Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
aarclay

Ballenbakken voor volwassenen

Aanbevolen berichten

Deze kwam ik tegen op Facebook:

Toen ik het zag, stelde ik mezelf direct de vraag: "Waarom zijn er in Nederland (naar mijn idee) geen ballenbakken voor volwassenen?" Er is toch niets zo leuk om even lekker onder te duiken tussen de ballen, een baantje te trekken of een duik/sprong te nemen?

Ze zijn er wel bij de IKEA en andere zaken voor kinderen, maar voor volwassenen... ho maar smiley smiley.

Is er niemand die een mooie leegstaande ruimte (want die hebben we zat in Nederland) even vult met een huge-ass ballenbak waarin je bijna kan verzuipen en met al je vrienden in kan chillen? Ballen kosten ook geen goud..... dus...... smiley

Im in!!!! smileysmileysmileysmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Is er niemand die een mooie leegstaande ruimte (want die hebben we zat in Nederland) even vult met een huge-ass ballenbak waarin je bijna kan verzuipen en met al je vrienden in kan chillen? Ballen kosten ook geen goud..... dus...... smiley

Voel jezelf de aangewezen persoon tot dit klusje?!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Denk dat hier het grootste struggle punt van is: De business-case.
Die ballen kosten geen goud, een ruimte die lang leeg staat ook niet, maar dan?

Ik zou het grappig vinden om met wat vrienden een keer hier naartoe te gaan als het in de buurt zou zijn (Nou, aangezien Zeeland de provincie is waarin ik woon, is dit sws al niet van toepassing smiley), maar bijvoorbeeld 5eu p.p. om in een ballenbak te gaan voor een uur, dan is je geld in een putje gooien één van de dingen die daar dicht bij staat.

Neemt niet weg dat het een leuk idee is voor mensen van 20 tot 35 en eventueel 40, maar het is een one-time ding, of je zou een chill-café moeten hebben of een hangplek waarbij zon ballenbak ook is smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kan het ook met sponsoren als een tijdelijk (kunst)project starten. Investeer in wat geld, zoek wat sponsoren, bedenk een mooi art-verhaal wat jouw ballenbak bijzonder maakt, en praat eens met wat musea....

Ik ben erachter gekomen dat het Stedelijk Museum in Amsterdam ook een ballenbak heeft, echter eentje met een speciaal doel. Je gaat er in liggen om vervolgens een aantal Japanse manga filmpjes te zien, met fragmenten die mogelijk tot een zekere mate sensueel opwindend kunnen zijn... terwijl je steeds dieper wegzakt in de ballenbak (zeggen ze).
Nou, eerst zien.... smiley

Anyway, het is geen grote ballenbak, dus een meeting gaat niet lukken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Als er ook douches bij zijn smiley
Of wil jij lekker baden in ballen die door iedereen zijn aangeraakt en idk wat.
Lekker al dat zweet op die ballen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jessee (link):

bah zweterige ballen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Jessee (link):

bah zweterige ballen

bah zweterige volwassenen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Tessa (link):
Sevvlor (link):
Jessee (link):

bah zweterige ballen

En zweterige pubertjes zijn niet vies dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Tessa (link):
Sevvlor (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

bah zweterige ballen

En zweterige pubertjes zijn niet vies dan?

Het zal denk ik allemaal wel meevallen aangezien je kleren aanhebt. (hoop ik) Dus zit het zweet in de kleren en niet in de ballen. Denk jij nou echt dat er uberhaupt die ballenbak vaak schoongemaakt wordt? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
ik was mijn ballenbak dagelijks hoor @keffe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Haha, prachtig. Ik ga denk ik donderdag eens naar het Stedelijk Museum toe, denk ik. Maar dit is echt een mierenneuk ballenbak geloof ik. Er moet toch wel wat groters kunnen in ons land?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zo, ik heb gisteren even die tentoonstelling bezocht in het Stedelijk Museum in Amsterdam. Niet specifiek voor die ballenbak (die echt een maatje te klein is), maar omdat deze expositie ingericht is met schimmige, bizarre filmpjes uit de donkere hoeken van het internet.

In de genoemde ballenbak 2,5mx2,5mx1,5m. kon je dus plaats nemen, en letterlijk verzuipen terwijl je op een beeldscherm boven je hoofd iemand in een furry-pak zag verzuipen in drijfzand. smiley. En ja, in zon ballenbak krijg je ook dan dat aanzuigende gevoel dat je steeds dieper zakt als je beweegt smiley
Best bizar....

Oh ja, en de actieshot smiley
Plaatje

Maar de ideale grote ballenbak moet ik nog steeds tegenkomen. Hoop ooit nog eens ergens in Nederland... smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er is binnenkort springkussen festival daarbij hebben ze ook ballenbakken en dit is echt ingericht voor volwassenen. Misschien is dat wat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, ik heb het gehoord. Ik ga denk ik de volgende keer er heen. Eerst eens kijken wie ik nog meer zo gek krijg. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Ja, ik heb het gehoord. Ik ga denk ik de volgende keer er heen. Eerst eens kijken wie ik nog meer zo gek krijg. smiley

Maak er een one2xs meetje van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Aarclay (link):

Een goeie! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Tessa (link):
Aarclay (link):

Een goeie! smiley

Haha succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Tessa (link):
Aarclay (link):

Een goeie! smiley

ik zeg doen. Maar als het net zo gaat als het ikea uitje. NOPE smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
Aarclay (link):
Tessa (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Een goeie! smiley

ik zeg doen. Maar als het net zo gaat als het ikea uitje. NOPE smiley

Scheelt, dit festival is al vastgezet op een datum + locatie. Dus daarover valt niet te twisten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen