Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
robindh

Wat is jouw oudste domeinnaam ...

Aanbevolen berichten

Man man man....... smiley

99% van de hostings werkt met geautomatiseerde systemen. Zelfs SIDN biedt geloof ik voor haar partners een API aan. Of gaat dat nog per geautomatiseerde mail?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):

99% van de hostings werkt met geautomatiseerde systemen. Zelfs SIDN biedt geloof ik voor haar partners een API aan. Of gaat dat nog per geautomatiseerde mail?

Ik heb wel eens een domeinnaam willen verkopen en heb toen de EPP code opgevraagd. Dan moet je 3 dagen wachten op een mail terug, en dan krijg je een formulier teruggestuurd. Zo eentje waar Lennard de link van stuurde. Dat formulier moet je dan opsturen en dat duurt weer x dagen e.d. Nou, dan gaat mijn zin om de domeinnaam te verhuizen meteen weg smiley

Automatische verlening staat daar bovendien ook gewoon aan (tenminste een halfjaar geleden nog wel). Ik had toen dus al mijn 10 domeinnamen daar via de mail (ja...) opgezegd en kreeg toen 10x een factuur van 5 euro. Ze wilde dus wel dat ik nog de verlening betaalde? smiley
Uiteindelijk op een forum een beetje het verhaal rondgegooid en uiteindelijk werd het geld teruggeboek.
Ohja, dat duurde ook een paar maanden. Misschien hebben ze geen internet bankieren daar, en gaat dat ook via formulieren!? smileysmiley

toevoeging op 14 augustus 2016, 14:56:14:
Valt nog mee dat registeren wel gewoon online kan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):

volgens mij gaat dat inmiddels wel per API smiley nu nog realtime zone-updates...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vroeger had ik een ghetto versie van Wikipedia gemaakt... Had het eerst op ZIkle en toen kocht ik later en domein/hosting... Toen HTML en PHP erbij kwamen kijken kreeg ik echt een mindfuck.. Destijds dacht ik dat het gewoon een simpele site editor wassmileysmiley

Site: aenn-info.nl (leuke naam om aan mensen te geven, brengt totaal geen verwarring).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen