Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

PHP- en HTML Mannetje gezocht

Aanbevolen berichten

Zou je mij de designs kunnen tonen van de paginas wat geprogrammeerd zou moeten worden? dat geeft mij een beter beeld dan dat ik het van je verhaal moet herleiden smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Keffe (link):
Zou je mij de designs kunnen tonen van de paginas wat geprogrammeerd zou moeten worden? dat geeft mij een beter beeld dan dat ik het van je verhaal moet herleiden smiley

Die zijn er nog niet, ik bouw de designs om de techniek heen zeg maar. Het moge gewoon kale paginas zijn met de gekoppelde forms.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Livonias (link):
Keffe (link):

Die zijn er nog niet, ik bouw de designs om de techniek heen zeg maar. Het moge gewoon kale paginas zijn met de gekoppelde forms.

Haha het is voor mij juist de bedoeling dat ik dan zie wat je precies bedoelt smiley ik heb altijd wat moeite met uit tekst te halen wat er nou precies bedoelt wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dylan (link):
Mag je een framework zoals Lavarel gebruiken?

Van mij wel, maar het is de bedoeling dat het uiteindelijk een hybrid app gaat worden. Ik zie hier dat dat kan icm. Angularjs als frontend, heb je daar ervaring mee / kun je m op die manier opleveren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Livonias (link):
Dylan (link):

Van mij wel, maar het is de bedoeling dat het uiteindelijk een hybrid app gaat worden. Ik zie hier dat dat kan icm. Angularjs als frontend, heb je daar ervaring mee / kun je m op die manier opleveren?

Ik raad VueJS aan ipv Angular. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Rik (link):
Livonias (link):
Dylan (link):

Ik raad VueJS aan ipv Angular. smiley

Haha ook goed! Als het resultaat maar een hybrid app is smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Livonias (link):
Dylan (link):

Ja, ik ken Ionic Framework ( http://ionicframework.com/ )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dylan (link):
Livonias (link):
Dylan (link):

Ja, ik ken Ionic Framework ( http://ionicframework.com/ )

PM me je prijs even, er van uitgaande dat het wordt gebouwd in het ionic framework als je wilt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen