Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

Fernbus simulator

Aanbevolen berichten

Gast
Ik kwam dit tegen op internet en was benieuwd wat jullie ervan vinden smiley
Het is een soort van euro truck simulator maar dan ben je op de weg met een toruingsbus en passagiers smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ziet er heel goed uit maar ik denk dat ik zon bus simulator in de stad leuker vind.
Net zoals euro truck simulator begin ik me al snel te vervelen door al dat rijden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Nouja het leuke aan dit spel is dat het ondersteuning krijgt voor mods, unreal engine heeft ingebouwd en best uitgebreid is smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Larsjuh (link):
Kunnen jullie dit soort spellen echt meer dan een aantal uren spelen?

Een aantal uur, ja. Daarna is de lol bij mij er wel weer af...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zijn alle bussen van flixbus? En zitten de Nederlandse lijnen van flixbus er in?

Dit spel lijkt mij wel leuk als je een stuur en pedalen etc. hebt. Maar dat heb ik niet. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Simulator spellen zijn wel leuk om even te doen maar hier moet je heel veel rijden..
Bus simulator in de stad is dan leuker want je zit dan echt op zon route waar je al die haltes af moet gaan.

En wat Robin al zegt, als je een stuur en pedalen hebt zijn dit soort spellen veel leuker om te spelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Simulator spellen zijn wel leuk om even te doen maar hier moet je heel veel rijden..
Bus simulator in de stad is dan leuker want je zit dan echt op zon route waar je al die haltes af moet gaan.

En wat Robin al zegt, als je een stuur en pedalen hebt zijn dit soort spellen veel leuker om te spelen.

Heb je bij die (stads)bus ook dat je een bedrijf moet maken, geld verdienen, je bus kopen, mensen inhuren etc. net als bij ets2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nice!smiley
Bussimulatorgames zijn vet, tot nu toe speelde ik wel eens Omsi der Omnibussimulator, maar dat is al iets gedateerd.
De trailer ziet er wel vet uit ook, en zelfs de Baustellen zitten erin haha.smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Jordy (link):

Heb je bij die (stads)bus ook dat je een bedrijf moet maken, geld verdienen, je bus kopen, mensen inhuren etc. net als bij ets2

Nee bij bus simulator ben je echt alleen de chauffeur en meer hoef je niet te doen.
Je moet wel rijden en kunt zelf verschillende routes uitzoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Tendmex (link):
Jordy (link):

Nee bij bus simulator ben je echt alleen de chauffeur en meer hoef je niet te doen.

Dat is toch niks aan... Bij ets2 vind ik het reiden het minst leuke deel smiley smiley smiley (ik heb geen stuur etc)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jordy (link):
Tendmex (link):
Jordy (link):

Je kan wel dingen vrijspelen en er komen mods.
Dus er komt uiteindelijk vast wel een carrière mod (in het ergste geval ga ik die wel modden als ik tijd over heb smiley)

Maar je kan sowieso dingen vrijspelen, meer mag ik er niet over zeggen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Klinkt wel tof. Ik ga hem binnenkort maar eens aanschaffen dan maar.
Omsi was ook wel tof, heb er wel een YT-videos van gezien, waarin je zelf ook de koersdisplays moest instellen enzo smiley.

Lekker realistisch enzo! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen