Pim 0 Geplaatst 29 maart 2016 Hallo, Ik ben met een aantal mensen bezig met het opzetten van een indoor festival met beginnend van 1000 tot 3000 personen. Nu zijn we zelf al veel aan het brainstormen over de juiste naam, maar tot nu toe nog geen succes. We willen de volgende genres verwerken in het festival: - House - Moombahton - Dance Mocht het goed lopen breiden we natuurlijk uit. Het gebouw is industrieel dus daar beginnen we mee als thema, het liefst hebben we geen naam waar een thema aan verbonden zit zoals industrie. Mocht er een thema aanzitten dat niet perses op een gebouw vastzit dan is dit natuurlijk prima. Graag hoor ik jullie ideeën. Uiteindelijk kom ik ook met een contest voor het ontwerp voor een logo. Gr. Pim Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 29 maart 2016 Zet hem op Partyflock, is goede gratis reclame Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Pim 0 Geplaatst 29 maart 2016 Tendmex (link): Zet hem op Partyflock, is goede gratis reclame Wat voor reclame als ik nog opzoek ben naar een naam? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 29 maart 2016 Pim (link): Tendmex (link): Zet hem op Partyflock, is goede gratis reclame Wat voor reclame als ik nog opzoek ben naar een naam? Oh, je zegt dat je ideeen zocht, wist niet dat je naar een naam zocht Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Pim 0 Geplaatst 29 maart 2016 Tendmex (link): Pim (link): Tendmex (link): Zet hem op Partyflock, is goede gratis reclame Wat voor reclame als ik nog opzoek ben naar een naam? Oh, je zegt dat je ideeen zocht, wist niet dat je naar een naam zocht Word toch duidelijk uitgelegd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 0 Geplaatst 30 maart 2016 Oei namen, wat is je doelgroep precies? Iedereen want dat is nogal breed. De perfecte naam komt zo ineens, ik weet er zo niet 1 2 3 eentje maar het beste kan je alle woorden in een woordenspin zetten die met je festival te maken hebben en dan willekeurige verbintenissen leggen. Dan krijg je leuke namen die je zo niet even verzint Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 30 maart 2016 DAS PARTYFEST met caps Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Pim 0 Geplaatst 25 april 2016 Sorry voor mijn hele late reactie. Wij zijn voornamelijk gefocust op de leeftijd 18-28 jaar. Muziek gernes Moombahton, house, dance en de iets hardere/raw stijlen. Het is een indoor feest. Met minimaal 1 grote hoofdact. Het thema van de eerste editie is "industrial" maar daar willen we eigenlijk de naam niet aan binden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 26 april 2016 Wil je per se iets van die genres terug laten komen in de naam (zoals bijvoorbeeld FortaRock) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Capital Z 0 Geplaatst 26 april 2016 Musique La Dance DranQs t Stampvoetje ( ) Last Night Ever onFleek Dat is alles wat ik op dit moment ff kan verzinnen, als er niets tussen zit, maar toch nog wat hulp wilt kun je me altijd PBen. (: Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Pim 0 Geplaatst 26 april 2016 Rik (link): Wil je per se iets van die genres terug laten komen in de naam (zoals bijvoorbeeld FortaRock) Uhm niet perse, maar mag altijd natuurlijk Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
desire 0 Geplaatst 30 april 2016 DanceFest OnTour Festival Verder kan ik niet echt iets verzinnen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites