen: ik zocht gratis domein, ik kwam hier uit en ben hier gebleven maar het word idd beetje saai, ja de polls die lennard steets veranderd, en dan stelt hij vage vragen, het is pasen en dan vraag je welke huisdieren je hebt??? mssr goed, het zal fijn zijn als er een update zal kopen en ik zal best mee willen helpen met het maken van de layout, en het systeem, het zal me niks verbazen als er nog spiinnenwebbben aan mn topic komdn te hangen smiley
het layout is sireus 9 jaar oud.

Hebben jullie ideeën of suggesties of ben je het hier mee eens?
reageer dan kijkt lennnard eens naar de topic smiley en mss red hij dan one2xs anders heb ik de tekst al gemaakt"

R.I.P
One2xs met skere layout
2007 - 2016

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0
Je bedoelt dat het nu een trouwe community is geworden en jij aan komt zetten met je illegale WHMCS licenties voor je gratis domein?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Je hebt one2xs, maar je hebt ook de one2xs-camping. Als je one2xs niks aan vind ga dan is een kijkje nemen op de camping? ook al heb je niks verkeerds gedaan ofcourse :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Mcpoesen (link):
smiley hoelang blijven jullie me volgen in mn topics?

Net zolang tot wij allemaal ons geld terug hebben smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Ja bedankt voor het sturen dan hoef ik het niet te doen, en ja inderdaad ik heb dat gehad dus ik reageer andsrs ja,
niemand is perfekt, en wat is jou probleem?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Niets is gratis. Je medisch verleden er bij halen heeft geen enkele link met het verkopen van een illegale licentie van software. Je was je heel goed bewust dat die licenties niet echt waren en dat proberen te verschuilen onder ik ken een medewerker is ook laag. Die gasten zijn ook niet gek daar.

En dan nog schelden ook? Ik denk niet dat je nog veel gaat bereiken hier met je topic smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Iedereen is gewoon hard genaaid van achter door zijn anus noem ik het zo even grof nog steets is het zielig is nu is weg mijn 6.11€ paypal .....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
ze waren wel echt maar wist ik veel dat ze verwijderd zouden worden,
p.s. dat was prive over mn medisch verleden dat horen jullie niet te weten ik klaar haar aan voor schending van privacy op one2xs.com en nee ik deed het niet expres

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
wauw, gewoon wauw.. smiley
Je was er echt wel bewust van dat dit illegaal is.
Waar komt anders het verhaal ervan dat jij iemand kent die bij whmcs werkt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Dat verhaal kom omdat jullie anders die methode van hostgator gingen gebruiken dat wou ik niet hebben maar oké het was niet te bedoeling om het te laten verlopen

KAN IK EIDEREEN DIE EEN KEY HEEFT GEKOCHT EEN JAAR LANG HOSTING AANBIEDEN?
GELD TERUG GAAT NIET

P.S. SEFA DAT HAD IK WEL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Sefaxd (link):
Poesje doe wat je wilt jo smiley
Je hebt niks over ge zecht dat ik het niet mocht poste ?

Ik citeer:
van_oplichter:
Ja bedankt voor het sturen dan hoef ik het niet te doen

Dus hij was het zelf al van plan smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Mcpoesen (link):
Dat verhaal kom omdat jullie anders die methode van hostgator gingen gebruiken dat wou ik niet hebben maar oké het was niet te bedoeling om het te laten verlopen

KAN IK EIDEREEN DIE EEN KEY HEEFT GEKOCHT EEN JAAR LANG HOSTING AANBIEDEN?
GELD TERUG GAAT NIET

P.S. SEFA DAT HAD IK WEL

Bij je neppe hosting die binnen een week ook down is?
Ik vetrouw nooit mijn website bestanden toe aan die website.
Je hebt niet een een kvk en btw nummer...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Inderdaad ja smiley poesje als we host aan nemen je zecht nu wel jaar lang en als je hem peert over 1 maand ?

toevoeging op 27 maart 2016, 00:52:17:
Btw je bent nu echt zielig bezig mijn blokken op skype wahahah nog denke ik verwijder nu ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen