Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
washand

$1 PayPal gratis! Shoemoney

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik kwam deze site tegen en deze betaald zeer snel gratis 1.00 dollar naar je PayPal! Je hoeft alleen maar een account aan te maken!

Op Shoemoney krijg je $1 voor het aanmaken van je account en 1 link te delen op facebook.
Hierna krijg je DIRECT $1 op je paypal
Zie mijn betalingsbewijs hieronder.
Binnen 2 minuten heb je $1 op je PayPal staan. Makkelijker kan niet!

Bewijs betaling:

Plaatje

Registreer graag via mijn ref link! http://shoemoney.net/r/360142
Shoemoney.net (non ref)

Daarnaast krijg je ook nog eens extra geld wanneer je de videocursussen op shoe money volgt!

http://shoemoney.net/r/360142

Washand

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop dat het srs werkt mijn paypal is gekoplet hoop srs niet dat die word gehackt xD

toevoeging op 30 maart 2016, 22:54:07:
Omg heb srs mijn 1ste dollar ontvangen xD

toevoeging op 30 maart 2016, 22:54:26:
Als ik meerdere acc aanmaak mag dit ? of is dit iligaal ?

toevoeging op 30 maart 2016, 22:58:22:
Ze controleren het met je paypal jammer genoeg dus als iemand 100paypal accts heeft smiley je bent welkom bij mij xD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sefaxd (link):
Ik hoop dat het srs werkt mijn paypal is gekoplet hoop srs niet dat die word gehackt xD

toevoeging op 30 maart 2016, 22:54:07:
Omg heb srs mijn 1ste dollar ontvangen xD

toevoeging op 30 maart 2016, 22:54:26:
Als ik meerdere acc aanmaak mag dit ? of is dit iligaal ?

toevoeging op 30 maart 2016, 22:58:22:
Ze controleren het met je paypal jammer genoeg dus als iemand 100paypal accts heeft smiley je bent welkom bij mij xD

Scoren voor bewijs?
Ik geloof er namelijk helemaal niks van dat ze binnen 10 minuten uitbetalen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het wordt gekoppeld aan een PayPal account dus het kan maar 1x smiley

@Luuko: jawel als je account aangemaakt hebt en shared op facebook krijg je $1 direct op je PayPal. Dus dat kan makkelijk binnen 10 minuten smiley

Je account kan niet gehackt worden! Als je ergens met Facebook inlogt wordt je FB ook niet gehackt. Hetzelfde principe geldt hierzo met PayPal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Plaatje

Nadat je die dollar hebt ontvangen moet je iets aanschaffen van $5,95 per maand, maar je kan dat ook niet doen. Je krijgt het wel iig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Haii Sorry, Las het even niet goed op de site je kunt het inderdaad niet kopen je krijcht de 1$ Wel Gestort Alleen ze willen je dan wijs maken dat je het pakket dan weer koopt en dan dat je het geld weer terug verdiend wahahha Maar sorry Dit kan heellaas niet smiley Spijtig las het niet goed op de website smiley sorry !!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Congratulations! Were ready to pay you, but your PayPal account is unverified. Please log into PayPal and verify your account. If you have done this Click Here to Verify

Dit staat er bij mij, voor zo ver ik weet heb ik mijn PayPal gewoon geverifieerd. Moet je ook je bankaccount koppelen ofzo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Washand (link):
Videotube: kan je zien als je inlogt op paypal.
Luuko: wtf?

Uhh, dat bericht hoorde in een heel ander topic smileysmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Videotube (link):
Congratulations! Were ready to pay you, but your PayPal account is unverified. Please log into PayPal and verify your account. If you have done this Click Here to Verify

Dit staat er bij mij, voor zo ver ik weet heb ik mijn PayPal gewoon geverifieerd. Moet je ook je bankaccount koppelen ofzo?

Heb precies het zelfde. Blijkbaar moet je inderdaad je bankgegevens of creditcard invullen om deze stap te voltooien.

Ik zie het niet zitten om me bank te koppelen, dus helaas dan maar geen dollar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je paypal account moet inderdaad geverifieerd zijn. Paypal doet dit door middel van bank of credit card inderdaad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites