Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
ruben

Crowdfunding met jullie hulp

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Lang geleden dat ik me hier heb laten zien, en ja, nu laat ik mijn gezicht weer zien en heb ik gelijk wat nodig.

Ik doe mee met een competitie, de zogenaamde 1% Student Battle. Hierbij moet ik, met mijn team, een plan gaan schrijven om een project in een ontwikkelingsland verder te helpen. Voor ons is dat de website www.kuhustle.com in Kenia. Hiervoor moeten we een corwdfunding campagne doen, om zo geld om te halen voor deze organisatie. Als we uiteindelijk winnen mogen we daadwerkelijk naar Kenia om onze oplossing te implementeren.

Omdat Kuhustle.com een platform is voor freelance IT opdrachten, leek het mij leuk om in de crowdfunding campagne daar ook wat mee te doen.

Mijn idee is als volgt: ik wil op SiteDeals een advertentie zetten met een aanbieding om designs te laten slicen voor een aantrekkelijke prijs. Ook onder het mom van deze actie. Om het crowdfunding aspect erin te houden leek het mij wat om een groepje slicers te regelen die mij daarmee wilden helpen.
Op die manier slicet iedereen 1 of 2 designs, en halen we een hoop geld op voor de campagne.

Ik zoek nu dus mensen die (goed) kunnen slicen, en mij daarmee gratis willen helpen. Ik weet dat dat nogal een vraag is, zeker omdat ik hier niet zo actief meer ben.
Als soort van vrijwilligers vergoeding ben ik bereid wat punten per design te geven smiley.

Ik hoor graag of er mensen interesse hebben om mij hiermee te helpen. De slices moeten wel van dusdanige kwaliteit dat mensen er geld voor over hebben.
Plaats hier een berichtje of stuur me een pm.

Groeten,
Ruben smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thanks, maar ik denk niet dat het hem gaat worden smiley

Niet geschoten is altijd mis he. Bedankt in ieder geval voor het aanbod, ik heb je wat gestuurd smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had je graag willen helpen maar kan helaas niks voor je betekenen op slice gebied. Succes nog met je actie! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ruben (link):
Thanks, maar ik denk niet dat het hem gaat worden smiley

Niet geschoten is altijd mis he. Bedankt in ieder geval voor het aanbod, ik heb je wat gestuurd smiley

Nouja ik kan wel basen e.d., maar dat ik meestal meer uit eigen inzicht dan vanuit een PSDtje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oh nee daar gaat het niet om. Het gaat er meer om dat er gewoon te weinig mensen zijn om te helpen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil ook best helpen, maar ik heb het erg druk met school dus kan op dit moment niets concreets beloven.

Ik moet trouwens voor mijn opleiding de komende weken wel vrijwilligerswerk doen. Daarvoor kan ik dit overigens wel gebruiken smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb het helaas ook te druk anders had ik je eventueel wel kunnen helpen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alef (link):
Moet de layout ook reponsive zijn?

Slicen is toch gewoon delen uit een PSD bestand halen?

Ik heb helaas geen Photoshop dus eh.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nah, slicen is gewoon het omzetten van een PSD naar HTML. Althans, dat versta ik er onder.

Dus responsive is wel een beetje de standaard tegenwoordig smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ruben (link):
Nah, slicen is gewoon het omzetten van een PSD naar HTML. Althans, dat versta ik er onder.

Niet mee eens. Ligt er aan of er ook een mobiele layout bij geleverd wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ruben (link):

Is dat niet gewoon basen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):
Ruben (link):

Is dat niet gewoon basen?

Ja, zo noemen ze dat vooral op SD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen