Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
tendmex

Pokemon Go

Aanbevolen berichten

Luuko (link):
Hier wel weer.
Maar denk maar dat ik nu naar buiten ga, 10km fietsen en dan nog een paar pokemons ga vangen ?

Niet te hard fietsen anders werkt het niet -,- haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Larsjuh (link):
Luuko (link):
Hier wel weer.
Maar denk maar dat ik nu naar buiten ga, 10km fietsen en dan nog een paar pokemons ga vangen ?

Niet te hard fietsen anders werkt het niet -,- haha

Had het al gemerkt ja smiley
Maar bedoelde meer van 10km fietsen naar het dorp voor pokemons haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zou het wel leuk vinden om is te zien hoe iedereen t doet smiley
Post een screen van je Pokémons van hoogste CP naar laagste.
Zal zelf maar beginnen
Klik om de spoiler te openen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien is het leuk om nog een topic te maken waar we in grote steden zoals Haarlem, Amsterdam, Den Haag en Utrecht gaan afspreken als mensen dat leuk vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Larsjuh (link):
Misschien is het leuk om nog een topic te maken waar we in grote steden zoals Haarlem, Amsterdam, Den Haag en Utrecht gaan afspreken als mensen dat leuk vinden.

Dat kan opzich hier ook wel. Het is niet dat er op een dag 200 posts geplaatst worden...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdin (link):
Aaaaaaaaand de hype is over.

In mijn dorp nog niet hoor? Er staan altijd wel lures aan ergens in het dorp. En op sommige plekken constant... Zelfs midden in de nacht...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Merk bij mij in het dorp dat er nu in de meivakantie toch redelijk wat gyms wisselen van kleur en pokemon, veel kinderen op straat met telefoons in de hand, etc.

Zijn er nog mensen hier die het spelen? Ik blijf een zwak hebben voor pokemon, dus het blijft op mijn telefoon en probeer sowieso iedere dag een pokemon te vangen en een pokestop te pakken voor de 7 day streak smiley

Ook ga ik regelmatig wandelen met mijn vriendin en dan start ik de POGO app op mijn apple watch. In de buurt van pokestops haal ik dan ff mn telefoon uit mn broek om te kijken wat er voor pokemon in de buurt zitten van..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben er een hele tijd geleden al mee gestopt. De momenten dat ik echt buiten ben dat ik het zou gebruiken zit ik op de fiets of heb ik er niet echt tijd voor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik speel het sinds de anti-cheat-patch niet meer.

Heb het een tijdje gespeeld zoals het hoort, daarna alleen op school (op pc, met gps hack) maar inmiddels al lang niet meer.

Misschien straks als zomer weer begint.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kjeld (link):
Merk bij mij in het dorp dat er nu in de meivakantie toch redelijk wat gyms wisselen van kleur en pokemon, veel kinderen op straat met telefoons in de hand, etc.

Zijn er nog mensen hier die het spelen? Ik blijf een zwak hebben voor pokemon, dus het blijft op mijn telefoon en probeer sowieso iedere dag een pokemon te vangen en een pokestop te pakken voor de 7 day streak smiley

Ook ga ik regelmatig wandelen met mijn vriendin en dan start ik de POGO app op mijn apple watch. In de buurt van pokestops haal ik dan ff mn telefoon uit mn broek om te kijken wat er voor pokemon in de buurt zitten van..

Wat krijg je eigenlijk met die 7 day streak?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jponsen (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Wat krijg je eigenlijk met die 7 day streak?

Evolution item, en verder heel veel andere items smiley laatst had ik iets van 20 items gekregen met een enkele spin.

Afgelopen zaterdag trouwens op het terras gezeten in Valkenburg, kon vanuit het terras iedere 5 minuten 3 pokestops pakken, dus mijn bag is weer gevuld smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kjeld (link):

Evolution item, en verder heel veel andere items smiley laatst had ik iets van 20 items gekregen met een enkele spin.

Afgelopen zaterdag trouwens op het terras gezeten in Valkenburg, kon vanuit het terras iedere 5 minuten 3 pokestops pakken, dus mijn bag is weer gevuld smiley

Puur door deze reactie kan ik merken dat ik het al lang niet meer gespeeld heb.

Evolution item? Spin? veel items?
smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):

Puur door deze reactie kan ik merken dat ik het al lang niet meer gespeeld heb.

Evolution item? Spin? veel items?
smiley

In generatie 2 zitten Pokemon waarvoor je naast een x aantal candies van die Pokemon een bepaald item nodig hebt, zo heb je de Kings Rock voor Slowking, Upgrade voor Porygon en een Sun Stone voor Sunkern. Je hebt er 6 geloof ik.

Spin is een Pokestop draaien en je er zijn verschillende soorten berries uitgebracht (al is dat een hele tijd terug): Nanab Berry die de Pokemon minder wild laat worden en de "escaperate" iets verlaagd en de Pinab Berry waarbij het aantal candy wat je krijgt wordt verdubbeld als je em vangt (3 voor basic wordt 6, 5 voor stage 1 wordt 10 en stage 2 wordt 20 candies.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):

In generatie 2 zitten Pokemon waarvoor je naast een x aantal candies van die Pokemon een bepaald item nodig hebt, zo heb je de Kings Rock voor Slowking, Upgrade voor Porygon en een Sun Stone voor Sunkern. Je hebt er 6 geloof ik.

Spin is een Pokestop draaien en je er zijn verschillende soorten berries uitgebracht (al is dat een hele tijd terug): Nanab Berry die de Pokemon minder wild laat worden en de "escaperate" iets verlaagd en de Pinab Berry waarbij het aantal candy wat je krijgt wordt verdubbeld als je em vangt (3 voor basic wordt 6, 5 voor stage 1 wordt 10 en stage 2 wordt 20 candies.)

Dit kreeg ik gisteren tijdens mijn 7-day-streak pokestop:

1x upgrade
1x ultraball
2x revive
5x poke ball
3x pinap berry
2x super potion
2x potion
5x razz berry
1x metal coat
3x great ball

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gisterenavond is er weer een Pokemon Go event gestart, namelijk de Adventure Week:

https://pokemongolive.com/en/post/adventureweek2017

Er spawnen meer Pokemon van het type Rock, dus extra mogelijkheden om je pokedex te vervolledigen.

Verder krijgt je buddy-pokemon 4x zoveel candy (de afstand die hij moet lopen wordt gedeeld door 4), en krijg je meer items bij pokestops. (en pokeballs zijn 50% goedkoper)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gisteravond is het nieuwe gymsysteem live gegaan smiley
Vanochtend gelijk een pokie in een gym gezet, je hoeft niet meer te trainen, er is nu een sneller verloop van gyms. Je kan vriendschappelijke pokies berries geven om hun motivatie te geven. Oohja en gyms zijn ook pokestops geworden smiley

Merk wel dat er bij mij in het dorp weer erg actief gespeeld wordt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kjeld (link):
Gisteravond is het nieuwe gymsysteem live gegaan smiley
Vanochtend gelijk een pokie in een gym gezet, je hoeft niet meer te trainen, er is nu een sneller verloop van gyms. Je kan vriendschappelijke pokies berries geven om hun motivatie te geven. Oohja en gyms zijn ook pokestops geworden smiley

Merk wel dat er bij mij in het dorp weer erg actief gespeeld wordt!

Toevallig al mee kunnen doen aan een Raid? Ben wel benieuwd hoe dat gaat, maar kreeg een melding dat mijn level te laag was (25).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jponsen (link):

Toevallig al mee kunnen doen aan een Raid? Ben wel benieuwd hoe dat gaat, maar kreeg een melding dat mijn level te laag was (25).

Ja! Was leuk, het regende een beetje zaterdag dus ben met de auto naar een raid gereden. Daar waren leeftijdsgenoten (ik ben 27), maar heb ook kinderen van 12 gezien en volwassen mannen van een jaar of 50-60 (ja, echt waar!). Met een mannetje of 8, waarvan een paar spoofers waarschijnlijk, was de Venusaur redelijk te doen, we hadden wel bijna de volledige tijd nodig smiley Helaas niet kunnen vangen met de premier balls.

Ik lees overigens op reddit/tweakers veel problemen met de raids, lag, errors, etc. maar hier heb ik zelf niets van ondervonden.

De gymbadges en het nieuwe gymsysteem is leuker geworden voor de lagere levels. Het is nu makkelijker om muntjes te verdienen als je lager level bent, en er is een sneller verloop van gyms smiley Al met al een stuk actiever geworden dus!

Overigens zijn er hier en daar nog wel wat dingen die Niantic kan verbeteren, maar ik heb al gemerkt dat ze actief meelezen op Reddit en ze zullen echt nog niet klaar zijn met het tweaken van de nieuwe features.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kjeld (link):

Ja! Was leuk, het regende een beetje zaterdag dus ben met de auto naar een raid gereden. Daar waren leeftijdsgenoten (ik ben 27), maar heb ook kinderen van 12 gezien en volwassen mannen van een jaar of 50-60 (ja, echt waar!). Met een mannetje of 8, waarvan een paar spoofers waarschijnlijk, was de Venusaur redelijk te doen, we hadden wel bijna de volledige tijd nodig smiley Helaas niet kunnen vangen met de premier balls.

Ik lees overigens op reddit/tweakers veel problemen met de raids, lag, errors, etc. maar hier heb ik zelf niets van ondervonden.

De gymbadges en het nieuwe gymsysteem is leuker geworden voor de lagere levels. Het is nu makkelijker om muntjes te verdienen als je lager level bent, en er is een sneller verloop van gyms smiley Al met al een stuk actiever geworden dus!

Overigens zijn er hier en daar nog wel wat dingen die Niantic kan verbeteren, maar ik heb al gemerkt dat ze actief meelezen op Reddit en ze zullen echt nog niet klaar zijn met het tweaken van de nieuwe features.

Ik ben van plan om er vanmiddag een mee te doen met een collega. Is een geel ei dus gaat waarschijnlijk toch alleen niet lukken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jponsen (link):

Ik ben van plan om er vanmiddag een mee te doen met een collega. Is een geel ei dus gaat waarschijnlijk toch alleen niet lukken.

Zorg dat je even goed om je heen kijkt als je er bent zodat je zeker bent dat er meerdere personen zijn. Als jullie maar met 2 personen zijn en het is een lvl4 raid kan je wel eens in moeilijkheden komen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen