aarclay 3 Geplaatst 30 mei 2016 Deze kwam ik tegen op Facebook: Toen ik het zag, stelde ik mezelf direct de vraag: "Waarom zijn er in Nederland (naar mijn idee) geen ballenbakken voor volwassenen?" Er is toch niets zo leuk om even lekker onder te duiken tussen de ballen, een baantje te trekken of een duik/sprong te nemen? Ze zijn er wel bij de IKEA en andere zaken voor kinderen, maar voor volwassenen... ho maar . Is er niemand die een mooie leegstaande ruimte (want die hebben we zat in Nederland) even vult met een huge-ass ballenbak waarin je bijna kan verzuipen en met al je vrienden in kan chillen? Ballen kosten ook geen goud..... dus...... Im in!!!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tessa 0 Geplaatst 30 mei 2016 Aarclay (link): Is er niemand die een mooie leegstaande ruimte (want die hebben we zat in Nederland) even vult met een huge-ass ballenbak waarin je bijna kan verzuipen en met al je vrienden in kan chillen? Ballen kosten ook geen goud..... dus...... Voel jezelf de aangewezen persoon tot dit klusje?! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bartv 0 Geplaatst 30 mei 2016 Denk dat hier het grootste struggle punt van is: De business-case. Die ballen kosten geen goud, een ruimte die lang leeg staat ook niet, maar dan? Ik zou het grappig vinden om met wat vrienden een keer hier naartoe te gaan als het in de buurt zou zijn (Nou, aangezien Zeeland de provincie is waarin ik woon, is dit sws al niet van toepassing ), maar bijvoorbeeld 5eu p.p. om in een ballenbak te gaan voor een uur, dan is je geld in een putje gooien één van de dingen die daar dicht bij staat. Neemt niet weg dat het een leuk idee is voor mensen van 20 tot 35 en eventueel 40, maar het is een one-time ding, of je zou een chill-café moeten hebben of een hangplek waarbij zon ballenbak ook is Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 30 mei 2016 Je kan het ook met sponsoren als een tijdelijk (kunst)project starten. Investeer in wat geld, zoek wat sponsoren, bedenk een mooi art-verhaal wat jouw ballenbak bijzonder maakt, en praat eens met wat musea.... Ik ben erachter gekomen dat het Stedelijk Museum in Amsterdam ook een ballenbak heeft, echter eentje met een speciaal doel. Je gaat er in liggen om vervolgens een aantal Japanse manga filmpjes te zien, met fragmenten die mogelijk tot een zekere mate sensueel opwindend kunnen zijn... terwijl je steeds dieper wegzakt in de ballenbak (zeggen ze). Nou, eerst zien.... Anyway, het is geen grote ballenbak, dus een meeting gaat niet lukken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 30 mei 2016 Als jij de ballen koopt mag je mijn slaapkamer wel vullen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 30 mei 2016 420 euro... maar dan heb je wat http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/feestartikelen-verhuur/m1046026803-36-000-ballenbak-ballen-te-huur-bij-play-all-day.html Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 2 juni 2016 Als er ook douches bij zijn Of wil jij lekker baden in ballen die door iedereen zijn aangeraakt en idk wat. Lekker al dat zweet op die ballen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 2 juni 2016 Jessee (link): Als er ook douches bij zijn Of wil jij lekker baden in ballen die door iedereen zijn aangeraakt en idk wat. Lekker al dat zweet op die ballen. bah zweterige ballen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tessa 0 Geplaatst 2 juni 2016 Sevvlor (link): Jessee (link): Als er ook douches bij zijn Of wil jij lekker baden in ballen die door iedereen zijn aangeraakt en idk wat. Lekker al dat zweet op die ballen. bah zweterige ballen bah zweterige volwassenen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 2 juni 2016 Tessa (link): Sevvlor (link): Jessee (link): Als er ook douches bij zijn Of wil jij lekker baden in ballen die door iedereen zijn aangeraakt en idk wat. Lekker al dat zweet op die ballen. bah zweterige ballen bah zweterige volwassenen En zweterige pubertjes zijn niet vies dan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
keffe 1 Geplaatst 2 juni 2016 Sevvlor (link): Tessa (link): Sevvlor (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jessee (link): Als er ook douches bij zijn Of wil jij lekker baden in ballen die door iedereen zijn aangeraakt en idk wat. Lekker al dat zweet op die ballen. bah zweterige ballen bah zweterige volwassenen En zweterige pubertjes zijn niet vies dan? Het zal denk ik allemaal wel meevallen aangezien je kleren aanhebt. (hoop ik) Dus zit het zweet in de kleren en niet in de ballen. Denk jij nou echt dat er uberhaupt die ballenbak vaak schoongemaakt wordt? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 2 juni 2016 ik was mijn ballenbak dagelijks hoor @keffe Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tessa 0 Geplaatst 2 juni 2016 Sevvlor (link): ik was mijn ballenbak dagelijks hoor @keffe HHAHAHAHh Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
keffe 1 Geplaatst 2 juni 2016 Tessa (link): Sevvlor (link): ik was mijn ballenbak dagelijks hoor @keffe HHAHAHAHh Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
dyllaann 0 Geplaatst 7 juni 2016 haha ik zag deze en moest aan dit topic denken. Ook heel erg tof i.c.m. die projecties! https://www.facebook.com/LADbible/videos/2736113276435845/ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 7 juni 2016 Haha, prachtig. Ik ga denk ik donderdag eens naar het Stedelijk Museum toe, denk ik. Maar dit is echt een mierenneuk ballenbak geloof ik. Er moet toch wel wat groters kunnen in ons land? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 11 juni 2016 Zo, ik heb gisteren even die tentoonstelling bezocht in het Stedelijk Museum in Amsterdam. Niet specifiek voor die ballenbak (die echt een maatje te klein is), maar omdat deze expositie ingericht is met schimmige, bizarre filmpjes uit de donkere hoeken van het internet. In de genoemde ballenbak 2,5mx2,5mx1,5m. kon je dus plaats nemen, en letterlijk verzuipen terwijl je op een beeldscherm boven je hoofd iemand in een furry-pak zag verzuipen in drijfzand. . En ja, in zon ballenbak krijg je ook dan dat aanzuigende gevoel dat je steeds dieper zakt als je beweegt Best bizar.... Oh ja, en de actieshot Maar de ideale grote ballenbak moet ik nog steeds tegenkomen. Hoop ooit nog eens ergens in Nederland... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tessa 0 Geplaatst 17 juni 2016 Er is binnenkort springkussen festival daarbij hebben ze ook ballenbakken en dit is echt ingericht voor volwassenen. Misschien is dat wat? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 17 juni 2016 Ja, ik heb het gehoord. Ik ga denk ik de volgende keer er heen. Eerst eens kijken wie ik nog meer zo gek krijg. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tessa 0 Geplaatst 17 juni 2016 Aarclay (link): Ja, ik heb het gehoord. Ik ga denk ik de volgende keer er heen. Eerst eens kijken wie ik nog meer zo gek krijg. Maak er een one2xs meetje van. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 17 juni 2016 Tessa (link): Aarclay (link): Ja, ik heb het gehoord. Ik ga denk ik de volgende keer er heen. Eerst eens kijken wie ik nog meer zo gek krijg. Maak er een one2xs meetje van. Een goeie! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tessa 0 Geplaatst 17 juni 2016 Aarclay (link): Tessa (link): Aarclay (link): Ja, ik heb het gehoord. Ik ga denk ik de volgende keer er heen. Eerst eens kijken wie ik nog meer zo gek krijg. Maak er een one2xs meetje van. Een goeie! Haha succes! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
keffe 1 Geplaatst 17 juni 2016 Aarclay (link): Tessa (link): Aarclay (link): Ja, ik heb het gehoord. Ik ga denk ik de volgende keer er heen. Eerst eens kijken wie ik nog meer zo gek krijg. Maak er een one2xs meetje van. Een goeie! ik zeg doen. Maar als het net zo gaat als het ikea uitje. NOPE Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tessa 0 Geplaatst 17 juni 2016 Keffe (link): Aarclay (link): Tessa (link): Klik om eerdere quotes te tonen Aarclay (link): Ja, ik heb het gehoord. Ik ga denk ik de volgende keer er heen. Eerst eens kijken wie ik nog meer zo gek krijg. Maak er een one2xs meetje van. Een goeie! ik zeg doen. Maar als het net zo gaat als het ikea uitje. NOPE Scheelt, dit festival is al vastgezet op een datum + locatie. Dus daarover valt niet te twisten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
dyllaann 0 Geplaatst 23 juni 2016 http://www.metronieuws.nl/xl/2016/06/ikea-duiven-komt-met-ballenbak-voor-volwassenen hah! Bucketlist! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites