Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
viezelolly

Logo voor bedrijf

Aanbevolen berichten

Beste leden van one2xs,

Ik ben een tijdje inactief geweest, maar hier ben ik weer, met een speciaal verzoek. Zou iemand voor mij tegen betaling een logo kunnen ontwerpen? Dit moet in Photoshop gebeuren d.m.v. aparte layers, zodat ik het logo makkelijk zelf kan aanpassen.

Wat ik van je verwacht:
Klik om de spoiler te openen

Wat je van mij kunt verwachten:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Viezelolly (link):
Beste leden van one2xs,

Ik ben een tijdje inactief geweest, maar hier ben ik weer, met een speciaal verzoek. Zou iemand voor mij tegen betaling een logo kunnen ontwerpen? Dit moet in Photoshop gebeuren d.m.v. aparte layers, zodat ik het logo makkelijk zelf kan aanpassen.

Wat ik van je verwacht:

#offtopic

Waarom wil je precies een logo in photoshop in plaats van illustrator? Omdat je in illustrator de grootte kunt aanpassen zonder kwaliteit verlies.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
Viezelolly (link):
Beste leden van one2xs,

Wat ik van je verwacht:

#offtopic

Waarom wil je precies een logo in photoshop in plaats van illustrator? Omdat je in illustrator de grootte kunt aanpassen zonder kwaliteit verlies.

Omdat ik geen Illustrator heb, wil alles namelijk wel legaal gebruiken i.v.m. bedrijf. Illustrator kost mij helaas nog te veel geld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Viezelolly (link):
Keffe (link):
Viezelolly (link):
Beste leden van one2xs,

Wat ik van je verwacht:

#offtopic

Omdat ik geen Illustrator heb, wil alles namelijk wel legaal gebruiken i.v.m. bedrijf. Illustrator kost mij helaas nog te veel geld.

Je kan een illustrator bestand exporteren zodat hij in Photoshop gebruikt kan worden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen